Reviews van Daimler

Bijgewerkt op 3 okt 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
4.1
89%
Aanbevelen bij een kennis
88%
Waardeert directeur
Daimler CEO Ola Kaellenius
Ola Kaellenius
179 Beoordelingen
  1. "Solide werkplek"

    4.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Supply Chain Manager in Maastricht
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Daimler

    Pluspunten

    Veel mogelijkheden. Het bedrijf doet veel voor haar werknemers. Leuke omgeving en collega's.

    Minpunten

    Groot corporate bedrijf met ouderwetse omgang binnen de hiërarchie.

  2. "Mooi bedrijf, maar niet voor mij"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
     
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk bij Daimler

    Pluspunten

    Innovatief bedrijf met globale Doorgroei mogelijkheden. Er worden goede arbeidsvoorwaarden geboden met veel secundaire voordelen

    Minpunten

    Niet mijn bedrijf vanwege de management stijl, liever langer analyseren dan gelijk de meest voor de hand liggende keuze maken


  3. "X"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Head of smart in Brussel
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Daimler voor 10 jaar

    Pluspunten

    Daimler is een team en leeft technologie.

    Minpunten

    Het wordt erg centraal gestuurd

  4. "Werken bij een toonaangevende autofabrikant"

    4.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
     
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij Daimler

    Pluspunten

    Goed salaris. Interessant werk. Life-balance goed. Open voor innovaties getuige de vele patentaanvragen.

    Minpunten

    Strikt hierarchisch. Vaak trage processen. Bedrijfsstrategie soms moeilijk te duiden.

    Verder lezen
  5. Nuttig (1)

    "Mercedes-Benz CAC"

    3.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Customer Service Representative in Maastricht
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb bij Daimler gewerkt

    Pluspunten

    Collega's zijn geweldige, plezierige locatie (Maastricht, NL)

    Minpunten

    Rigide managementstructuur, geen progressie mogelijk zonder meerdere talenkennis, loonontwikkeling is traag en hoge belastingtarieven in Nederland.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  6. Nuttig (9)

    "CAC Mercedes-Benz - Maastricht"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - S24h Operations - Customer Service Representative Level II in Maastricht
    Niet aanbevolen

    Ik voltijd gewerkt bij Daimler voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Het loon is helemaal niet slecht, niet ver boven het Nederlandse minimumloon, maar groeit mee met de werkervaring. De juiste draaiing van ploegentoeslagen, hoewel geschud en helemaal niet geroerd (niet de verbetering die je werk / balans nodig heeft!), Kan je een behoorlijk behoorlijk salaris opleveren. Fatsoenlijke trainingsactiviteit; het is een bedrijf dat je een zeer winstgevende werkervaring bezorgt.

    Minpunten

    De bedrijfscultuur wordt soms een beetje morbide. Schaarse arbeidsvoorwaarden, het bedrijf heeft het te druk met het uitgeven van geld aan publiciteitsstunts. De algehele werknemerssituatie is over het algemeen opgesplitst in een algemeen gevoel van tevredenheid - dat zelfs op dankbaarheid lijkt - in het backoffice-gebied en een ernstig stressvolle, afstandelijke en beperkte carrière bij het operationele personeel dat werkt in de klantenservice. Mijn afdeling werd getroffen door een kleine, constante machtsmisbruik-verkiezing vanuit het middenkader. De balans tussen werk en privé werd bijna onmogelijk gemaakt door een zeer rigide schema, vermengd met erbarmelijke kansen om uw vakantie te plannen tijdens het hoogseizoen. Af en toe werd er een enorme werklast opgeschoven naar een staf die steeds kleiner werd.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  7. Nuttig (1)

    "Technische Servicevertegenwoordiger"

    1.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht

    Ik werk voltijd bij Daimler

    Pluspunten

    Prestigieus merk, kantoorleven, ziet er goed uit op CV

    Minpunten

    Gebrek aan waardering, budgetproblemen, gebrek aan vertrouwen

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
Weergave: 1 - 7 van 7 reviews in het Nederlands

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.