Werken bij TOPdesk | Glassdoor.nl

Overzicht TOPdesk

Delft
501 tot 1000 werknemers
1993
Privébedrijf
Ondernemingssoftware en netwerkoplossingen
€ 50 - € 100 miljoen (EUR) per jaar
TOPdesk is een internationaal groeiend software- en consultancybedrijf, en maker van de beste servicemanagement-tool van Nederland. Met ruim 700 collega’s, in 10 landen, werken we iedere dag samen aan het verbeteren, leuker en slimmer maken van de dienstverlening van ... Meer lezen

Missie: TOPdesk helpt organisaties bij het verbeteren van service organisaties zodat zij meer waarde kunnen leveren. Wij streven naar groei en verbetering bij onze klanten en voor onze medewerkers.

Bedrijfsupdates

  • Nieuwsgierig naar alle verhalen van onze collega's, de TOPdesk-cultuur en doorgroeimogelijkheden? We zijn live! Bekijk gauw onze nieuwe Verhalen-pagina op de TOPdesk-carrièresite.

  • Ben jij op zoek naar een senior-functie? En ben jij benieuwd hoe het is om te werken bij een jong en dynamisch bedrijf? In deze webinar vertellen onze TOPdesk-collega’s je alles over hun eigen ervaring in senior-rollen. Heb je dus een brandende vraag of ben je benieuwd wat ze te vertellen hebben? Meld je dan gauw aan voor de webinar!

Alles weergevenAlles weergeven

TOPdesk – Waarom met ons werken?


Welkom in de wereld van TOPdesk
TOPdesk is een internationaal groeiend software- en consultancybedrijf, en maker van de beste servicemanagement-tool van Nederland. Met ruim 700 collega’s, in 10 landen, werken we iedere dag samen aan het verbeteren, leuker en slimmer maken van de dienstverlening van onze klanten. TOPdesk heeft een informele werksfeer waarin ruimte en vrijheid om jezelf te ontwikkelen centraal staat.

We zijn inmiddels groot, maar geloven nog steeds in onze kernwaarden: werknemers zoveel mogelijk vrijheid, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven. Zodat ze geweldige dingen kunnen doen.


Wat maakt TOPdesk zo bijzonder?

Bij TOPdesk zijn we vriendelijk en professioneel. We geloven sterk in samenwerken. Maar wat maakt ons nu écht zo bijzonder? Dat zijn onze mensen! Zij zijn het kloppend hart van de organisatie. Iedereen heeft zijn eigen expertise, maar wel hetzelfde doel: onze klanten helpen aan service excellence. Het liefst doen we dit samen: better together. Niet alleen met onze klanten en klanten van klanten, maar ook als collega’s onder elkaar. Inmiddels werken we met ruim 700 collega’s in tien landen. We zijn groot, maar blijven geloven in onze kernwaarden: werknemers de vrijheid, verantwoordelijkheid en het vertrouwen geven voor het op touw zetten van geweldige dingen.


Ons DNA

Bij TOPdesk helpen we onze klanten aan excellente dienstverlening. Hoe? Onderstaande vijf waarden weerspiegelen ons DNA:

Gewoon

We zijn trots op wat we doen. Maar dat betekent niet dat we erover opscheppen. We zijn bescheiden en geloven niet in hiërarchieën. Dit maakt ons herkenbaar en benaderbaar voor klanten en collega’s.

Ongecompliceerd en praktisch

We zijn direct, ruimdenkend en recht door zee in alles wat we doen. Dat betekent vooral dat we graag denken in oplossingen, niet in problemen.

Eerlijk en betrouwbaar

We zijn eerlijk tegenover onze collega’s en klanten, en behandelen iedereen met respect. Transparantie is onze tweede naam. We overdrijven niet, maar laten de feiten voor zich spreken. We kennen onze sterke punten en zijn niet bang onze zwakheden een naam te geven.

Warm en gastvrij

We zijn vriendelijke mensen die relaties onderhouden die we hebben opgebouwd. We richten ons op de behoeften van onze klanten, niet die van onszelf. We behandelen onze klanten alsof het collega’s zijn.

Leergierig

We zijn altijd bezig met beter worden. We nemen graag het initiatief. Maar maak je geen zorgen: fouten maken is prima. Als iets niet meteen helemaal lekker gaat, proberen we het gewoon opnieuw.

Werken bij TOPdesk

Professionele groei

We willen altijd beter worden. Als individu, als groep in hoe we werken en wat we doen. Daarom reserveren we jaarlijks een royaal bedrag voor onze ontwikkeling. Volg bijvoorbeeld een training of opleiding. Bij TOPdesk ben je nooit uitgeleerd.

Betrokken collega's

Leuke collega’s, gamerooms, tafelvoetbaltafels, stoelmassages, de gekste newbie party’s, vrijmibo’s, barbecues, een jaarlijks zomerfeest met alle collega’s. En dat alles gewoon op kosten van de baas.

Gezond en gelukkig

We willen graag dat je je thuis voelt. Daarom hebben we een uitgebreide lunch, is er altijd fruit en staat er gezond drinken koud. We geven je bovendien korting bij de sportschool om de hoek en hebben verschillende sportteams.

Vrijheid

Er is veel vrijheid om de inhoud van je baan vorm te geven. Daarnaast vinden we een goede work-life balance belangrijk, werken we niet over en begrijpen we het als je eens een tijdje meer of minder wilt werken.

Reviews voor TOPdesk

  • Uitgelichte review

    "Fijne werkgever"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Business Unit Director in Delft
    Huidige werknemer - Business Unit Director in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Langer dan 10 jaar)

    Pluspunten

    Prettige collega's, open cultuur, succesvol bedrijf, veel vrijheid

    Minpunten

    Het salaris is gemiddeld te noemen

    Advies aan management

    Toon meer leiderschap

Alle 202 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van TOPdesk

Ervaring

Ervaring
72%
17%
11%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
55%
11%
11%
11
6
6

Moeilijkheid

2,7
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Geaccepteerd aanbod
    Positieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Delft).

    Sollicitatiegesprek

    2 verschillende rondes, incl logish nadenken, relationele database vragen. En vragen over vorige ervaringen in het studie en/of bedrijfsleven.

    Een ronde gaat meer in op de social fit bij het bedrijf.
    De andere ronde gaat meer in of er een fit is met de positie waarop je soliciteerd.

    Sollicitatievragen

    • Kun je een voorbeeld geven van een project waarin je moest samen werken?   Vraag beantwoorden
Alle 56 sollicitatiegesprekken weergeven

TOPdesk Awards en onderscheidingen

  • Best Employer - Personal Development, Satisaction, 2013
  • Best Employer, Satisaction, 2015
  • Beste Werkgever 2019-2020, Effectory, 2019
Meer weergeven

Heeft u gewerkt bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of