Reviews van Antal International

Bijgewerkt op Sep 25, 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4 van meer dan 146 reviews gevonden

4.2
79%
Aanbevelen bij een kennis
88%
Waardeert directeur
Antal International Founder and Chairman Anthony Goodwin
Anthony Goodwin
72 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 4.0
    Voormalige werknemer

    Company profile

    Dec 2, 2016 - Purchasing in Parijs
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Internationale uitstraling Sterke product portfolio Distributie expertise Klantgericht

    Minpunten

    Verouderde management cultuur Medewerkers tevredenheid Geen open transparante bedrijfscultuur

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 1.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Vertraagde betalingen

    Sep 25, 2019 - Projectleider in Bangalore
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Salaris kwam op tijd tijdens mijn tijd daar.

    Minpunten

    De FnF-regeling wordt onnodig vertraagd. Het is meer dan 100 dagen voor mijn laatste dag en het is nog niet klaar. Verschillende redenen zoals, te veel vakantie in aug 2019, de verrekeningscyclus is tussen 20-25e van de maand, het zal worden gedaan in sept 2019 cyclus, audit tijdens verrekeningscyclus n betalingen in de wacht etc etc. Tot slot werd verteld dat het in de salariscyclus zal worden gedaan. Niet zeker in hoeverre het waar is

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig
  3. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Zou het aan niemand aanraden. Als je een persoon bent die een slaaf van de HR kan zijn, dan is het de beste plaats.

    Apr 27, 2017 - Recruiter in Bombay
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Een goede MD, dagdienst, weekendje weg, heeft veel goede mensen ontmoet, heel weinig mensen in het bedrijf die echt willen helpen, maar deze paar zijn de beste.

    Minpunten

    Je moet een sukkel zijn vanaf het begin, HR zal zelfs als ze op de loonlijst staan handelen alsof ze de managing partners zijn, TL's worden gekozen volgens de behoefte niet de prestaties, er wordt geen goede training gegeven, geen tijd om te wennen aan de baan, geen groei, In de 2 jaar dat ik daar was zag ik ongeveer 35-38 mensen komen en gaan, de disconnect tussen de HR en de MD is zo groot dat ze niet weten wanneer een persoon werd gevraagd om te vertrekken en waarom, ze hebben de slechtste manier ooit van de incentive structuur, zullen ze je laten smeken om de re verlaten brief en dreigen niet te geven aan u als u niet voldoen aan hun doelstellingen voordat u ontslag neemt. Ik zou kunnen doorgaan, maar ik weet zeker dat je begrijpt wat ik bedoel.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    9 personen vonden deze review nuttig
  4. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Antal Mumbai - "Van uitzendbureau tot uitbuitbureau!!"

    Jun 4, 2018 - Consultant in Bombay
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Er zijn er misschien 1 of 2, maar er zijn zo veel negatieve punten dat het gewoon niet lukt iets positiefs te bedenken.

    Minpunten

    O heel erg veel! Het is net het huis van Big Brother, waar je immuniteit hebt als de HR-baas je mag, en niets afhangt van hoe je je werk doet. Er zijn mensen die op kantoor komen om te liggen slapen op hun bureau! En dan krijgen ze toch nog promotie omdat de baas ze mag. Hoop dat hierdoor sommigen van jullie op deze manier de waarheid horen over Antal en over degene die het leidt, zodat jullie een verstandige keuze maken die wellicht je carrière redt. Vooral degenen die nieuw zijn of van plan zijn om er te gaan werken. Vorig jaar kreeg ik de kans om voor deze prestigieuze organisatie te werken, waar ik erachter kwam dat het hoger management en vooral de directeurs zich bovenal bezig houden met manieren om geld te besparen om hun werknemers te korten (omdat voor hen de makkelijkste manier is om geld te verdienen), in plaats van zich te concentreren op het vergroten van het bedrijf en betere inkomsten te genereren, zoals een eerlijk zakenman betaamt. Mensen bedonderen zit er bij hen ingebakken en ze zijn heel erg geldbelust. Ik wil maar aangeven hoeveel er hier met je gesold wordt, terwijl het bedrijf het heel goed doet, maar ze zijn absoluut niet geïnteresseerd om hun werknemers op tijd uit te betalen (zelfs iemand die hier een maand werkt zal dit niet ontkennen). De eigenaar was alleen maar bezig met mensen bedonderen en te korten op hun loon. In de periode dat ik er werkte, heb ik ontzettend veel onprofessionele en onethische dingen zien gebeuren. Hij is narcistisch, heeft geen gevoel van zakendoen, is een kletsmajoor, heeft een zwak karakter en ga zo maar door. Werknemers worden bestraft met loon dat ingehouden wordt, of betaling wordt zonder reden vertraagd, en er worden onrealistische doelen gesteld zodat ze werknemers kunnen straffen met minder salaris. Het bedrijf noemt zichzelf het grootste uitzendbureau van Azië, maar ze zouden zich beter het grootste uitbuitbureau van Azië kunnen noemen, aangezien de organisatie is gebouwd om leugens en valse beloften. De leugens beginnen al bij de eerste brief waarin ze een lucratieve beloningsstructuur beloven, maar geloof mij maar: die beloningen zullen nooit worden uitbetaald. Maar als werknemers moeten jullie ook begrijpen dat als jullie salarissen en bonussen worden betaald, hoe moet dan de zeer gevierde Baas zijn eigen wensen en hebzucht in vervulling laten gaan, want daar haalt hij zijn geld vandaan. Iemand met zo weinig zakelijk talent kan eigenlijk ook niet anders, want zakelijke successen kan hij niet boeken en dus geeft hij anderen maar de schuld. En de enige mensen die geld verdienen, worden geholpen door HR en de baas. De senior medewerkers helpen nieuwelingen niet, maar doen alsof ze hen helpen terwijl ze hen uitbuiten om maar hun eigen targets te halen. Dat is echt een applausje waard. HR en de dame van accounts hebben echt een lesje nodig om te leren niet te roddelen over hun eigen werknemers. Ook hebben ze een lesje nodig in teammanagement en het personeelswelzijn. De baas heeft trouwens ook een lesje nodig om zijn ouwewijvengeroddel af te leren en mag ook wel eens leren om vrouwelijk medewerkers te respecteren.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    8 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands

Werkt u bij Antal International? Deel uw ervaringen

Antal International logo
of