Booking.com Medewerker Klantenservice Reviews

Bijgewerkt op 29 okt 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
2,5
19%
Aanbevelen bij een kennis
0%
Waardeert directeur
Booking.com President and CEO Glenn Fogel
Glenn Fogel
3 Beoordelingen
  1. "Over het algemeen een positieve ervaring"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Medewerker Klantenservice 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Booking.com

    Pluspunten

    - Heel positieve omgeving - Vriendelijk personeel - Goede lunch

    Minpunten

    - veel functies maar moeilijk om te navigeren

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  2. Nuttig (5)

    "Ervaring"

    3,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Booking.com gewerkt

    Pluspunten

    Het werk is leuk om te doen

    Minpunten

    Sfeer is niet fijn, management en leiders zijn erg onervaren en angstig met risico beslissingen.

    Verder lezen

  3. Nuttig (5)

    "Wil je een burn-out?"

    2,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Booking.com voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    De grote internationale gemeenschap van mensen. Veel toegang tot zelfverbeteringsmateriaal. Geavanceerde planningaankondiging.

    Minpunten

    De managementstijl die je vertelt dat het "nooit genoeg" is, hoe goed je ook bent. Subjectieve beoordeling, zelfs als er een evaluatiesysteem is, kan dit gemakkelijk worden vermeden ten behoeve van het management. Valse groeimogelijkheden. Voorbeeld: om een interne functie aan te vragen, moet je niet minder dan 9 maanden in het bedrijf werken, maar sommige mensen worden aangenomen na slechts 6-7 maanden te werken vanwege persoonlijke connecties. Bij het vragen van feedback kunnen evaluatiemanagers dit niet goed gegeven. Gewoon omdat het persoonlijk was en niet prestatiegerelateerd.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  4. "Niet geweldig, maar ook niet slecht"

    3,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Medewerker Klantenservice 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Booking.com

    Pluspunten

    De voordelen en de medewerkers

    Minpunten

    De managers zijn op macht uit

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  5. Nuttig (3)

    "Een van de slechtste tot nu toe"

    1,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Booking.com

    Pluspunten

    Geen voordelen!!! Behalve een internationale omgeving

    Minpunten

    Dit bedrijf behandelt zijn agenten als poppen! Klanten zijn zo belangrijk dat ze niet om de agenten geven

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  6. Nuttig (4)

    "Burnout machine"

    1,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Booking.com voor 3 jaar

    Pluspunten

    Sportschool in voorwaarden, verder eigenlijk niks

    Minpunten

    Overal te weinig transparantie, afschuwelijke lunches en ethiek

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  7. "Geweldig"

    5,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Sloterdijk
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Booking.com voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Eten, vrienden, training, gemeenschap, kansen

    Minpunten

    Niks niks niks niks niks.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  8. Nuttig (2)

    "B.com"

    2,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Booking.com voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Iedereen was erg aardig. Merendeel van de medewerkers was student of jonge mensen onder de 26.

    Minpunten

    Laag salaris, niet flexibele vakantie-uren, je moet vakantie-uren een jaar van tevoren reserveren en je krijgt ze als je veel geluk hebt.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  9. Nuttig (9)

    "Booking"

    2,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij Booking.com voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Vrijdagmiddagborrels, goede voordelen als je accommodaties boekt via booking.com.

    Minpunten

    Micromanagement, mensen die bij de klantendienst werken worden verwacht robots te zijn (extreem hoge werklast, lastig om naar het toilet te kunnen gaan in tussenpauzen, vrijwel onmogelijk om vrije dagen op te nemen). Als je van functie wilt veranderen moet je connecties hebben.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
  10. Nuttig (3)

    "Ze geven niet om de gezondheid of het welzijn van de werknemers."

    2,0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalig contractwerker - Medewerker Klantenservice in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar bij Booking.com gewerkt

    Pluspunten

    De andere werknemers bij de klantenservice. De evenementen, de korting op vakanties.

    Minpunten

    Tenzij je je been breekt of een andere verwonding hebt, willen ze dat je komt werken. Blijkbaar geven ze niet om geestelijke gezondheid of houden er geen rekening mee. Bij deze klus is het erg moeilijk om de procedures bij te houden omdat ze elke week veranderen & als je faalt als ze naar je oproep luisteren, moet je op gesprek komen. Wat kan leiden tot stress / angst, omdat het procedure proces altijd in de lucht is. Het is een moeilijke klus, maar de Engelse lijn is de ergste. Iedereen heeft 1. Jij hebt er 2. Engels & Amerikaans-Engels Beide compleet verschillend in de manier waarop ze klantenservice ontvangen. Elke dag zou je een 'keuzelijst' moeten krijgen (vergelijkbaar met e-mails), wat fijn is, omdat 8 uur aan de telefoon niet gezond is. Wat er echter gebeurt, is dat ze dat tijdens de zomer van je afnemen. Geen keuzelijst voor 6 weken, lol. In plaats daarvan plaatsen ze mensen uit andere talen op de ENGELSE keuzelijst en dan krijg je niet alleen Engelse telefoontjes, maar ook oproepen van andere lijnen & je begrijpt de klant niet omdat alle anderen druk zijn met de Engelse e-mails. Het is waanzin.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
Weergave: 1 - 10 van 20 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij Booking.com-werkzoekenden

Software Developer
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij Booking.com? Deel uw ervaringen

Booking.com logo
of