DoubleDutch Customer Success Manager Reviews

Bijgewerkt op Apr 4, 2017

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3 van meer dan 106 reviews gevonden

4.6
89%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
DoubleDutch CEO Lawrence Coburn
Lawrence Coburn
9 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Succes van de klant

    May 18, 2015 - Customer Success Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldig product, visie en werkomgeving. Je hebt echt het gevoel dat je werk een verschil maakt. Maar de grootste pro en de reden waarom ik elke ochtend graag naar mijn werk kom, is het team. Collega's staan altijd te popelen om elkaar te helpen en plezier te hebben, ook al zijn we allemaal harde werkers.

    Minpunten

    Dit is een startersleven, dus soms is het moeilijk om werk en privé te combineren. Maar de opwinding om dit bedrijf te zien evolueren en groeien, compenseert dit. Zorg ervoor dat je hier klaar voor bent als je lid wilt worden van het team!

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    EMEA- Amsterdam Office

    Feb 2, 2016 - Customer Success Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldig product, mensen en leiders. Geweldige visie en wereldwijd tevreden klanten. Het product is echt waardevol voor hen en het vergemakkelijkt het dagelijkse klantenbeheer. De startup-cultuur is echt overal, je kunt falen, zolang je maar leert. Echt gemakkelijk om nieuwe ideeën te brengen en dingen vanaf nul op te bouwen. Sterk, eerlijk en efficiënt beheer.

    Minpunten

    Terwijl het bedrijf groeit, lijden koppels uit de omgeving. Het gebrek aan communicatie tussen teams en kantoren en ook het personeelsmanagement heeft een echt probleem om zich aan te passen aan de groei. Ook hebben enkele zeer waardevolle mensen onlangs het bedrijf verlaten (en een deel van de cultuur met hen), wat een beetje eng is voor de toekomst. Het staat echter bovenaan de bedrijfsdoelstellingen, dus laten we eens kijken wat 2016 brengt.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    5 personen vonden deze review nuttig
  3. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Geweldige mensen

    Apr 4, 2017 - Customer Success Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Het beste team en de beste omgeving waarin ik ooit heb gewerkt.

    Minpunten

    Ze konden de groei die ze doormaakten niet aan en hadden een groot aantal ontslagen in minder dan een jaar, waardoor het gevoel van het bedrijf veranderde.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij DoubleDutch-werkzoekenden

Customer Success Manager
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij DoubleDutch? Deel uw ervaringen

DoubleDutch logo
of