Reviews voor DEEN Supermarkten | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Reviews voor DEEN Supermarkten

Leendert van Eck
18 beoordelingen

36 Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

"Bedrijf met zorg voor de medewerkers."

Huidige werknemer - Boetiek medewerker in Hoorn, Noord-Holland
    Huidige werknemer - Boetiek medewerker in Hoorn, Noord-Holland
    Waardeert Directeur

Ik werk bij DEEN Supermarkten (Langer dan 3 jaar)

Pluspunten

Deen is een bedrijf dat goed voor haar medewerkers zorgt. Als voltijd student is het belangrijk om flexibel te kunnen werken. Als ik een keer niet kan is het altijd te regelen met andere medewerkers en anders gaat de leiding voor me kijken wat ze kunnen doen. Deen leeft ook mee met gebeurtenissen in het leven van de medewerkers. Zo krijgt iedere medewerker een bloemetje en felicitatie als degene is geslaagd. Ook met minder leuke gebeurtenissen leeft de directie mee. Zo ben ik eens getuige geweest van een overval in ons filiaal. Dit was natuurlijk een heftige en traumatiserende maar het management zorgde er voor dat wij goede hulp kregen zodat we er allemaal weer bovenop kwamen.
    De leiding in het filiaal let ook goed op de medewerkers. Wanneer deze goed werk leveren wordt dit beloont en geven ze de medewerker de kans om door te groeien. Zo ben ik zelf van vakkenvuller naar bakker "gepromoot" en kreeg ik meer vrijheid om zelf te bepalen wat er moest gebeuren.

Minpunten

Het blijft natuurlijk werk in een supermarkt dus ik kan me voorstellen dat het niet altijd even uitdagend is voor iedereen.

Advies aan management

Niet iedereen weet altijd precies wat hij of zij moet doen als ze net beginnen met werken dus misschien moet er in het begin iets meer uitleg of training zijn zodat mensen nog sneller en efficiënter kunnen werken, ook in hun begin periode.

2. "Supermarkt"

Huidige werknemer - Verkoopmedewerker in Hoorn, Noord-Holland
    Huidige werknemer - Verkoopmedewerker in Hoorn, Noord-Holland
    Waardeert Directeur

Ik heb een deeltijdbaan bij DEEN Supermarkten (Langer dan 5 jaar)

Pluspunten

200% salaris op de zondag en feestdagen. Gezellige mensen.

Minpunten

Soms eentonig werk. Slecht voor je rug.

3. "Oké salaris"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

Pluspunten

Goed salaris vergeleken met andere supermarkten

Minpunten

Te weinig erkenning voor goed werk

4. Is dit nuttig? De community is er afhankelijk van dat iedereen deelt – Review anoniem toevoegen

5. "Blij bij Deen"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Waardeert Directeur

Pluspunten

De sfeer in het filiaal is goed. Het is gezellig.
    Er wordt voor gezorgd dat je wel goed je werk doet en dat de klantvriendelijkheid goed blijft.

Minpunten

Soms kan het in de avond wat lang duren, voordat we naar huis kunnen. Dan is in de winkel nog niet alles gespiegeld, dus duurt het even voordat alles wél gespiegeld is, de flessenband opgeruimd is etc.

Advies aan management

Blijf vooral zo doorgaan. Blijf iedereen stimuleren hun werk goed te doen. Voor de rest denk ik dat het allemaal wel goed geregeld is. Natuurlijk blijven er altijd verbeterpunten, maar daar kan ik nu even niet zo snel op komen.

6. "nvt"

Huidige werknemer - Centrale slagerij in Hoorn, Noord-Holland
    Huidige werknemer - Centrale slagerij in Hoorn, Noord-Holland
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij DEEN Supermarkten (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Ik werk naar alle tevredenheid bij DEEN.

Minpunten

Kan ik zo niet opnoemen.

7. "Leerzame baan"

Huidige werknemer - Verkoop medewerker
    Huidige werknemer - Verkoop medewerker
    Geen mening over Directeur

Pluspunten

-leerzaam
    -opbouw van zelfverzekerdheid
    -leren werken met collega's
    -zelfstandig leren werken
    -leren omgaan met verschillende typen klanten
    -leren presteren onder hoge werkdruk
    -sociale vaardigheden verbeteren

Minpunten

- regelmatig te hoge werkdruk
    - te weinig personeel
    - laatste jaren te weinig tijd om bij te leren

Advies aan management

Selecteer op goede werknemers, niet op goedkope.

8. "Blij Bij Deen"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Aalsmeer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Aalsmeer
    Geen mening over Directeur

Ik heb een deeltijdbaan bij DEEN Supermarkten (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Iedereen zorgt met elkaar dat de winkel er altijd tip top uit ziet waardoor je een goede sfeer met elkaar creëert.Verder probeert niet echt iemand de baas over anderen te spelen waardoor iedereen gelijk behandeld wordt. (zover dat mogelijk is natuurlijk)

Minpunten

Doordat iedereen het beste met de winkel voor heeft kunnen er nog wel eens irritaties ontstaan op en rond de werkvloer, waardoor de sfeer er niet altijd gezelliger op wordt. En iedereen dan ook op elkaar gaat zeuren. Waardoor het niet altijd uitgesproken wordt.

Advies aan management

Blijf met elkaar in gesprek en zorg voor rust en regelmaat in het rooster. Hierdoor voorkom je irritaties bij elkaar. Als je zorgt voor structuur weer iedereen waar hij/zij aan toe is.

9. "Goede werkgever"

Huidige werknemer - Boetiek medewerker in Diemen
    Huidige werknemer - Boetiek medewerker in Diemen

Ik heb een deeltijdbaan bij DEEN Supermarkten (Langer dan 3 jaar)

Pluspunten

Erg goede werkgever. Salaris is goed en uren worden goed ingedeeld. Overplaatsing was binnen een week geregeld. Medewerkers worden altijd goed behandeld.

Minpunten

Problemen met collegas worden niet altijd goed opgelost en bedrijfleider luistert niet altijd naar wat het probleem precies is. Contracturen worden niet verhoogd als wel meer gewerkt wordt.

Advies aan management

Verhoog eerder het aantal contracturen als er meer uren gewerkt wordt. Probeer problemen tussen collega's uit te praten.

10. "Blij bij Deen :)"

Huidige werknemer - verkoopster in Hoogkarspel
    Huidige werknemer - verkoopster in Hoogkarspel
    Waardeert Directeur

Ik heb een deeltijdbaan bij DEEN Supermarkten (Langer dan 10 jaar)

Pluspunten

Ik werk al 36 jaar met veel plezier bij Deen. Elke dag is anders en dat maakt het juist zo leuk... De klanten, de collegae en het werk zelf.

Minpunten

Ik kan er eigenlijk niet eentje opnoemen. Alles is goed voor elkaar !

Advies aan management

Minder 13 en 14 jarigen aannemen...

11. "Deen supermarkten"

Huidige werknemer - Teamleider in Broek op Langedijk
    Huidige werknemer - Teamleider in Broek op Langedijk
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij DEEN Supermarkten (Langer dan 5 jaar)

Pluspunten

DEEN is een echt familiebedrijf. Dit zie je al aan dat er op dit moment 4 generaties van DEEN werken bij de supermarkt.
    We worden opgeleid met een hoge klantvriendelijkheid. Dit is voor onze klanten erg belangrijk.
    Iedere dag zijn we opzoek naar een manier om de klant weer te verassen, dat doen we niet alleen maar echt in team verband.
    Iedere week komen er wel mensen langs van het hoofdkantoor, dus heb je met iedereen van het bedrijf wel contact.
    ieder jaar is er ook een winkelwedstrijd, dit levert veel (leuke) spanning op in het filiaal. de beste 5/6/7 filialen die krijgen een feest in BOBS. Hier wordt ook erg veel tijd aan besteedt.
    De opleidingen die DEEN aanbied, en daarbij de doorgroei mogelijkheden is zeker een pluspunt.
    DEEN is erg groeiende.
    En je ziet bij ons in het filiaal ook dat er een grote lijn is in omzetstijging.

Minpunten

Minder goede punten is een vast schema om nieuw personeel in te werken. Als er hier een vaste norm aan is gesteld is het veel makkelijker en duidelijker om iedereen op de zelfde norm te krijgen.
    Ook vind ik een minpunt dat er tegenwoordig zoveel extra aanbiedingen zijn. (Deensdag, Weekend aanbiedingen, Kranten aanbiedingen, Extra aanbiedingen op vrijdag, Extra aanbiedingen op zaterdag en zondag) dit is voor ons erg verwarrend omdat alles alsnog op donderdag ingaat. Dit zorgt voor veel acties die je toch wil presenteren, maar omdat je ook je week aanbiedingen heb moet je hier voor keuzes maken en komt dit ten goede van het beeld van de acties voor in de winkel.
    Ondanks dat de opleidingen en dik pluspunt is, is het misschien ook wel beter om af en toe aandacht te besteden aan de mensen die een opleiding volgen. Zelf volg ik nu 4 jaar een opleiding en ga nu mijn HBO doen, maar in de 4 jaar tijd dat ik deze opleidingen doe is er nog weinig over gevraagd of mee "bemoeid" vanaf het hoofdkantoor, terwijl er best veel geld in word geïnvesteerd. Ook zou ik de mensen waar veel in is geïnvesteerd proberen binnen te houden en eventueel opleiden tot een manager/leidinggevende.

Advies aan management

Er mag een betere structuur op de werkvloer komen. En een cursus over duidelijk communiceren is zeker ook een aanrader omdat er veel dingen langs elkaar heen worden gepland en besproken.

36 van 39 reviews weergegeven
Filters opnieuw instellen