Kantoor van Newedge in Londen | Glassdoor

Newedge Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)

Newedge Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk) neemt momenteel geen mensen aan.  Alle vacatures bij Newedge bekijken

Reviews voor Newedge in Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)

  • "Appalling"

    StarStarStarStarStar
    Voormalige werknemer - Trade Support in Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Voormalige werknemer - Trade Support in Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Newedge

    Pluspunten

    Location and you get a salary

    Minpunten

    Management are shocking, they bully and intimidate non stop . Systems are 20 years behind . Promotion is unheard of . Avoid like the plague.

    Advies aan management

    Quit.

Alle reviews weergeven

Foto's van Newedge in Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)

Newedge-foto van: London Trading Floor
Newedge-foto van: London reception

Salarissen voor Newedge in Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)

Salarissen £ (GBP)
Gemiddelde
Min
Max
2 salarissen
Ongeveer £ 41k - £ 77k
£ 41k
£ 77k
Ongeveer £ 41k - £ 77k
£ 41k
£ 77k
2 salarissen
Ongeveer £ 36k - £ 42k
£ 36k
£ 42k
Ongeveer £ 36k - £ 42k
£ 36k
£ 42k
Salaris van werknemer (1) of schatting
Ongeveer £ 35k - £ 42k
£ 35k
£ 42k
Ongeveer £ 35k - £ 42k
£ 35k
£ 42k

Sollicitatiegesprekken voor Newedge Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)

Ervaring

Ervaring
0%
0%
100%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
50%
50%

Moeilijkheid

2,0
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Sollicitatiegesprek voor de functie Client Service Representative

    Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Geen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Newedge (Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)) in augustus 2014.

    Sollicitatiegesprek

    Interviewed with head of CS in London and one of the team managers. The interview was conducted late, with no acknowledgement or apology for the 30 minute delay. The structure of the interview process was very much to test knowledge on the business, with such questions as 'tell me how a trade clears' and 'explain what the Client Service team does' rather than competency or skills based questions. The interviewers didn't seem to have much interest in my CV or my previous experience and I wondered why I was there, It was difficult to build a rapport with the interviewers and I got the impression I was wasting their time as well as my own. All in all, it was quite a bizarre experience.

    A point to note if applying via an agency, Newedge apply an agency retention programme, where if an agency represents you at the firm, even if they can't secure an interview, they own you as a candidate for up to 6 months. If a second agency inadvertently forwards your CV and secures an interview and a job, the original agency will be paid out.

    Sollicitatievragen

    • What are your skills and what are your weaknesses
      What did you like about your employer and what did you not like about your employer
      What motivates you and what demotivates you
      (there's a pattern here.....)   Vraag beantwoorden
Alle sollicitatiegesprekken weergeven