Overzicht voor LVMH

  • www.lvmh.com
  • Parijs, Frankrijk
  • 10000+ medewerkers
  • 1987
  • Beursgenoteerd bedrijf (MC)
  • Kleding- en schoenenwinkels
  • Meer dan 10 miljard USD

ConcurrentenL'Oréal, EY, AXA
Vergelijking maken

LVMH brings together 75 exceptional Houses across 6 business sectors: Wines & Spirits, Fashion & Leather Goods, Perfumes & Cosmetics, Watches & Jewelry and Selective Retailing and Other Activities. No one represents more timeless and iconic brands than LVMH. Overall, it’s ...
Missie: LVMH has successfully preserved a family spirit that places priority on long-term vision. The Group’s vocation is to ensure the development of each of its Houses while respecting their identities and their autonomy, providing the resources needed to create, produce and market ...

LVMH Reviews

3,9
76%
Aanbevelen bij een kennis
82%
Waardeert directeur
Bernard Arnault
Bernard Arnault
382 Beoordelingen
4,0
Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

"."

7 dec. 2021 - Director in Rotterdam
Niet aanbevolen
Positief vooruitzicht
Goedkeurende mening over directeur

Pluspunten

The company was very good

Minpunten

It could have more diversity
Alle 1.393 reviews bekijken

Diversiteit en inclusie bij LVMH

3,7
(372 reviews)

Foto's voor LVMH

+ Foto toevoegen
LVMH-foto van: MISSING VALUELVMH-foto van: MISSING VALUELVMH-foto van: MISSING VALUELVMH-foto van: MISSING VALUELVMH-foto van: MISSING VALUELVMH-foto van: MISSING VALUELVMH-foto van: MISSING VALUE

Sollicitatiegesprekken bij LVMH

Ervaring
Positief62%
Negatief17%
Neutraal22%
Sollicitatiegesprek gekregen via
Online gesolliciteerd55%
Verwijzing via werknemer10%
Werving universiteit9%
Moeilijkheid
2,7
Gemiddeld
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

  1. Sollicitatiegesprek voor de functie Retail Manager

    Anonieme werknemer in Verenigd Koninkrijk
    Geen aanbod
    Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek
    Sollicitatie

    Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij LVMH (Verenigd Koninkrijk)

    Sollicitatiegesprek

    Interviewer pleasant and polite. The interview was a remote video chat booked for 30mins as a initial interview. This is not a initial screening, more of a full interview experience. There was no further feedback following the interview.
    Sollicitatiegesprek

    How would you manage poor performance

    Vraag beantwoorden

Alle 223 sollicitatiegesprekken bekijken

Bedrijfsupdates

13 oktober 2020
“Innovation is a constant pursuit at LVMH and the crisis has accelerated some profound changes internally. The customer’s journey needs to be reinvented in a context full of uncertainties" declares Ian Rogers, Chief Digital Officer at LVMH. Created in 2018 within Station F, the world’s largest startup campus, La Maison des Startups LVMH embodies the Group’s objective to work closely with the entrepreneurial ecosystem in order to stimulate innovation across its Maisons and shape the future of luxury. Last April, La Maison des Startups LVMH welcomed 25 new members and the Demo Day gave them a chance to present the added value of their solutions to the Group’s Maisons through a series of pitch sessions and demonstrations. Since the creation of La Maison des Startups LVMH, over 160 collaborations have been initiated, such as Sephora with Replika, Bvlgari with Tapbuy, Kenzo with Facil’iti and Clos19 with Livstick. You can here watch the Replay of the Demo Day of the 4th Season of La Maison des Startups: https://lvmh.fcst.tv/demodaystationf
Shared image
13 oktober 2020
"L’innovation est une obsession quotidienne chez LVMH et la crise a provoqué des changements sans précédent en interne. Le parcours client doit être réinventé dans un contexte très incertain." a déclaré Ian Rogers, Chief Digital Officer, LVMH. Fondée en 2018 à Station F, le plus grand campus de startups au monde, La Maison des Startups LVMH incarne la volonté du Groupe d’agir au plus près de l’écosystème entrepreneurial pour stimuler l’innovation à l’échelle de toutes ses Maisons. La Maison des Startups LVMH a accueilli 25 nouveaux membres en avril dernier et le Demo Day leur a permis de présenter la valeur ajoutée de leurs solutions respectives auprès des Maisons du Groupe à l’occasion de sessions de pitches et de démonstrations. Depuis la création de La Maison des Startups LVMH, plus de 160 collaborations ont été lancées, telles que celle entre Sephora et Replika, celle entre Bvlgari et Tapbuy, entre Kenzo et Facil’iti ou encore entre Clos19 et Livstick. Regardez le Demo Day de la quatrième promotion de la Maison des Startups: https://lvmh.fcst.tv/demodaystationf
Shared image

Awards en onderscheidingen voor LVMH

  • #1 Universum's Most Attractive Employer (Business Students in France)Universum2020
  • #1 Universum's Most Attractive Employer (Business Students in France)Universum2019

Loopbanen die populair zijn bij LVMH-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Veelgestelde vragen over LVMH

Werknemers beoordelen LVMH met 3,9 van de 5 sterren op basis van 1.393 anonieme reviews op Glassdoor.

Voor een baan bij LVMH kunt u de openstaande vacatures bekijken en solliciteren op een baan bij u in de buurt. Na een positieve reactie kunt u meer te weten komen over het sollicitatieproces bij LVMH en u voorbereiden op lastige vragen.

76% van de werknemers zou werken bij LVMH aanraden aan vrienden. Dit is gebaseerd op 1.036 anonieme beoordelingen op Glassdoor.

62% van de werkzoekenden beoordeelt de sollicitatie-ervaring bij LVMH positief. Kandidaten beoordelen de moeilijkheidsgraad van hun sollicitatiegesprek bij LVMH met 2,7 uit 5 (waarbij 5 de hoogste moeilijkheidsgraad is).

67% van de werknemers denkt dat LVMH positieve zakelijke vooruitzichten heeft. Dit is gebaseerd op anonieme werknemersbeoordelingen op Glassdoor.

Werkt u bij LVMH? Deel uw ervaringen

LVMH logo
of