Bol.com werknemer reviews over "de organisatie"

Bijgewerkt op 7 nov 2019

4.4
Bol.com CEO Huub Vermeulen
Huub Vermeulen
Pluspunten
  • "Een fijne omgeving om in te werken(in 9 reviews)

• "Je kan jezelf zijn en hebt veel autonomie(in 8 reviews)

Minpunten
  • "Het bedrijf begint wat politieker en stroperiger te worden(in 10 reviews)

• "Door de groei van de organisatie is de Director/MT laag meer met(in 6 reviews)

Meer pluspunten en minpunten
Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Reviews over de organisatie

Terug naar alle reviews
  1. "Jong en energiek"

Huidige werknemer - Business Analyst in Utrecht

Ik werk voltijd bij Bol.com voor 3 jaar

Pluspunten

Jong, energiek, vernieuwend, dynamisch, impactvol

Minpunten

De organisatie veranderd snel. Hier moet je mee om kunnen gaan.

2. "Leuke mensen, veel vrijheid maar wel chaotisch"

Huidige werknemer - Leidinggevende in Utrecht

Ik werk voltijd bij Bol.com voor 5 jaar

Pluspunten

Veel vrijheid in je werk, veel slimme en leuke mensen om je heen en veel mogelijkheden om plannen te realiseren.

Minpunten

De manier van aansturing en besluiten nemen is chaotisch. Door de groei van de organisatie is de Director/MT laag meer met de organisatie bezig dan waarde voor de klant leveren.

"Topwerkgever"

Voormalige werknemer - Buyer in Utrecht

Ik heb voltijdgewerkt bij Bol.com voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Innovatie staat voorop. Het vertrouwen in collega's is enorm groot. Mede hierdoor is er grote mate van vrijheid om je werkzaamheden te bepalen in te delen.

Minpunten

De organisatie is enorm gegroeid. Toen ik binnenkwam een kleine 500 man in dienst, ruim 2,5 jaar later meer dan 1.200. Mede hierdoor verliest bol.com een deel van haar startup achtige mentaliteit. Het bedrijf worstelt met een goede balans tussen controle en het geven van vrijheid aan kleinere schaalbare teams.

"Fantastisch bedrijf - maar het wordt groot"

Huidige werknemer - Manager in Utrecht

Ik werk voltijd bij Bol.com voor 5 jaar

Pluspunten

- goede energie, slimme collega's - innovatief: werken aan de nieuwste technieken en concepten - snelheid in executie - geweldige cultuur (work hard / play hard)

Minpunten

- bol.com wordt groot en worstelt met organisatiemodel en autonomie van medewerkers. Steeds meer beslissingen worden hoger in de organisatie genomen. - te veel oud-strategy consultants aangenomen met als resultaat veel mooie powerpoints en praatjes en weinig executie

October 12, 2017Employer Branding Specialist

Allereerst bedankt voor je bericht en je positieve feedback. We zijn heel blij dat je bol.com omschrijft als een fantastisch bedrijf! Bedankt voor je eerlijke feedback met betrekking tot de minpunten. Je advies is duidelijk en dit herkennen wij ook. Op dit moment zijn er diverse initiatieven gestart met betrekking tot het organisatiemodel, samenwerking en het behoud van autonomie voor onze bol.commers.

5. "Prima"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Bol.com

Pluspunten

De organisatie is dynamisch. Snelle veranderingen en heeft een open cultuur. Inmiddels onderdeel van Ahold. Inmiddels gegroeid naar ongeveer 1300 man

Minpunten

Door de snelle groei van de organisatie is de bedrijfscultuur aan het veranderen. Het worden steeds meer eilandjes. De organisatie begint zich steeds meer als een corporate te gedragen

October 12, 2017Employer Branding Specialist

Allereerst bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om ons van feedback te voorzien via Glassdoor, hier zijn we enorm blij mee. Fijn om te lezen dat je ons zou aanbevelen. Bol.com is in een korte tijd snel gegroeid en inmiddels zijn er meerdere initiatieven gestart om goed te kijken naar onze manier van (samen)werken. Zoals je misschien weet, zijn we bezig om op een meer holocratische manier, die wel past bij bol.com, samen te werken. We proberen op die manier de autonomie voor elke bol.commer te behouden.

6. "Fijne werksfeer"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Bol.com

Pluspunten

Veel autonomie in het doen van werkzaamheden. Vrijdagmiddag borrel die altijd plaats vindt in het restaurant of op het terras van Bol.com.

Minpunten

Onduidelijk wat toekomstige doorgroeimogelijkheden zijn omdat de organisatie erg plat is en de structuur vaak verandert.

June 27, 2017Employer Branding Specialist

Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om feedback te schrijven over bol.com. We zijn blij dat je de sfeer en autonomie van bol.com waardeert. We herkennen je feedback over doorgroeimogelijkheden. Bol.com is een groeiende organisatie en we veranderen snel. Niet alleen qua organisatie, maar ook in teams en functies. Er werken ontzettend veel goede professionals bij bol.com die onderling veel kennis, ervaring en expertise uitwisselen. Leren en jezelf ontwikkelen gebeurt bij bol.com dan ook voornamelijk on the job. Waarbij je functie en bol.com met je meebeweegt.

Weergave: 1 - 6 van 6 reviews in het Nederlands

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.