Werken bij Info Support | Glassdoor.nl

Overzicht Info Support

Werkt u hier? Gratis werkgeversaccount aanvragen
Veenendaal
201 tot 500 werknemers
Onbekend
Privébedrijf
IT-services
€ 25 - € 50 miljoen (EUR) per jaar
Onbekend
Info Support is een specialist in het ontwikkelen, beheren en hosten van software op maat en het leveren van BI- en integratieoplossingen. Ook heeft Info Support een aanbod van ruim 300 trainingen, veelal gericht op softwareontwikkeling. Ons hoofdkantoor is gevestigd in ... Meer lezen

Reviews voor Info Support

  • "Fijne werkgever met veel doorgroeimogelijkheden"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - IT-Consultant in Veenendaal
    Huidige werknemer - IT-Consultant in Veenendaal
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Info Support (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Bij start van carrière wordt je opgeleid door docenten van Info Support. Hierdoor ga je goed voorbereid van start. In het eerste jaar stel je samen met een coach eeb personal development plan op. Dit wordt gebruikt als leidraad voor jouw carrière.

    Collega's zijn super sociaal en echte techneuten. Ook hier leer je ontzettend veel van.

    Minpunten

    Het hoofdkantoor in verouderd en de sollicitatieprocedure is redelijk pittig.

Alle 12 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van Info Support

Ervaring

Ervaring
67%
0%
33%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
67%
33%

Moeilijkheid

3,3
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1. Nuttig (1)  

    Sollicitatiegesprek voor de functie BI Consultant

    Anonieme werknemer in Veenendaal
    Geaccepteerd aanbod
    Positieve ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Info Support (Veenendaal).

    Sollicitatiegesprek

    Werving via een corporate recruiter. Daarna een selectie bestaand uit twee gesprekken en een assessment. Het eerste gesprek (zoals ik het mij herinner) was een "sociaal selectiegesprek" waarin de procedure ook verder werd uitgelegd. Erg positief en spontaan. Daarop volgde een technische vragenlijst en een assessment. Aan de hand van de vragenlijst werd het tweede gesprek gevoerd, waarin werd doorgevraagd over technische zaken die ik had aangegeven te weten.

    Sollicitatievragen

    • Als ik in code "a++" uitvoer, is dat dan een atomaire actie? (Waarom wel / niet?)   Vraag beantwoorden
Alle 3 sollicitatiegesprekken weergeven

Info Support Awards en onderscheidingen

Laat het ons weten wanneer een werkplek- of branche-erkenning ontbreekt – Awards toevoegen

Heeft u gewerkt bij Info Support? Deel uw ervaringen

Info Support
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of