Reviews van Elastic

3 van meer dan 408 reviews gevonden

4.1
Elastic CEO  Ashutosh Kulkarni
Ashutosh Kulkarni

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Great Employeer

Feb 17, 2022 - Account Executive in Amsterdam

Pluspunten

Smart people - awesome product - above average pay

Minpunten

Nothing to share so far

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Changing fast

Jan 7, 2022 - Anonieme werknemer in Amsterdam

Pluspunten

Shut Down Days: Fridays off 2x / month since COVID VTO: Paid time off to volunteer for good causes Good tech and community

Minpunten

Lots of senior execs being hired from Salesforce / Mulesoft / Accenture and making sudden big changes. Opposite of the famous Elastic culture. Lots of senior / old staff leave because of this.

2 personen vonden deze review nuttig
  3. 5.0
    Huidige werknemer

Een erg fijne werkgever

Sep 21, 2016 - Business Development in Amsterdam

Pluspunten

Een goede leerschool, veel doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, flexibel en een informele sfeer.

Minpunten

Ik werk momenteel nog niet zo lang bij Elastic dus de minpunten heb ik nog niet ervaren, mochten die er zijn.

3 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

Veelgestelde vragen over Elastic-reviews

Elastic heeft een algemene beoordeling van 4.1 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 408 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 80% van de werknemers zou werken bij Elastic aanraden aan vrienden en 79% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -5% verslechterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Elastic hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 4.4 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Elastic. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -3% verslechterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 80% van de werknemers van Elastic vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Elastic met een waarde van 4.3 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4.3 voor cultuur en waarden en 3.8 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Elastic-werkzoekenden

Werkt u bij Elastic? Deel uw ervaringen

Elastic logo