Glassdoor-alert: Poging om kunstmatig reviews op te drijven

We hebben bewijs dat iemand stappen heeft ondernomen om kunstmatig de beoordeling van deze werkgever op te drijven met positieve reviews. Dit is in strijd met onze gedragscode. We hebben deze reviews verwijderd. Neem deze informatie in acht wanneer u deze werkgever evalueert. Meer informatie over Glassdoor-alerts.

Reviews van Bajaj Finance

3.8
Bajaj Finance Managing Director Rajeev Jain
Rajeev Jain

Er zijn geen reviews die overeenkomen met uw zoekopdracht bij dit bedrijf.

Review toevoegen Het is zó gedaan om uw ervaring te delen. Uw informatie is altijd anoniem.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Weergave: 1 - 0 van 0 reviews in het Nederlands

Veelgestelde vragen over Bajaj Finance-reviews

Bajaj Finance heeft een algemene beoordeling van 3.8 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 1,691 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 70% van de werknemers zou werken bij Bajaj Finance aanraden aan vrienden en 79% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 3% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Bajaj Finance hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 4.1 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Bajaj Finance. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 3% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 70% van de werknemers van Bajaj Finance vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Bajaj Finance met een waarde van 2.8 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3.3 voor cultuur en waarden en 4.0 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Bajaj Finance-werkzoekenden

Werkt u bij Bajaj Finance? Deel uw ervaringen