Cover image for Centric

Centric

Is dit uw bedrijf?

Centric

Review toevoegen

Centric werknemer reviews over "centric"

Bijgewerkt op 30 aug. 2021

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
174 van meer dan 175 reviews gevonden

14 van meer dan 175 reviews gevonden

3,9
Centric President & CEO Karim Henkens
Karim Henkens
Pluspunten
  • "op de werkvloer(in 5 reviews)

• "leuke collega's(in 8 reviews)

• Minpunten
  • "Micromanagement in alle lagen van de organisatie(in 4 reviews)

• "Geen minpunten voor dit bedrijf(in 3 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Pluspunten en minpunten zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Reviews over centric

Terug naar alle reviews
    1. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Zeer fijne werkgever

30 aug. 2021 - Projectmanager in Utrecht

Pluspunten

Ik lees wel eens reviews over Centric waarvan ik denk dat mensen het allemaal niet snappen. Bij Centric heb je de kans om je eigen dromen uit te laten komen. Als jij een kans ziet en je durft hem te pakken kan je hard vooruit. Ben je van het type die wacht tot alles op een presenteerblaadje wordt aangereikt dan zit je er niet goed.

Minpunten

Qua salaris is er een stap te maken voor Centric. Met name aan de onderkant zijn de verschillen groter dan aan de bovenkant. Het huidige autobeleid belemmert je wel in het rijden van een leuke auto. Dit heeft met name met de uitstoot te maken.

2. 3,0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Zo positief, zo negatief

6 mei 2020 - Support Engineer

Pluspunten

Ontwikkeling - en doorgroei mogelijkheden door het behalen van Certificaten. Goede leaseauto, events (activiteiten) waar er met elkaar gespard

Minpunten

- Een Support Engineer gaat voor jou als visitekaartje aan de slag bij je klant(en). Draagt ook steentjes bij en doet zijn/haar uiterste best voor de referentie om Centric nogmeer omhoog te krijgen. Wat is de beloning uiteindelijk? Jammer genoeg een groot niets. Loon is dichtbij de minimumloon. Met alleen bij verjaardagen en klein check sturen komen we er niet.

3 personen vonden deze review nuttig
    3. Kom bij Centric werken
      Meest recente vacatures
    4. 1,0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Concurrentiebeding na pensioenering

1 mei 2020 - Senior Consultant in Den Bosch, Noord-Brabant

Pluspunten

De pluspunten zijn weg na een aantal teleurstellingen

Minpunten

Groot verschil tussen hoog middelmanagement en medewerkers. Het management weet niet wat zich afspeelt op de werkvloer. Na pensioenering wordt men gehouden aan concurrentiebeding en relatiebeding. Dit is schandalig en doorwerken mag niet na pensioenering bij Centric.

5. 1,0
      Huidige werknemer

entry level? laat maar zitten

12 mrt. 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Als je hogerop zit is het fantastisch

Minpunten

Als starter is het een drama Bij centric als je op laag niveau binnenkomt, kun je beter al beginnen met ontslagbrief schrijven. Communicatie gebeurt niet tot nauwlijks. Als er wel iets gecommuniceerd wordt is het éénrichtingsverkeer. Management geeft geen verbeterpunten aan maar willen je wel op die basis ontslaan.

3 personen vonden deze review nuttig
    6. 3,0
      Voormalige werknemer

Mooi bedrijf, veel vrijheid, maar slecht salaris

10 aug. 2018 - Anonieme werknemer

Pluspunten

- - - Leuke, dynamische projecten. - Je krijgt erg veel vrijheid. - Er is ruimte voor eigen initiatief - Heel veel mogelijkheden om door te groeien (qua functie). - Collegialiteit en sfeer zijn erg goed - No-nonsense mentaliteit, collega's hebben veel voor elkaar over. - Management is toegankelijk. - Voor degene die het betreft: goede leaseregeling - Goede begeleiding bij ziekte.

Minpunten

- Salarisniveau is ondermaats en verre van marktconform, waardoor Centric erg veel moeite heeft de juiste mensen aan te trekken en te behouden. - Jaar op jaar salarisverhogingen tussen 0%-1% kun je niet verkopen als je 20% of meer winst maakt. - Winstdelingsregeling is versobert zodat deze minder snel uitgekeerd wordt. - Middenkader is te complex en te log. - Pensioenregeling is in de loop de jaren uitgekleed. - Near-shoring van ontwikkelingactiviteiten verloopt stroef doordat dit te ver doorgeslagen is, de communicatie nog steeds een groot probleem is en er te weinig senior-ontwikkelaars in dienst zijn die richting kunnen geven. - Terugbetalingregeling studiekosten is niet van deze tijd. - Relatie/concurrentiebeding is voor 95% van de medewerkers compleet overbodig.

2 personen vonden deze review nuttig
    7. 1,0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Geen aanrader

13 mei 2018 - Werkplekbeheerder in Enkhuizen

Pluspunten

Werd snel aangenomen na één gesprek en was het werk dichtbij huis.

Minpunten

Beloftes die niet waargemaakt worden. Was als werkplekbeheerder bij een klant in Enkhuizen aangenomen waar ik met plezier heb gewerkt. Doordat Centric met de klant een slecht (wurg) contract had afgesloten werd mijn halfjaarcontract niet verlengd terwijl er beloofd was dat dit zonder probleem verlengd zou worden en omgezet naar een vast contract. Dit terwijl er genoeg werk was. Ook was het salaris niet om over naar huis te schrijven en echt aan de onderkant.

8. 3,0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Centric als werkgever

23 sep. 2017 - IT-Consultant in Gouda

Pluspunten

Centric heeft een prima autolease regeling. Centric is een goed bedrijf voor een starter.

Minpunten

Echt betrokkenheid bij medewerkers creëren is niet voor Centric weggelegd.

9. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Centric als werkgever

16 aug. 2016 - Anonieme werknemer in IJsselstein

Pluspunten

Binnen Centric is het mogelijk om, als je het durft, kansen te pakken en echt door te groeien. Verder staan opleidingen en onderlinge normen en waarden erg hoog in het vaandel. Daarnaast kent Centric een hele goede pensioenregeling. Werken doe je lokaal in je eigen regio en dat scheel natuurlijk een hoop reistijd

Minpunten

Centric is een groot bedrijf en persoonlijke dealtjes maken over arbeidsvoorwaarden is er niet bij. Maar of dat direct een nadeel is.

10. 5,0
      Huidige werknemer

Goede werkgever

15 sep. 2015 - R&D in Gouda

Pluspunten

Innovatief, deskundig, marktconform salaris, collegialiteit, internationaal, prettige omgang met elkaar

Minpunten

Centric is heel groot, dus je weg zoeken kan soms lastig zijn

11. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Prima werkgever

6 sep. 2015 - Project Manager in Son

Pluspunten

Als je bij Centric je zelf profileert als iemand die graag wil ontwikkelen dan krijg je die kansen ook. Kansen moet je niet afwachten maar gewoon grijpen. Dan is het echt een top werkgever.

Minpunten

Centric blijft af en toe een beetje achter met salaris en dergelijke maar daar staat een stabiel bedrijf tegenover.

2 personen vonden deze review nuttig
    Weergave: 1 - 10 van 14 reviews
    </>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Centric-werkzoekenden

Werkt u bij Centric? Deel uw ervaringen

Centric-foto van: Relax area
    Centric-foto van: Open space
    Centric-foto van: Visitors waiting area
    Alle foto's weergeven

Werkzoekenden die zochten naar Centric, hebben ook gekeken naar

Centric Consulting-logo
    Centric Consulting

4.4

432 reviews
    Vergelijken

Glassdoor heeft 175 reviews over Centric die anoniem zijn geplaatst door werknemers van Centric. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of Centric bij u past.