Reviews voor Klantenservicemedewerker bij Coolblue | Glassdoor.nl

Coolblue Klantenservicemedewerker Reviews

Bijgewerkt op 12 okt 2018

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 4 reviews gevonden

2.9
SterSterSterSterSter
61%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
Coolblue CEO Pieter Zwart
Pieter Zwart
2 Beoordelingen
  1. Nuttig (3)

    "Chronische groeipijnen"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Klantenservicemedewerker in Berchem, Antwerpen
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Coolblue voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    - Toffe collega's - Jonge collega's - Als je geluk hebt met je leidinggevende, is het top.

    Minpunten

    - Recruitment - Werkdruk - Kleine en weinig foutjes, zorgen voor grote deuken in opslag - Vriendjespolitiek

    Advies aan management

    Het gaat goed met het bedrijf. Goed voor Coolblue zelf, niet voor de Klantenservice. Het aantal contacten met de klant gaat de lucht in, de klantenservice kan dit niet aan. Er wordt alleen maar volk aangenomen om de vertrokken anciens te vervangen. Echter is dit maar een kleine pleister. In het wervingsproces worden de foute kandidaten aangenomen. Je hebt een eigen Klantenservice zodat je de lijn kan bemannen en bevrouwen...

    Meer weergeven
    Coolblue2018-10-12
  2. Nuttig (5)

    "Bedrijf met groeipijnen en twee gezichten"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Klantenservicemedewerker in Berchem, Antwerpen
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Coolblue voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    De jonge en informele werksfeer Inkleding van de werkvloer

    Minpunten

    Coolblue doet te weinig met het aanwezige talent Communicatie laat te wensen over De heel erg lage verloning (gestart met € 1.750,- voor een werkweek van 40u) Coolblue verwacht bepaalde waarden van medewerkers, maar leeft deze zelf niet na

    Advies aan management

    In de klantenservice gaat er veel talent verloren. Pik de signalen op en geef getalenteerde medewerkers extra uitdagingen. Coolblue kan er enkel voordeel uit halen en je houdt de medewerkers langer gemotiveerd en in dienst.

    Coolblue2018-05-14
  3. "Parttime klantenservice medewerker"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Klantenservicemedewerker in Rotterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij Coolblue voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Doorgroeimogelijkheden Goede werksfeer Haalbare targets Veel contactmomenten met je teamleider

    Minpunten

    Zoals bij de meeste bedrijven met ruime openingstijden zijn er planningsregels.

    Coolblue2018-05-07
  4. "Klantenservicemedewerker"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Klantenservicemedewerker in Rotterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik deeltijd gewerkt bij Coolblue voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Leuk bedrijf, open atmosfeer, toegankelijke collega's

    Minpunten

    Salaris is niet competitief vergeleken met andere bedrijven

    Coolblue2018-04-04
Er zijn 4 reviews gevonden