Reviews voor Medewerker retouren bij Coolblue | Glassdoor.nl

Coolblue CEO Pieter Zwart
Pieter Zwart
  1. "Leuk bedrijf!"

Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Coolblue

Pluspunten

- Gezellig team, goede band met collega's. - Op de afdeling zijn weer diverse subafdelingen, hierdoor blijft het werk afwisselend. - Er wordt geluisterd naar ideeën of opmerkingen. - Regelmatig komt er informatie over de stand van zaken van het management in de vorm van een presentatie, weet je ook weer waar je het voor doet.

Minpunten

- Salaris! - Afdeling te warm en te stoffig. - Organisatie af en toe wat rommelig, dit kan effect hebben op de sfeer.

Advies aan management

Geef meer en vooral eerder controle aan teamleiders over de salarissen.

Coolblue2018-03-15
  2. "Leuk bedrijf om daar deel van uit te maken"

Ik werk voltijd bij Coolblue voor meer dan een jaar

Pluspunten

Ik heb het prima naar mijn zin bij Coolblue. Ik ben pas geleden van partime fulltime gaan werken en heb daar absoluut geen spijt van. Coolblue is een groot bedrijf wat nog steeds elke dag groeit, dus voldoende doorgroeimogelijkheden voor iedereen. Er hangt een prima sfeer binnen Coolblue, we noemen elkaar dan ook geen collega's maar vrienden. Iedereen is ook open, eerlijk en direct naar elkaar.

Minpunten

In elk bedrijf zijn wel minpunten, dus ook bij Coolblue. Maar alles is hier bespreekbaar en wordt er gekeken naar een passende oplossing.

Coolblue2018-01-16
  3. "Leuke werksfeer"

Ik werk voltijd bij Coolblue voor meer dan een jaar

Pluspunten

Het is een groeiend bedrijf met altijd wel mogelijkheden om door te groeien. Ik werk in een erg leuk team, dat bereid is elkaar te helpen als het nodig is. ( de sfeer in het algemeen is ook gewoon prima) Toch redelijk veel afwisseling voor het werken in een magazijn.

Minpunten

De werkdruk is soms best hoog. Doordat er zoveel groei is, worden beslissingen en veranderingen soms weer ongedaan gemaakt. En dat is soms jammer.

Advies aan management

Meer leuke activiteiten waardoor je andere collega's ook meer leert kennen, aangezien wij nu veel contact hebben met collega's uit de winkels of Weena, terwijl we die eigenlijk nog nooit gezien hebben.

Coolblue2018-01-16

"Medewerker retouren"

Neutraal vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Coolblue voor meer dan een jaar

Pluspunten

Leuke bedrijfscultuur, erg fijne collega's, werkzaamheden prima.

Minpunten

Salaris, af en toe een kindercreche idee(Er werken veel jonge mensen bij Coolblue, leidinggevenden maken hier misbruik van)

Advies aan management

Gezien de verantwoordelijkheden en het werk dat ik verzet bij de retourenafdeling is het salaris helaas ver onder de maat. Als je dit naar alle redelijkheid gaat beoordelen zeker in de huidige tijd dan moet er bij startsalaris minimaal 150 a 200 bruto bijkomen ( dit wel in verhouding met de werkzaamheden/verantwoordelijkheden binnen de retouren afdeling). Het management zou hier echt werk van moeten maken want dit beïnvloed...

Meer weergeven
    Coolblue2017-04-01

Reactie van Coolblue

April 7, 2017

Hoi Coolblue’er, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Zo weten we wat er speelt, en dat vinden we belangrijk. Want dankzij jouw feedback kunnen we Coolblue elke dag een beetje beter maken. Groet, Katja - Recruitment Specialist

"Medewerker retouren"

Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk voltijd bij Coolblue

Pluspunten

- Leuke collega's - Niet vermoeiend werk

Minpunten

- Laag salaris - De doorgroeimogelijkheden zijn beperkt

Coolblue2016-12-13

Reactie van Coolblue

December 15, 2016

Hoi Coolblue’er, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dit zorgt ervoor dat we te horen krijgen wat er allemaal speelt binnen Coolblue. Met alle feedback proberen we continue verbeteringen door te voeren. Ik vind het jammer dat je niet geheel tevreden ...

Meer weergeven
Er zijn 5 reviews gevonden