Reviews voor Alexander Mann Solutions | Glassdoor.nl

Reviews van Alexander Mann Solutions

Bijgewerkt op 12 jun 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3.5
67%
Aanbevelen bij een kennis
81%
Waardeert directeur
Alexander Mann Solutions CEO David Leigh
David Leigh
9 Beoordelingen
  1. "Ja"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior Sourcer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Alexander Mann Solutions voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Geweldige mensen en zeer vriendelijk.

    Minpunten

    Salaris is wat laag.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Alexander Mann Solutions2019-06-12
  2. "Oké, goede sprinkplank voor een andere functie!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Recruiter 
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Alexander Mann Solutions voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Oké salaris Behulpzame collega's (bij mijn functie) Gevarieerd Flexibel werken (hangt van contract af)

    Minpunten

    Managers die zo veel bezig zijn met cijfers / winsten / spreadsheets, dat een werknemer recht voor hun neus dood zou kunnen gaan, en ze er dan om een verslag van zouden vragen. Enige manier om hogerop te komen, is door je ziel aan het bedrijf te verkopen. Ze zijn flexibel, (op afstand vanuit huis werken) maar als je niet van 7:00 tot 23:00 werkt om jezelf te bewijzen, is er bijna geen progressie. Ik had drie senior managers tijdens mijn tijd daar - eentje was oké, de andere twee interesseerde niks. Ze overlegden alleen met mijn Lijnmanager en spraken niet met mij of mijn collega's, zelfs als ze op locatie waren. Een nieuwe starter zijn is ontmoedigend, er is niet veel ondersteuning als je op locatie bent bij een klant. Je moet hevig vertrouwen op je collega's omdat de Lijnmanager het 'te druk' heeft om je te trainen. Vervelend werk, je bent steeds weer bezig met dezelfde verslagen voor verschillende afdelingen, je verspilt de helft van je tijd die gebruikt kan worden voor werving aan het schrijven van verslagen. De tijd moet beter benut worden, vooral de managers. Je hebt telefonische vergaderingen die een groot deel van de werkdag in beslag nemen over zaken die net zo goed per mail besproken kunnen worden. Ik begrijp dat we willen dat alle collega's de andere afdelingen en contracten waar we aan werken goed begrijpen, maar om alle tijd van collega's in beslag te nemen voor updates is een echte verspilling van tijd en middelen. Als de klant al een relatie met de vorige Lijnmanager/collega die nog bij het bedrijf werkzaam is heeft opgebouwd (en de meeste hebben dat), is er geen echte overdracht en gaat de Hiring Manager rechtstreeks naar hen en wordt jij overgeslagen, waardoor je je een beetje overbodig voelt. 'Ik heb het te druk' is iets dat veel wordt gezegd wanneer je hulp nodig hebt. Over het algemeen - Lijnmanagers worden verspreid over een hoop contracten (had meerdere contracten om aan te werken aan de financiële kant) - waardoor er druk op de Recruiters komt te staan, wat er voor zorgt dat je werkleven erg moeilijk is. Je hebt nauwelijks tijd om je bureau te verlaten - ik werkte aan drie accounts, 95% van alle collega's begonnen met werk voor hun begintijd, zaten daar te lunchen (aten aan hun bureau), werkten door na sluitingstijd en werkten door in het weekend (niet-contractueel). De angstfactor is dat je te veel hebt om aan te werken, wat wordt weggewuifd met de volgende zin: "Nouja, X doet nog meer, en dat gaat prima". Daarmee kom ik terug op de eerdere zin: 'De enige manier om hogerop te komen, is door je ziel aan het bedrijf te verkopen'. Samengevat, als je dood zou gaan op kantoor, zouden ze je naar buiten brengen, en een vacature voor jouw vervanging plaatsen! Verder - de CEO bestaat zo goed als niet, ik weet niet zeker waarom de marking zo hoog is. Hij is ver weg van het bedrijf en stuurt om de maand een generieke e-mail - slechte CEO management naar mijn mening.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Stop met het beoordelen van de workload van mensen op hun procenten. Vraag hen, en praat met ze om een idee van hun stress te krijgen. Zorg er voor dat Lijnmanagers genoeg tijd opzij zetten om nieuwe starters te trainen - te veel starters vertrouwen hevig op hun collega's, en dat zorgt voor extra druk. Voor alle jaarreviews (midden, einde) - Stop met het min of meer omlaag halen van je werknemers om er voor te zorgen dat er geen salarisprogressie en bonussen zijn. Niet één collega op welke site dan ook had meer goede dan slechte dingen te zeggen.

    Meer weergeven
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Alexander Mann Solutions2019-03-12
  3. "Teamleider"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonymous 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Alexander Mann Solutions

    Pluspunten

    Mogelijkheid om flexibel te werken en zorgt ervoor dat je balans hebt tussen werk en privé. Geweldige sfeer

    Minpunten

    Gebrek aan transparantie rondom niveau en salaris

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Alexander Mann Solutions2019-01-29
  4. Nuttig (2)

    "Het is een complete ramp, REN WEG"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Recruiter 
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Alexander Mann Solutions gewerkt

    Pluspunten

    Sommige collega's zijn aardig. Dat is alles.

    Minpunten

    Waar te beginnen??? Ze spiegelen een compleet andere situatie voor dan dat er echt heerst. Managers liegen tegen de klant - toegewijd team... veel werken voor meerdere klanten op hetzelfde moment in dezelfde branche. Schokkend dat de klanten zich daar eigenlijk niet van bewust zijn en veel geld betalen voor de service. De werkdruk is gigantisch! Zeer beperkte ondersteuning. Ze moedigen je aan om iets te doen en doen er dan moeilijk over. De focus is om de schijn op te houden voor de klant terwijl werknemers als vuil behandeld worden. Procedures zijn rommelig en rigide. Flexibiliteit is er niet. Buiten bestaande conventies denken lijdt tot niets. Het werken vanuit huis is onzin, je draait uiteindelijk veel meer uren dan normaal, werk gewoon niet met ze, NOOIT.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Breng de zaken op orde en respecteer je werknemers!!

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Alexander Mann Solutions2018-08-29
  5. "Werken met multinationals"

    SterSterSterSterSter
    Huidige werknemer - Senior Recruitment Consultant 
    Aanbevolen
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Alexander Mann Solutions

    Pluspunten

    Leuke collega's en flexibele cultuur

    Minpunten

    Als je niet op het VK-kantoor werkt, zijn er niet veel doorgroeimogelijkheden

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Alexander Mann Solutions2019-05-15
  6. "Een expert in RPO van wereldklasse met een positieve instelling"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior Recruiter 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Alexander Mann Solutions voor 5 jaar

    Pluspunten

    Zeer vriendelijke, informele cultuur. Gemakkelijk contact te leggen met collega's binnen de organisatie op alle niveaus. Sterke waardes die worden weerspiegeld in wat we doen en met wie we samenwerken. Zeer wendbaar en geeft werknemers posities over de hele wereld, rond de wereld verhuizen wordt sterk aangemoedigd. Dappere beslissingen en creatieve oplossingen worden toegejuicht. Mogelijkheid voor flexibele werkuren of werken vanuit huis (afhankelijk van het account).

    Meer weergeven

    Minpunten

    De expertise kan een beperking vormen voor werknemers - de focus ligt puur op het outsourcen van de rekrutering, zonder ontwikkelingsmogelijkheden buiten deze smalle reikwijdte. Rond de wereld verhuizen is mogelijk zolang de werknemer er tevreden mee is dezelfde rol voor een andere klant op een andere locatie aan te nemen. Bonusstructuur is erg onduidelijk en de onbetaling onvoorspelbaar. HR-ondersteuning van werknemers is vaak slecht.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Investeer in de HR-ondersteuning van interne werknemers (inclusief rekrutering!).

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Alexander Mann Solutions2018-01-02
Er zijn 620 reviews gevonden