Werken bij Sensée | Glassdoor.nl

Overzicht Sensée

Londen, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
501 tot 1000 werknemers
2005
Priv�bedrijf
Detachering en outsourcing
Onbekend / Niet van toepassing
Onbekend

Reviews voor Sensée

3,4
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
(geen afbeelding)
Steve Mosser
51 beoordelingen
  • Nuttig (2)

    "Nothing but good things to say about them."

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Customer Service Representative in Newcastle upon Tyne, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Huidige werknemer - Customer Service Representative in Newcastle upon Tyne, Engeland (Verenigd Koninkrijk)
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij Sensée (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Very flexible (subject to client requirements) as long as you book your shifts promptly. Training us great. I recently went live on a new account and the training was brilliant and covered pretty much everything needed. Colleagues are great, managers are fab. Yes, you are monitored, but if you're working, what does it matter? Its the same as any office - don't think just because you're working from home it's easy. I work harder now than when I was office based, but love that I finish work and I'm 10 seconds away from my living room.

    Minpunten

    Nothing I can think of.

    Advies aan management

    Keep doing what you're doing. I love working for you.

Alle 83 reviews weergeven

Sensée Awards en onderscheidingen

  • Innovation Award for Service Virtualisation, Professional Planning Forum, 2013

Heeft u gewerkt bij Sensée? Deel uw ervaringen

Sensée
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of