Overzicht voor TOPdesk

  • https://careers.topdesk.com/nl/
  • Delft, Nederland
  • 501 tot 1000 werknemers
  • 1993
  • Privébedrijf
  • Ondernemingssoftware en netwerkoplossingen
  • 50-100 miljoen USD

TOPdesk is een internationaal groeiend software- en consultancybedrijf, en maker van de beste servicemanagement-tool van Nederland. Met ruim 800 collega’s, in 11 landen, werken we iedere dag samen aan het verbeteren, leuker en slimmer maken van de dienstverlening van onze ...
Missie: TOPdesk helpt organisaties bij het verbeteren van service organisaties zodat zij meer waarde kunnen leveren. Wij streven naar groei en verbetering bij onze klanten en voor onze medewerkers.

Bedrijfsupdates

June 21, 2021
KEY NOT FOUND: company-updates.categories.careers
Is onze Traineeship support iets voor jou? Neem een kijkje hier!
Shared image - Traineeship Support | Vacatures| TOPdesk Nederland
Traineeship Support | Vacatures| TOPdesk Nederland
careers.topdesk.com
May 31, 2021
KEY NOT FOUND: company-updates.categories.culture
Doorgroei mogelijkheden binnen TOPdesk-development, hoe ziet dat er uit?
Shared image - TOPdesk Development: Continu in ontwikkeling | TOPdesk Careers
TOPdesk Development: Continu in ontwikkeling | TOPdesk Careers
careers.topdesk.com

TOPdesk Reviews

4.4
92%
Aanbevelen bij een kennis
95%
Waardeert directeur
Wolter Smit
Wolter Smit
185 Beoordelingen
5.0
Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

"Sales and Marketing Summer Internship"

Jul 29, 2021 - Sales and Marketing Summer Internship

Pluspunten

Ontzettende bereikbare collega's, iedereen is altijd bereid om je helpen. Je komt binnen in een warm bad. Ik heb in no time veel kunnen leren en je krijgt de vrijheid om jezelf te ontplooien. Verder

Minpunten

Door corona kon je helaas niet nog vaker op kantoor zijn.
Alle 270 reviews bekijken

Diversiteit en inclusie bij TOPdesk

4.6
(52 reviews)

Foto's voor TOPdesk

+ Foto toevoegen
TOPdesk-foto van: MISSING VALUETOPdesk-foto van: MISSING VALUETOPdesk-foto van: MISSING VALUETOPdesk-foto van: MISSING VALUETOPdesk-foto van: MISSING VALUETOPdesk-foto van: MISSING VALUETOPdesk-foto van: MISSING VALUE

Sollicitatiegesprekken bij TOPdesk

Ervaring
Positief83%
Negatief10%
Neutraal7%
Sollicitatiegesprek gekregen via
Online gesolliciteerd54%
Rekruteerder10%
Persoonlijk10%
Moeilijkheid
2.9
Gemiddeld
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

  1. Sollicitatiegesprek voor de functie SupportSpecialist

    Anonieme werknemer in Kaiserslautern
    Geen aanbod
    Negatieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek
    Sollicitatie

    Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Kaiserslautern) in Sep 2021

    Sollicitatiegesprek

    I was interviewed by three people: a person from HR, the team leader for the position I had applied for, and the head of the IT department. The interview started with a round of introductions and then continued with numerous questions about my personal life. The interview atmosphere was not great and felt less like a conversation about relevant topics and more like an interrogation about my past and current life choices. In addition, one interviewee in particular struck me as very arrogant and judgmental.
    Sollicitatiegesprek

    How would you describe yourself? How would your friends describe you? Tell us a story about a time when you were drunk.

    Vraag beantwoorden

Alle 70 sollicitatiegesprekken bekijken

Awards en onderscheidingen voor TOPdesk

  • Beste Werkgever 2019-2020Effectory2019
  • Best EmployerSatisaction2015
  • Best Employer - Personal DevelopmentSatisaction2013

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo
of