Reviews van Ebury Partners

Bijgewerkt op 5 feb 2021

55 van meer dan 426 reviews gevonden

3,9
Ebury Partners Co-CEOs and Founders Juan Lobato & Salvador Garcia  (no image)
Juan Lobato & Salvador Garcia
  1. 5,0
    Huidige werknemer

Fast paced, innovative and product driven sorrounding!

5 feb 2021 - Anonieme werknemer in Amsterdam

Pluspunten

Team, management, support, markt en product.

Minpunten

covid-remote, impact, veel nieuwe kennis, parkeren, lunch.

Comms and Culture Consultant

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback. We’re delighted to see you highlight the team and support among your pros - our collaborative and community-focused culture is something of which we are proud. We have tried our best to minimise the disruption of remote working, but it’s absolutely an area we continue to try and improve in. We would like to publicly thank everyone who has worked through this period of disruption and continued to be there for our customers. We appreciate you.

2. 4,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Push yourself to grow at Ebury

30 jun 2020 - Head of Desk in Amsterdam

Pluspunten

Een jong fris bedrijf waar je het maximale uit jezelf kan halen. Zelf verantwoordelijk voor je eigen groei maar ook je eigen beloning. Goede doorgroeimogelijkheden waarbij je op basis van prestaties beoordeeld zal worden en daarmee uniek in de financiele wereld.

Minpunten

Koude sales is niet voor iedereen weggelegd. Daarnaast moet je jezelf blijven motiveren in een wereld waar ups and downs part of the job is.

3. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Leerzaam en focus op groei

2 aug 2020 - Senior Sales in Amsterdam

Pluspunten

Focus op ontwikkeling, economisch, finaciele markten, financiering, en sales

Minpunten

Functie is uitdagend en niet voor iedereen weggelegd

4. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Top bedrijf

19 aug 2020 - Business Developer in Amsterdam

Pluspunten

Trainingen locatie en collega's en ontbijt

Minpunten

Druk aan het werk soms

5. 4,0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Goede leerschool

8 nov 2019 - Business Development in Amsterdam

Pluspunten

Ebury was een van mijn eerste full time jobs. Het is een prima bedrijf om veel te leren over de financiële markten en cold calling. Daarnaast zijn er veel company uitjes wat altijd gezellig is op de zuidas.

Minpunten

Het vele bellen kan soms best zwaar zijn. Helemaal als je veel collega's om je heen wel succesvol ziet worden en veel geld verdienen terwijl je zelf gewoon moeite hebt om klanten binnen te halen. Daarom is deze sales cultuur minder geschikt voor mezelf maar mocht cold calling en het hele sales traject jou wel liggen, ben je bij Ebury op het juiste adres.

Employee Engagement Manager

Dankjewel dat jij de tijd neemt om onze feedback te geven. Wij zijn erg blij om te lezen dat jij goed op je plek zat bij Ebury. Wij zijn erg trots op de positieve feedback van jou. Als Ebury zijn wij continu bezig om de employee experience te verbeteren. Nogmaals heel erg bedankt!

6. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Jong, groeiende en ambitieuze Fintech. Ideale plek om carrière te starten

7 nov 2019 - Head of Desk in Amsterdam

Pluspunten

Leerzame omgeving om je financiële carrière te starten. Jong bedrijf met een mix van ambitieuze starters en ervaren krachten. Veel verantwoordelijkheid vanaf de start en wanneer je die pakt zie je dat ook direct terug in de beloning. Je krijgt de vrijheid om je eigen carrière te vormen in zowel rol, mate van verantwoordelijkheid en salaris.

Minpunten

Niet de ideale plek wanneer je de druk niet aankan. Je krijgt alle tools om te presteren maar moet het wel zelf doen uiteindelijk, ontbreekt die ambitie dan is het niet de beste industrie om te werken.

Employee Engagement Manager

Dankjewel dat jij de tijd neemt om onze feedback te geven. Wij zijn erg blij om te lezen dat jij goed op je plek zit bij Ebury. Wij zijn erg trots op de positieve feedback van jou. Als Ebury zijn wij continu bezig om de employee experience te verbeteren. Nogmaals heel erg bedankt!

7. 5,0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Ambitieuze fintech, hard groeiend, focus op sales

12 nov 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Binnen Ebury krijg je de kans veel te leren over financiële markten en producten, over sales en over jezelf. Indien je succesvol bent zijn er veel mogelijkheden om door te groeien. Je werkt op het hart van de Zuidas en bent veel buiten de deur op meetings bij prospects (zakelijke klanten in verschillende sectoren door heel Nederland).

Minpunten

De aard van het werk is niet voor iedereen. Koude acquisitie en werken met andere mensen moet je liggen.

8. 4,0

Erg prettige werksfeer

4 nov 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Erg fijn om voor een zo snel groeiende bedrijf te werken die continue aan het innoveren is. Je merkt dat zelf direct op de werkvloer. Het zorgt ook voor een fijne werksfeer aangezien we steeds meer producten aan klanten kunnen leveren waardoor er business gewonnen wordt. Voor vragen kan je bij iedereen terecht, niemand is te beroerd om je verder te helpen Ebury concentreert zich o.a. op globalisering en daardoor worden er ook steeds meer mogelijkheden op internationaal gebied gecreëerd.

Minpunten

Op het gebied van communicatie zijn er verbeterpunten.

9. 4,0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Fijne werkgever, ruimte voor ontwikkeling en persoonlijke groei

12 nov 2019 - FX Dealer in Amsterdam

Pluspunten

Groeiende internationale werkomgeving Veel ruimte voor ontwikkeling en persoonlijke groei Goede beloningsstructuur Maandelijks borrels / Bedrijfsuitjes Innovatief en uitdagend

Minpunten

Startsalaris aan de lage kant, maar door hard te werken kun je dit ruimschoots verbeteren met de beloningsstructuur

10. 5,0

Business Developer Foreign Exchange & Trade Finance

5 nov 2019 - Business Developer Foreign Exchange & Trade Finance in Amsterdam

Pluspunten

Ambitieusze collega's, gedreven werksfeer, interessante bonussen en maandelijks borrels naast ons kantoor op de zuidas.

Minpunten

Werkweek van ongeveer 45 uur

Weergave: 1 - 10 van 55 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij Ebury Partners-werkzoekenden