Reviews van DAZN

Bijgewerkt op May 26, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

9 van meer dan 218 reviews gevonden

3.5
66%
Aanbevelen bij een kennis
86%
Waardeert directeur
DAZN Acting CEO  James Rushton (no image)
James Rushton
49 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Interessant van techniek tot cultuur, maar niet voor iedereen.

    Jun 16, 2019 - Senior Software Engineer in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Cool, gloednieuw kantoor in het centrum van Amsterdam. - Geweldige technische bagage. - Baanbrekend product. - Veel technologische uitdagingen en kansen om nieuwe dingen te leren. - Je wordt als een volwassene behandeld en geacht binnen het team je eigen beslissingen te nemen. - Gemotiveerde, gepassioneerde en slimme ingenieurs (de overgrote meerderheid). - Motiverende managers die je aanmoedigen om voor je mening uit te komen en actie te ondernemen (de ganse tijd!) - Geen kantoorpolitiek, geen schuldcultuur. - Je kunt iedereen om hulp vragen en men zal niet nalaten om je te assisteren, op alle locaties. - Senior management is gemakkelijk aanspreekbaar en behulpzaam. We worden aangemoedigd om een persoonlijk onderhoud aan te vragen met de hoofdmanager om te praten over de teams. Men kan hem spreken tijdens de lunch of de pauzes, op een maandelijkse sessie in het gemeentehuis enz. Ik heb het meerdere keren gedaan en dingen voor elkaar gekregen. - Zeer goede balans werk - privé. - Thuiswerken naar eigen goeddunken van het team. - Mensen mogen een week of zo werken vanuit het buitenland, wat geweldig is als je thuisland erg ver weg is. - Tal van mogelijkheden om conferenties en vergaderingen bij te wonen. We hadden ook een paar vergaderingen op kantoor.

    Minpunten

    - Ongelooflijk snel groeiend, dus ik ken niet iedereen op kantoor. - Gebrek aan vaste procedures. - Te weinig productiekrachten. Er werd ons verteld dat men gaat aanwerven, maar het kost veel tijd. - Je moet zelfstandig zijn en zelfdiscipline hebben om te slagen. - Sommige collega's zijn gewoon niet geschikt om te werken bij DAZN en worden erg negatief wanneer ze hierop worden aangesproken, ze moeten hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen. - Het kantoor heeft geen ruimte om te relaxen en games te spelen. - Geen kantine.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    4 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    DAZN

    Heel erg bedankt voor deze feedback die is doorgegeven aan het managementteam. Je geeft een heel evenwichtige beoordeling van zowel de positieve als de negatieve punten en dit wordt erg gewaardeerd. We hopen dat u positieve veranderingen zult zien naarmate het bedrijf volwassener wordt, maar blijf alstublieft doorlopende feedback geven aan uw managementteam of HR, zodat ze kunnen escaleren waar nodig. Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons dit waardevolle detail te geven.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  2. 2.0
    Voormalige werknemer

    Prod

    May 26, 2021 - Creative in Leeds, England
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    groot bedrijf goed voor op CV

    Minpunten

    slecht werkplek slechte atmosfeer enzo

    1 persoon vond deze review nuttig
  3. 3.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Slecht gemanaged, maar verbeterend

    Oct 21, 2019 - Software Engineer in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Hoog loon vergeleken met andere kansen. - Mooie kantoorlocatie en algemene layout. - Management begint het door te krijgen en probeert nu sommige van de opgekomen problemen op te lossen. - Diverse teams

    Minpunten

    Ik heb uiteindelijk veel geschreven, dus hier is een korte samenvatting voor degenen die zich afvragen of DAZN Amsterdam een goede werkplek is: Het is erg ongeorganiseerd sinds 2019, met veel veranderingen en weinig management Er zijn echter nieuwe initiatieven onderweg binnen het kantoor en bedrijf die deze problemen de komende maanden _zouden_ moeten oplossen. Op lange termijn lijkt alles nog goed, maar als je nu erbij komt zul je veel mensen tegenkomen die uitgeput zijn door de (zeer echte) problemen van de afgelopen 12 maanden) en kun je een aantal echte koppijnen verwachten. Verder met het essay, dat ruwweg in 4 onderwerpen opgedeeld is: - Slecht management - Amsterdam is een tweederangskantoor binnen het bedrijf - Gemaakt voor investeerders - Te veel stemmen, te weinig actie. -- Slecht management -- Dit zou op zichzelf een enorm onderwerp kunnen zijn, en komt vooral door een te snelle groei in werknemers zonder bijhorende groei van het management of structuur die op voorhand opgebouwd is om met zo veel werknemers om te kunnen gaan. - Te veel projecten komen aan met 'hoge prioriteit' maar sputteren dan uit Van ergens hoog in de keten lijkt er een gebrek aan planning te zijn: projecten om aan 'wettelijke vereisten' te voldoen worden 2 maanden voor de einddatum begonnen, en dan na stresswerk en veel vergaderingen om uit te leggen 'het is te veel werk in te weinig tijd, we moeten het uitstellen', wordt het uiteindelijk een non-probleem, het project wordt weggeworpen en een andere project van 'hoge prioriteit' komt langs. - Geen procedures, geen verantwoordelijkheid Een gebrek aan procedures betekent dat niemand verantwoordelijk wordt gehouden op welk niveau dan ook. Dit leidt tot of vergroot vele problemen die elders opgesomd worden. Dit gaat van 'vereiste cloud-infrastructuur die sindsdien verlaten is door degenen die het aangemaakt hebben' tot problemen met het kopen van de vereiste hardware: - door mensen met gezondheidsproblemen of -beperkingen - om vereiste systeemmonitoring te implementeren - om aan wettelijke kantoorvereisten te voldoen - om foute aannames over hoe mensen van een kantoorruimte gebruik te maken te corrigeren Het argument is dan 'dat er een procedure is', een procedure die 3 maanden duurt voor een simpel verzoek, wekelijkse opvolging vereist om voortgang te maken, en een arbitrair succespercentage heeft of totaal geen procedure is. - Over-afhankelijkheid van idealismes en pogingen to 'gaslighting' Ik gebruik niet graag te veel gebruikte en overdreven termen zoals 'gaslighting', maar het moet gezegd worden dat veel kritiek op het gebrek aan procedures of verzoeken voor begeleiding van 'hoe kan ik dit gedaan krijgen binnen het raamwerk van het huidige bedrijf?' beantwoord worden met standaardzinnen als 'Je bouwt het, je bent de eigenaar!' of 'Jullie, de ontwikkelaars, hebben volledig de controle'. Dat is niet zo. Er zijn veel gelegenheden geweest wanneer, met name dichtbij een deadline, een ander team verscheen en zei 'je kunt dat niet zo doen', 'het systeem werkt zo niet' of 'Je moet ook X doen, anders kunnen we het niet live laten gaan'. Dit zijn dingen die we vooraf zouden moeten weten. Dat is wat we bedoelen wanneer we vragen 'hoe moet dit gedaan worden?'. Frustraties over slecht geplande projecten, constante teamveranderingen en strategiedraaien worden beantwoord met 'dat is hoe het is om agile te zijn' en 'we beantwoorden gewoon een verschuiving in de marktplaats', wanneer het eigenlijk een indicatie is van een gebrek aan vooruitzicht en geen echte toewijding van het management. - Schijnbaar onervaren management Ik weet zeker dat als ik op LinkedIn zou kijken ik erg 'indrukwekkende' CV's zou vinden met details over hun vele jaren ervaring, maar het voelt alsof niemand in management ooit is omgegaan met een snelgroeiend bedrijf. Hierdoor lijkt het dat niemand op enig niveau bereid was voor de vele uitdagingen die ontstaan door zo'n agressieve opschaling. Veranderingsmanagement in grote, gevestigde bedrijven is erg anders dan omgaan met het opschalen van 15 naar 150 in een jaar. Niemand lijkt juist voorbereid op de problemen waar iedereen mee te maken heeft en niemand lijkt te weten wie een bepaald probleem kan oplossen. -- Amsterdam is een tweederangskantoor binnen het bedrijf -- Het bedrijf is in het Hammersmith-kantoor begonnen en het is erg duidelijk dat alle beslissingen daar genomen worden en ze die macht niet graag opgeven. - Alle architectuur, producten en 'hoofden van' zitten in Londen Zoals in een eerdere recensie werd aangegeven, alle architectuur zit in Londen en er is erg weinig input van het team totdat iemand van Londen op een dag verschijnt om het ontwerp te 'presenteren', dan worden ze teruggestuurd met een lijst dingen die fout zijn, niet gedaan kunnen worden, of veranderd moeten worden. Er is geen feedback van ontwikkelaars tot deze presentatie en het productteam berekent tijdlijnen alsof de architectuur de eerste keer perfect zal zijn. Er is kennelijk geen macht om product- of dienstideeën in Amsterdam te creëren of te implementeren: alle specificaties en ontwerpen worden in Londen gemaakt, dan over het kanaal geschopt om in Amsterdam geïmplementeerd te worden. Zoals eerder vermeld is het architectuurteam in Londen maar ook alle product- en projectleiders, wat betekent dat ideeën en concepten besproken en afgerond worden voordat Amsterdam erover hoort. Er zijn nieuwe initiatieven om de ontwikkelaars in Amsterdam eerder te betrekken in de idee/conceptie-stages, wat sommige van de bovenstaande problemen zou helpen, maar het feit blijft dat de meeste beslissingen door Londen moeten gaan, van 'We moeten de API van onze microservice veranderen' tot 'Was dit gebruikersinterfaceconflict echt de bedoeling?'. - Product, management en andere stuurgroepleden doen erg moeilijk over 'Amsterdam komen bezoeken' Omdat ze niet in Amsterdam gebaseerd zijn doen ze allemaal alsof het erg indrukwekkend is dat 'Volgende week in Amsterdam zijn om X te bespreken!', en dan zijn onder druk om al onze zorgen, problemen en feedback in hapklare brokken te verwerken die gevestigd, besproken en opgelost kunnen worden in een korte tijdsspanne. Het feit is dat ze Amsterdam _bezoeken_, wat betekent dat ze 80% van de tijd _niet_ in Amsterdam zijn of over onze problemen nadenken. -- Gebouwd voor investeerders -- Als je naar de sleutelfiguren kijkt, 'wat we bereikt hebben' posts en doelen gedeeld door het bedrijf, toont het een beeld van een bedrijf dat gebouwd is om het aan investeerders te verkopen, meer dan andere bedrijfsdoelen. Doelen zoals 'X abbonnees hebben' en 'in N landen actief zijn' lijken generiek, maar gepaard met hun agressieve aannamebeleid en kantooropeningen toont het een beeld van een bedrijf dat hoopt te 'blitsschalen' in de hoop om 'we zijn van 0 naar N miljoen gegaan in maar 3 jaar' tegen toekomstige investeerders te kunnen zeggen als ze hun IPO doen. Het voelt een beetje als een bubbel die op het punt staat te klappen. De cash wordt uitgegeven aan aannemen en licenties moet op een gegeven moment opdrogen. Momenteel wordt het alleen onderhouden door grote cashinjecties van initiële investeerders. Dat gezegd hebbende, ik ben geen investeerder, en 'geblitsschaald nieuw techbedrijf dat de eerste 5 jaar geen winst maakt' lijkt deze dagen standaard te zijn (Uber et al), dus misschien is het allemaal in orde op de lange termijn. Ik verwacht dat de grote kasstromen en gebreken aan financiële controle behalve 'laat iemand die belangrijk is het goedkeuren' af zal nemen. Daarna zullen ze hard moeten besparen om de kapitaalafbreuk te stopen zodat ze hun balans kunnen stabiliseren. -- Te veel stemmen, niet genoeg richting -- Diversiteit is een groot goed. Mensen van verschillende achtergronden en met verschillende ervaringen brengen nieuwe perspectieven. Het probleem is dat te veel stemmen en ideeën zonder duidelijke begeleiding leidt tot eindeloze discussies en 'maar wat als'. Stop me als jet dit eerder hebt gehoord: je zit in een vergadering en er wordt een makkelijk idee opgebracht dat 'zal helpen om dingen beter te maken'. Iemand brengt een punt waarvan ze denken dat het zal helpen. Iemand brengt daar tegenin 'een keer hiel het niet'. Iemand anders suggereert dan dit alternatieve ding waaraan zij de voorkeur geven. Ze geven redenen maar het is vrij duidelijk dat het een persoonlijke voorkeur is. Deze interactie gaat een uur door, met een hoop ideeën die rondgesmeten worden. Aan het einde van de vergadering (omdat de tijd op is) staat iedereen op en loopt naar buiten. Er zijn geen actiepunten genoteerd, er is geen beslissing genomen en iedereen is wat angstiger dat 'hun idee niet goed gehoord is' en dat 'die anderen de verkeerde beslissing zullen nemen' (wie die 'anderen' ook zijn). -- Conclusie -- Veel van deze problemen zijn gecommuniceerd en er wordt aan gewerkt. Mijns inziens zullen de meeste van deze problemen opgelost worden naarmate het bedrijf en het kantoor opgroeit, maar ik zou voorspellen dat dat nog 1-2 jaar duurt, met een verdere voorspelling dat als ze besluiten om de IPO te doen (waarschijnlijk door de strategieën die ik heb gezien) zal het de oplossing tot misschien 3 jaar vertragen. Het is niet zo slecht als het was voor sommige recensenten en er is zeker licht aan het einde van de tunnel, maar er zijn nog veel problemen die opgelost moeten worden voordat ik zou overwegen deze plek te vergelijken met een van mijn vorige werkplaatsen.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    14 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    Bedankt voor je review. Ik waardeer de tijd die je hebt genomen om je zorgen en gebieden te beschrijven waarvan je denkt dat we ze kunnen verbeteren - we zullen ervoor zorgen dat dit wordt bekeken door onze managers en leiders, en dat het wordt bekeken naast de resultaten van onze People Survey en andere feedback van medewerkers. We zijn ons zeer bewust van de uitdagingen die komen kijken als een snelgroeiende tech start-up, dus feedback zoals die van jou is echt waardevol. Het is goed om te lezen dat u weet dat we aan oplossingen hebben gewerkt - u kunt er zeker van zijn dat er meer positieve initiatieven en veranderingen komen. We hopen dat u al kunt zien dat sommige van de oplossingen effect beginnen te krijgen, en we willen dat u (en andere mensen die deze recensie lezen) dit weten en we nemen elke feedback zeer serieus. Voortbouwend op feedback van medewerkers en de resultaten van de People Survey, kun je verwachten dat er een nieuw People Plan voor 2020 in Amsterdam komt, dat zich zal richten op het blijven verbeteren van het leven bij DAZN en van Amsterdam een geweldige plek om te werken. Laat ons alsjeblieft weten wat wel en niet werkt, zodat we waar mogelijk kunnen verbeteren.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  4. 1.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Niet professioneel en chaotisch

    Oct 8, 2019 - Senior Software-Ontwikkelaar in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Sommige collega's zijn leuk om mee samen te werken

    Minpunten

    Geen ondersteuning voor werknemers op kantoor. Alle beslissingen worden genomen in het VK, lokale managers hebben geen invloed op zakelijke beslissingen. Ook geen duidelijke visie of strategie. Niemand besteedt echt aandacht aan de mensen die het werk doen...

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    5 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    Het spijt me te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad bij DAZN - dat is echt jammer. We zijn momenteel aan het werk om onze strategie in het hele bedrijf te communiceren, hoewel dat natuurlijk te laat is om uw ervaring te veranderen. Veel succes met je volgende carrièrestap - we hopen dat je naar grote successen gaat!

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  5. 1.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    De ergste ervaring in mijn 15 jaar lange carrière - vermijd deze giftige nachtmerrie

    Sep 20, 2019 - Business Analist in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Een paar zeer getalenteerde, aardige collega's

    Minpunten

    Management van het programmeursteam had nog nooit zo'n functie gehad en dat was te merken. Het waren gewoon toeristen in ons kantoor in Amsterdam. Ze maakten vreselijke beslissingen met betrekking tot het aangenomen personeel, wat ertoe leidde dat vele problematische personen werden getolereerd en dat er geen serieuze actie werd ondernomen om ervoor te zorgen dat zij ophielden de werkomgeving te verstoren voor de werkelijk aardige personeelsleden. In mijn tijd daar ervoer ik directe agressie en gewelddadige taal tegenover mijn teamleden, vrouwelijke personeelsleden ondervonden seksueel misbruik, vergaderingen werden eeuwenlang verlengd door agressieve, ruziezoekende personen, en volledige teams werden gedwongen gedragstraining te ondergaan om ervoor te zorgen dat ze elkaar met respect zouden behandelen. Toen ik dit bij HR aankaartte werd ik genegeerd, en het programmeursmanagement probeerde me erin te luizen door de vriendelijke ontwikkelaars in mijn team de schuld te geven en hen het probleem te noemen. Hun organisatie was een bende. Zoals één van mijn Londense collega's mij vertelde zagen ze het bezoekende management als 'Kleine Mussolini's' en was hun functie op kantoor niets anders dan 'binnenkomen, chaos veroorzaken, en vertrekken'. Een voorbeeld van deze chaos was de reorganisatie van scrum-teams een dag voor het begin van een nieuwe sprint, waarbij niemand wist waar ze aan moesten werken of waarom deze verandering was doorgevoerd. Ik nam direct contact op met mijn afdelingsleidinggevenden om ze te laten weten dat dit een probleem was en dat ik door de giftige, chaotische sfeer niet meer naar mijn werk wilde waar ik dagelijks vergaderde met oudere personeelsleden en waar we bespraken hoe we in vredesnaam om moesten gaan met de instelling van de schuldige partij en het mismanagement. Er werd op vele schouders uitgehuild. Men vond dat de problemen in Amsterdam ter zelfbescherming werden weggestopt en uit het zicht werden gehouden van management in het HQ in Londen. Toen ik contact opnam met mijn afdelingshoofd in Engeland werd ik helaas weggewimpeld met de woorden dat dit zo hoorde, en dat ik gewoon moest afwachten en zien of alles minder chaotisch zou worden. Als een professional die vaak met problemen van mijn team moet omgaan vond ik dit een walgelijke reactie en ook zeer toonaangevend voor een werkplek die klachten en het geluk van de werknemers niet serieus nam. Uiteindelijk brachten de stress en de giftigheid me tot het punt waarop ik niet meer naar het werk wilde. Ik trok me terug van het kantoor en kon mezelf er niet toe zetten e-mails te lezen, gezien hoe kwaad en gestrest deze me maakten over hoe ik behandeld werd. Ik had een aantal keer aangegeven dat mijn mentale gezondheid hieronder leed, maar HR was niet geïnteresseerd (negeerden letterlijk mijn e-mails) tot ik niet meer kwam opdagen. Daarbovenop stopten ze met mij uitbetalen en lieten ze me weten dat ik niet gewenst was, terwijl ze zichzelf ondertussen op LinkedIn promootten tijdens Mental Health Awaeeness Week als een empatische werkplek. Het was de perfecte, vreselijke samenvatting van hoe toondoof en verwijderd van de werkelijkheid ze echt waren. Ik zou hier mijlen uit de buurt blijven. Ik heb voor meer dan tien grote, bekende merken gewerkt en niets daarvan kwam in de buurt van de giftige, onprofessionele ervaring die ik heb gehad bij DAZN. Zelfs de projecten en afleverstijl waren vreselijk. We kregen gewoon steeds enorme watervalprojecten om aan te werken en brachten geen software uit in elk van mijn teams in de 6 maanden dat ik daar werkte! Het was compleet demoraliserend, vooral omdat het team geen full-stackcontrole had (iets waar we management om bleven smeken), waardoor we nooit complete gebruikersverhalen konden leveren en we van alles maar beginnetjes bleven opzetten. Als zakelijk analist vond ik het erg frustrerend om mijn gebruikersverhalen in stukjes te moeten hakken om maar gedeeltelijke tickets met een sprint in te kunnen dienen, zonder dat complete functionaliteiten ooit een mogelijkheid waren. De definitieve nagel aan de doodskist kwam toen leden van het Londense HQ-productteam een presentatie kwamen geven over de plannen voor de toekomst en ze ons meerdere keren vertelden dat de hoofdzakelijke focus van het bedrijf iets was waar we in Amsterdam niets mee te maken mochten hebben: het 'sexy' deel van de zaken, bijv. streaming. Ik kan me herinneren hoe moeilijk ik het vond om de energie op te brengen om direct daarna alleen al met een collega te praten, aangezien alle enthousiasme uit me was gezogen. Ik heb het bedrijf binnen twee dagen na die toondove vergadering verlaten. Alsof dat nog niet erg genoeg was, kort na mijn aanstelling ontdekte ik dat de eigenaar van het bedrijf miljoenen aan Trumps campagne in de VS had gestoken. Dat houdt in dat door daar te werken of alleen al voor een abonnement te betalen, je bijdraagt aan haat en onverdraagzaamheid. Serieus, je kunt wel beter.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    14 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    Bedankt voor je review en voor je feedback. Er zijn hier enkele zeer ernstige beschuldigingen - we hebben deze al met ons management opgepakt en onderzoeken ze. Het soort voorbeelden dat je hebt gegeven, staat haaks op de cultuur en werkplek die we willen opbouwen, en we nemen ze buitengewoon serieus. Bedankt voor het delen. Het spijt me dat je je tijd bij DAZN niet leuk vond, en ik kan alleen maar hopen dat je een betere tijd zult hebben in je nieuwe functie. Veel succes met je toekomstige carrière en nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je zorgen onder de aandacht te brengen.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  6. 2.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Amsterdam, de tweede viool ten opzichte van Londen

    May 15, 2019 - Software ontwikkelaar in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    * ontwrichtend product * diepe zakken (komt echter niet ten goede aan werknemers) * Cutting-edge tech stack * Locatie van kantoor in AMS

    Minpunten

    * Het kantoor in Amsterdam speelt letterlijk de tweede viool ten opzichte van het kantoor in Londen. Een groot gedeelte van de architectuur en het ontwerp wordt in Hammersmith gedaan en wordt ter uitvoering naar Amsterdam gegooid, terwijl de ingenieurs hier als onbeduidend worden gezien door de tegenhangers in Londen (alsmede het management?) * Dit blijkt ook uit het feit dat het hoofd van de locatie Amsterdam het meeste van zijn tijd doorbrengt in Londen, in vergaderingen met de belangrijkere mensen daar, zich niet bewust van de zorgen in het kantoor in AMS. Nou, het lijkt zelfs alsof de peptalkgast niet eens in Amsterdam woont. * Het toepassen van de 'Londen'-filosofie in Amsterdam, geen poging tot het begrijpen van de lokale cultuur van de techindustrie. * De meeste mensen werken in silo's, er is geen zichtbare saamhorigheid in het team. * Sommige mensen worden zwaar overschat en worden geprojecteerd als experts of superhelden, ja, er is overal sprake van vooroordelen. * Sommige teams hebben geen werk te doen, maar recruitment heeft gigantische wervingstargets, vraag je je af waarom? Om het bestuur en de investeerders tevreden te stemmen? * Kapotte werkcultuur, nepotisme, ..... * Gemiddelde compensatie en nul voordelen vergeleken met andere techbedrijven in Amsterdam. * Om samen te vatten, niet de juiste plek om verder te komen in in je carrière.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    8 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    DAZN

    Heel erg bedankt voor je feedback, we waarderen het. Er zijn veel belangrijke punten in uw beoordeling - feedback zoals deze, hoewel moeilijk, helpt ons om onze inspanningen te concentreren op het gebied van verbetering. We nemen alle feedback van medewerkers serieus, streven ernaar om ieders stem te laten horen en waarderen uw input. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  7. 1.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Absolute chaos

    May 28, 2019 - Software Engineer in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Slimme mensen - Moderne technologie - Dat is het

    Minpunten

    - Product weet niet wat ze in hemelsnaam aan het doen zijn - Vijf managementlagen (waarom??) - Teams zijn geïsoleerd en praten zelden - Geen kantine of andere voorbeelden - Enkel woorden Ik voel me eerlijk gezegd bedrogen Ik had nooit bij dit bedrijf moeten gaan

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    6 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    DAZN

    We stellen het op prijs dat u de tijd neemt om ons uw opmerkingen te geven. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij DAZN in Amsterdam tot nu toe niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We erkennen dat er groeipijnen zijn in Amsterdam vanwege onze snelle groei, en we willen je verzekeren dat we je feedback uiterst serieus nemen. We hopen echt dat u zich op uw gemak voelt om rechtstreeks contact op te nemen met HR of het management, zodat we uw zorgen en opmerkingen samen kunnen bespreken.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  8. 1.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Het management heeft geen vaardigheden

    May 14, 2019 - Ontwikkelaar in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Heb een jaar lang voor dit slecht gemanagede bedrijf gewerkt. Erg stresvolle omgeving.

    Minpunten

    Ze hebben praatjes, maar doen niets. Houden hun beloftes niet. Ik wil niet eens over het slechte management beginnen.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    DAZN

    We vinden het jammer dat uw ervaring bij DAZN niet de beste was. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op als u meer van uw mening wilt delen, we verwelkomen de mogelijkheid voor iedereen in het bedrijf om hun mening en ideeën te delen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  9. 1.0
    Huidige werknemer

    Gewoon een vreselijke plek om te werken.

    Apr 18, 2019 - Anonymous 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Het is opwindend om voorop te lopen in een baanbrekende beweging, omdat het bedrijf zich inspant om de manier waarop mensen gebruikmaken van sportentertainment te veranderen.

    Minpunten

    - De leiding lijkt geen lang leven beschoren; er is geen enkele aandacht voor duurzaamheid vanuit een economisch perspectief; geleid door meedogenloze 'dealmakers' met een beperkte kennis van wat echt nodig is om succesvol te zijn. - Giftige werkomgeving, wat betekent dat bijna iedereen op zichzelf staat; geen bestaand, natuurlijk 'wij-gevoel' / geen bedrijfscultuur, wat vervolgens leidt tot veel gefrustreerde zielen binnen dit bedrijf.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    3 personen vonden deze review nuttig

    Reactie van DAZN

    DAZN

    Allereerst zijn we blij om te lezen dat je het leuk vindt om deel uit te maken van een beweging die de manier waarop mensen naar sport kijken wil veranderen! Ook bedankt voor uw verdere opmerkingen over de cultuur en werkomgeving, het spijt ons dat deze niet in overeenstemming zijn met waar u op hoopte. Als u ervoor openstaat om uw feedback rechtstreeks met HR of het management te bespreken, zouden we deze mogelijkheid zeer op prijs stellen, zodat we samen over oplossingen kunnen nadenken.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
Weergave: 1 - 9 van 9 reviews in het Nederlands
</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij DAZN-werkzoekenden

Senior Software Engineer
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij DAZN? Deel uw ervaringen

DAZN logo
of