Werken bij TOPdesk | Glassdoor.nl

Overzicht TOPdesk

Delft
501 tot 1000 werknemers
1993
Privébedrijf
Ondernemingssoftware en netwerkoplossingen
€ 50 - € 100 miljoen (EUR) per jaar
TOPdesk is een internationaal groeiend software- en consultancybedrijf, en maker van de beste servicemanagement-tool van Nederland. Met ruim 700 collega’s, in 10 landen, werken we iedere dag samen aan het verbeteren, leuker en slimmer maken van de dienstverlening van ... Meer lezen

Missie: TOPdesk helpt organisaties bij het verbeteren van service organisaties zodat zij meer waarde kunnen leveren. Wij streven naar groei en verbetering bij onze klanten en voor onze medewerkers.

Bedrijfsupdates

  • Is jouw administratie altijd piekfijn op orde? Ben jij geïnteresseerd in het helpen van mensen? En wil je graag werken voor de leukste werkgever van Nederland? Bekijk dan de vacature van HR-bijbaan!

    http://glassdoor.com/slink.htm?key=vMiVq

    HR bijbaan | Vacature TOPdesk Delft | Solliciteer direct

    Binnen ons HR-team ben je verantwoordelijk voor de administratie van verschillende HR-zaken. Denk hierbij aan het verwerken van declaraties, het aanmaken van contracten en het uitvoeren van contractwijzigingen. Daarnaast zorg je voor het inplannen en bijhouden van verschillende activiteiten voor onze TOPdesk collega's.

  • Vandaag is het dierenpakdinsdag bij ons op kantoor. Een jaarlijkse TOPdesk-traditie die ontstaan is tijdens het Summer Internship van 2013. Weer of geen weer, alle Summer Interns van dit jaar waren in voor een paar foto's op ons regenachtige dakterras.

Alles weergevenAlles weergeven

TOPdesk – Waarom bij ons werken?


Welkom in de wereld van TOPdesk
TOPdesk is een internationaal groeiend software- en consultancybedrijf, en maker van de beste servicemanagement-tool van Nederland. Met ruim 700 collega’s, in 10 landen, werken we iedere dag samen aan het verbeteren, leuker en slimmer maken van de dienstverlening van onze klanten. TOPdesk heeft een informele werksfeer waarin ruimte en vrijheid om jezelf te ontwikkelen centraal staat.

We zijn inmiddels groot, maar geloven nog steeds in onze kernwaarden: werknemers zoveel mogelijk vrijheid, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven. Zodat ze geweldige dingen kunnen doen.


Wat maakt TOPdesk zo bijzonder?

Bij TOPdesk zijn we vriendelijk en professioneel. We geloven sterk in samenwerken. Maar wat maakt ons nu écht zo bijzonder? Dat zijn onze mensen! Zij zijn het kloppend hart van de organisatie. Iedereen heeft zijn eigen expertise, maar wel hetzelfde doel: onze klanten helpen aan service excellence. Het liefst doen we dit samen: better together. Niet alleen met onze klanten en klanten van klanten, maar ook als collega’s onder elkaar. Inmiddels werken we met ruim 700 collega’s in tien landen. We zijn groot, maar blijven geloven in onze kernwaarden: werknemers de vrijheid, verantwoordelijkheid en het vertrouwen geven voor het op touw zetten van geweldige dingen.


Ons DNA

Bij TOPdesk helpen we onze klanten aan excellente dienstverlening. Hoe? Onderstaande vijf waarden weerspiegelen ons DNA:

Gewoon

We zijn trots op wat we doen. Maar dat betekent niet dat we erover opscheppen. We zijn bescheiden en geloven niet in hiërarchieën. Dit maakt ons herkenbaar en benaderbaar voor klanten en collega’s.

Ongecompliceerd en praktisch

We zijn direct, ruimdenkend en recht door zee in alles wat we doen. Dat betekent vooral dat we graag denken in oplossingen, niet in problemen.

Eerlijk en betrouwbaar

We zijn eerlijk tegenover onze collega’s en klanten, en behandelen iedereen met respect. Transparantie is onze tweede naam. We overdrijven niet, maar laten de feiten voor zich spreken. We kennen onze sterke punten en zijn niet bang onze zwakheden een naam te geven.

Warm en gastvrij

We zijn vriendelijke mensen die relaties onderhouden die we hebben opgebouwd. We richten ons op de behoeften van onze klanten, niet die van onszelf. We behandelen onze klanten alsof het collega’s zijn.

Leergierig

We zijn altijd bezig met beter worden. We nemen graag het initiatief. Maar maak je geen zorgen: fouten maken is prima. Als iets niet meteen helemaal lekker gaat, proberen we het gewoon opnieuw.

Werken bij TOPdesk

Professionele groei

We willen altijd beter worden. Als individu, als groep in hoe we werken en wat we doen. Daarom reserveren we jaarlijks een royaal bedrag voor onze ontwikkeling. Volg bijvoorbeeld een training of opleiding. Bij TOPdesk ben je nooit uitgeleerd.

Betrokken collega's

Leuke collega’s, gamerooms, tafelvoetbaltafels, stoelmassages, de gekste newbie party’s, vrijmibo’s, barbecues, een jaarlijks zomerfeest met alle collega’s. En dat alles gewoon op kosten van de baas.

Gezond en gelukkig

We willen graag dat je je thuis voelt. Daarom hebben we een uitgebreide lunch, is er altijd fruit en staat er gezond drinken koud. We geven je bovendien korting bij de sportschool om de hoek en hebben verschillende sportteams.

Vrijheid

Er is veel vrijheid om de inhoud van je baan vorm te geven. Daarnaast vinden we een goede work-life balance belangrijk, werken we niet over en begrijpen we het als je eens een tijdje meer of minder wilt werken.

Reviews voor TOPdesk

4,8
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
115 beoordelingen
  • Uitgelichte review

    "Een werkgever waar je alle vrijheid krijgt en je echt jezelf kan zijn!"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Vrijheid die je zelden in een organisatie ziet
    Vertrouwen
    Verantwoordelijke en gezellige collega's
    Mogelijkheid tot ontwikkeling
    Open Minded
    Platte organisatiestructuur

    Minpunten

    Wellicht kunnen we af en toe wat strenger voor elkaar zijn :)

    Advies aan management

    De cultuur van TOPdesk is erg mooi, behoud deze cultuur bij de groei van de organisatie.

Alle 160 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van TOPdesk

Ervaring

Ervaring
82%
9%
9%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
46%
18%
9%
9
9
9

Moeilijkheid

2,6
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Sollicitatiegesprek voor de functie Consultant

    Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft
    Afgewezen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Delft) in augustus 2017.

    Sollicitatiegesprek

    Verrassend, heel vreemd iets wat je nog nooit tegen bent gekomen of zelfs zou verwachten:
    De sollicitatie word gehouden door ongeschikte personen die niet de juiste achtergrond opleiding hebben en al zeker niet voldoende ervaring. Ze komen zeer amateuristisch over en zijn laag op niveau. De symptomen die de medewerkers voor doen lijkt veel verband te hebben met Ontwijkende Persoonlijkheidsstoornis. De medewerkers van de sollicitatie procedure hebben moeite met sociaal contact leggen.

    Sollicitatievragen

    • 80% van het gesprek ging namelijk over de middelbare school en welke vakken je hebt gevolgt en hoe dat hebt ervaren. Welke richting je hebt gekozen op de middelbare school en waarom. De focus bij topdesk ligt namelijk bij de middelbare school wat naar mijn mening toch erg vreemd is.
      Daarnaast vinden ze het bij top desk heel vreemd als je een andere taal goed beheerst, ze begrijpen niet het nut om een extra buitenlandse taal goed te beheersen en dat vinden ze maar vreemd. Maar toch geven ze aan dat ze internationaal zijn.   Vraag beantwoorden
Alle 38 sollicitatiegesprekken weergeven

TOPdesk Awards en onderscheidingen

  • Best Employer - Personal Development, Satisaction, 2013
  • Best Employer, Satisaction, 2015
  • Beste Werkgever 2019-2020, Effectory, 2019
Meer weergeven

Heeft u gewerkt bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of