Centric werknemer reviews over "functie"

Bijgewerkt op Sep 12, 2019

4 van meer dan 167 reviews gevonden

3.8
Centric President & CEO Karim Henkens
Karim Henkens
Pluspunten
  • "leuke collega's(in 8 reviews)

• "Groot bedrijf, leuke collegas, informele sfeer op de werkvloer(in 8 reviews)

• Minpunten
  • "Qua salaris is er een stap te maken voor Centric(in 14 reviews)

• "Micromanagement in alle lagen van de organisatie(in 4 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over functie

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Huidige contractwerker, meer dan 8 jaar

Support Engineer

Aug 4, 2015 - Support Engineer in Eindhoven

Pluspunten

Gedetacheerd bij verschillende bedrijven. Dat is het fijne ervan, je kunt op verschillende werkplekken ervaringen op doen. Dus heb je het ergens niet naar je zin dan kun je gewoon voor een andere detacheringsplek laten zoeken. Er zijn genoeg plekken. De reiskosten zijn goed, rij al jaren met me eigen auto vanwege een handicap maar reiskosten zijn altijd goed geweest. De bedrijven waar ik ben gedetacheerd geweest zijn mij ook altijd bevallen, Asml was wat minder maar dat was de werkdruk, mijn lichaam kon dat niet zo goed aan. Er wordt bij Centric daar goed rekening mee gehouden.

Minpunten

Dat je constant moet leren en als je dan geleerd hebt en examen hebt gehaald dat je dan nog niet. Ik had namelijk alles gehaald van MCDST en MCSA voor Windows XP en Server 2003 maar ik kon geen Support Engineer 3 worden want ik had niet genoeg ervaring. Ondertussen heb ik een jaar of 3 niet aan studies gedaan en ben vorig jaar een functie stap terug gezet. Mijn behaalde certificaten zijn ondertussen niks meer waard door Microsoft. Heb dit jaar weer het leren opgepakt en ben na 3 keer geslaagd voor MCDST W7

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    2. 2.0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Heeft z’n beste tijd gehad

May 15, 2018 - Test Engineer in Badhoevedorp

Pluspunten

Weinig verloop Loopbaantraject Veel verschillende Units (er zijn units waar het beter gaat)

Minpunten

Door het lage verloop op de unit waar ik werkzaam was, is deze erg vergrijsd. Ik als jonge medior werd niet erg uitgedaagd in mijn functie. Nadat ik hier open over was geweest en mijn wensen heb onderzocht, zijn er allerlei mogelijkheden voorgehouden. In mijn beleving waren dit ‘veiligere stapjes’ die voor mij nog steeds niet de uitdaging boden die ik nodig had. Het management wist wat ze in huis hadden, maar ze hebben het uit hun handen laten glippen.

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    3. 4.0
      Huidige werknemer

Terugkeren bij Centric

Aug 1, 2015 - support engineer 3 in Assen

Pluspunten

Leuk om te werken, leuk om in teamverband te werken Je krijgt de ruimte om je ontwikkelen maar het grootste pluspunt vind ik wel dat iedereen elkaar wil helpen om het doel te bereiken en opgelost te krijgen.

Minpunten

Er moet een systeem komen dat je makkelijker kunt doorgroeien. Nu moet je eerst solliciteren op de functie maar het zou mooier zijn dat je er naar toe groeit.

1 persoon vond deze review nuttig
    4. 3.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Geen loonbeleid, geen incentives, geen doorgroeimogelijkheden

Sep 12, 2019 - Senior Software Developer in Oostkamp

Pluspunten

Fijne werkgever, interessante materie, fijn team

Minpunten

Je onderhandelt maar beter goed over het loon bij de sollicitatie. Eénmaal aan het werk is een opslag onbestaande (je hebt toch de index-aanpassing?), ook doorgroeien naar een andere functie is niet mogelijk. Je wordt behandeld als werkpaardje - indien je weg gaat, geen probleem, ze zoeken wel iemand anders. Zal duren zolang het duurt. Thuiswerk zo goed als onbestaande

3 personen vonden deze review nuttig
    Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Centric-werkzoekenden

Werkt u bij Centric? Deel uw ervaringen

Centric logo