Kantoor van TOPdesk in Delft | Glassdoor

TOPdesk Delft

Reviews voor TOPdesk in Delft

  • "Vrijheid en vertrouwen voorop"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Consultant in Delft
    Huidige werknemer - Consultant in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Binnen TOPdesk staat vrijheid in werken centraal. Hier vanuit kan je je eigen keuzes maken die leiden tot jouw werkplezier en werksucces. Vertrouwen in elkaar is hierbij een pijler waar veel waarde aan gehecht wordt.

    Minpunten

    Te weinig parkeerruimte op het parkeerdek.

Alle reviews weergeven

Foto's van TOPdesk in Delft

TOPdesk-foto van: TOPdesk meeting
TOPdesk-foto van: National Career Event
TOPdesk-foto van: TOPdesk balloon
TOPdesk-foto van: studio footage
TOPdesk-foto van: Huddle space
TOPdesk-foto van: Office space

Vacatures bij TOPdesk in Delft

Salarissen voor TOPdesk in Delft

Salarissen € (EUR)
Gemiddelde
Min
Max
€ 2.883 per maand
€ 2k
€ 4k
€ 2.883 per maand
€ 2k
€ 4k
€ 2.355 per maand
€ 2k
€ 3k
€ 2.355 per maand
€ 2k
€ 3k
€ 2.853 per maand
€ 3k
€ 3k
€ 2.853 per maand
€ 3k
€ 3k

Sollicitatiegesprekken voor TOPdesk Delft

Ervaring

Ervaring
89%
0%
11%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
45%
22%
11%
11
11

Moeilijkheid

2,7
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Sollicitatiegesprek voor de functie Consultant

    Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft
    Afgewezen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Delft) in augustus 2017.

    Sollicitatiegesprek

    Verrassend, heel vreemd iets wat je nog nooit tegen bent gekomen of zelfs zou verwachten:
    De sollicitatie word gehouden door ongeschikte personen die niet de juiste achtergrond opleiding hebben en al zeker niet voldoende ervaring. Ze komen zeer amateuristisch over en zijn laag op niveau. De symptomen die de medewerkers voor doen lijkt veel verband te hebben met Ontwijkende Persoonlijkheidsstoornis. De medewerkers van de sollicitatie procedure hebben moeite met sociaal contact leggen.

    Sollicitatievragen

    • 80% van het gesprek ging namelijk over de middelbare school en welke vakken je hebt gevolgt en hoe dat hebt ervaren. Welke richting je hebt gekozen op de middelbare school en waarom. De focus bij topdesk ligt namelijk bij de middelbare school wat naar mijn mening toch erg vreemd is.
      Daarnaast vinden ze het bij top desk heel vreemd als je een andere taal goed beheerst, ze begrijpen niet het nut om een extra buitenlandse taal goed te beheersen en dat vinden ze maar vreemd. Maar toch geven ze aan dat ze internationaal zijn.   Vraag beantwoorden
Alle sollicitatiegesprekken weergeven