Werken bij TOPdesk | Glassdoor.nl

Overzicht TOPdesk

Delft
501 tot 1000 werknemers
1993
Privébedrijf
Ondernemingssoftware en netwerkoplossingen
€ 50 - € 100 miljoen (EUR) per jaar
TOPdesk is een internationaal software- en consultancybedrijf en al meer dan twintig jaar expert in servicemanagement. We zijn een groeiende organisatie en bieden veel carrièremogelijkheden voor leuke, slimme hoogopgeleide starters en young professionals. We hebben ... Meer lezen

Bedrijfsupdates

  • TOPdesk in één minuut
    Werken bij TOPdesk is niet bepaald achter je laptop dingen typen in een oud en stoffig pand. Dit filmpje geeft een goede impressie van de werkvloer en de TOPdesk-cultuur. Wil je meer weten? Klik dan op de link hieronder!

    http://glassdoor.com/slink.htm?key=vQQKy

    Word Junior accountmanager bij TOPdesk

    Uploaded by TOPdesk on 2018-05-18.

  • Onze developers zoeken een ervaren Java Developer! Iets voor jou? Kom gerust langs of bekijk eens het TOPdesk Tech Blog. Hier plaatsen onze developers al hun verhalen.

    http://glassdoor.com/slink.htm?key=vQQVM

    TOPdesk Tech Blog - Technical blog by TOPdesk developers

    In this blog, I want to share my experiences in organising a bug hunt. Testers at my organisation formed teams, who then set about testing a piece of the software that my own team had developed. It was a great learning experience for everyone involved, and something I'd highly recommend.

Alles weergevenAlles weergeven

TOPdesk – Waarom bij ons werken?


The TOPdesk story
TOPdesk was founded in Delft, the Netherlands, over 20 years ago by 2 students who wanted to make a difference. Their goal was to help others improve their customer service – with software that is simple and easy to use.

Since then, the organization has grown: from 2 employees to 500, and from a single small office to 10 branches worldwide. We might be large, but we’ve never stopped believing in our core values: listening to the customer’s needs, and giving employees the trust, freedom and responsibility to do great things.

TOPdesk is a leading service management software provider. We are a growing organization and offer plenty of career opportunities for fun, smart graduates and young professionals who want to grow with us. We have an open corporate culture in which inquisitiveness and professional satisfaction play an important role.


Working at TOPdesk

Professional freedom
Our corporate culture values trust, responsibility, and freedom above all. You get the opportunity to work on your own initiatives and determine how you further develop your skills.

Enthusiastic colleagues
Your colleagues can make your work a lot more fun. TOPdesk employs over 500 university and college graduates with an interest in technology, working together to make our organization successful.

Space for development
You are never done learning, which is why we invest in your personal development.

Reviews voor TOPdesk

4,7
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
98 beoordelingen
  • Uitgelichte review

    "Integer, open en ambitieus"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales in Delft
    Huidige werknemer - Sales in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking.

    Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd naar waar ik goed in ben en wat ik zou willen, en wordt geholpen om daar beter in te worden.

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Advies aan management

    Blijf vasthouden aan dat wat TOPdesk zo uniek maakt. Nooit concessies doen, niet overstag gaan door druk op wachttijd of vanuit de buitenlandse kantoren.

Alle 137 reviews weergeven

Sollicitatiegesprekken van TOPdesk

Ervaring

Ervaring
88%
0%
12%

Sollicitatiegesprek gekregen via

Sollicitatiegesprek gekregen via
52%
12%
12%
12
12

Moeilijkheid

2,5
Gemiddeld

Moeilijkheid

Moeilijk
Gemiddeld
Gemakkelijk
  1.  

    Sollicitatiegesprek voor de functie Consultant

    Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft
    Afgewezen aanbod
    Negatieve ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

    Sollicitatie

    Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Delft) in augustus 2017.

    Sollicitatiegesprek

    Verrassend, heel vreemd iets wat je nog nooit tegen bent gekomen of zelfs zou verwachten:
    De sollicitatie word gehouden door ongeschikte personen die niet de juiste achtergrond opleiding hebben en al zeker niet voldoende ervaring. Ze komen zeer amateuristisch over en zijn laag op niveau. De symptomen die de medewerkers voor doen lijkt veel verband te hebben met Ontwijkende Persoonlijkheidsstoornis. De medewerkers van de sollicitatie procedure hebben moeite met sociaal contact leggen.

    Sollicitatievragen

    • 80% van het gesprek ging namelijk over de middelbare school en welke vakken je hebt gevolgt en hoe dat hebt ervaren. Welke richting je hebt gekozen op de middelbare school en waarom. De focus bij topdesk ligt namelijk bij de middelbare school wat naar mijn mening toch erg vreemd is.
      Daarnaast vinden ze het bij top desk heel vreemd als je een andere taal goed beheerst, ze begrijpen niet het nut om een extra buitenlandse taal goed te beheersen en dat vinden ze maar vreemd. Maar toch geven ze aan dat ze internationaal zijn.   Vraag beantwoorden
Alle 33 sollicitatiegesprekken weergeven

TOPdesk Awards en onderscheidingen

  • Best Employer - Personal Development, Satisaction, 2013
  • Best Employer, Satisaction, 2015

Heeft u gewerkt bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Klik om te beoordelen
of