Reviews van Info Support

Marco Braakman
  1. 5.0

studiekijker

Apr 18, 2021 - Software Engineer in Ede

Pluspunten

Goed platform, met een duidelijk doel.

Minpunten

Geen minpunten om te benoemen

2. 4.0
    Huidige werknemer

Heel leerzaam!

Mar 29, 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Veel te leren, stimulerende omgeving, prima pakket

Minpunten

Niet heel progressief, interne processen kunnen professioneler. Bedrijf is de stap nog aan het maken.

3. 5.0
    Voormalige werknemer

Kennisgedreven organisatie

Dec 23, 2020 - Mobile Developer in Tilburg

Pluspunten

Veel opleidingsmogelijkheden Focus op kwaliteit Collega’s met veel kennis Financieel gezond

Minpunten

Hoofdkantoor met weinig uitstraling Projecten met veel reistijd Hoge verwachtingen van personeel

4. 4.0
    Huidige werknemer

Goede werkgever, uitstekende voorwaarden

Feb 23, 2021 - Product Owner in Den Haag

Pluspunten

* Goed salaris * Leaseauto * Collega’s met verstand van zaken

Minpunten

* Zelf verantwoordelijk voor Pensioen

5. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Mooi bedrijf

Jun 24, 2020 - Business Analist in Veenendaal

Pluspunten

Werksfeer, persoonlijke ontwikkeling, mogelijkheden, klanten

Minpunten

Salaris aan de onderkant van het gemiddelde

6. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijne werkgever met veel doorgroeimogelijkheden

Aug 14, 2019 - IT-Consultant in Veenendaal

Pluspunten

Bij start van carrière wordt je opgeleid door docenten van Info Support. Hierdoor ga je goed voorbereid van start. In het eerste jaar stel je samen met een coach eeb personal development plan op. Dit wordt gebruikt als leidraad voor jouw carrière. Collega's zijn super sociaal en echte techneuten. Ook hier leer je ontzettend veel van.

Minpunten

Het hoofdkantoor in verouderd en de sollicitatieprocedure is redelijk pittig.

7. 4.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Genoeg ondersteuning en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen

May 13, 2019 - IT-Consultant

Pluspunten

- Een heel traject van 2 jaar voor starters om je vakinhoudelijk vaardigheden en je soft-skills te verbeteren. - Slimme collega's. De seniors zijn mensen waar je echt een voorbeeld aan kan nemen. - Plat en informeel bedrijfscultuur, je kan bij iedereen even binnenlopen. - Stabiele organisatie waar ontslag door economische redenen nooit voorkomt. - Managers hebben een sterk technisch achtergrond. - Oneindig budget om cursussen en certificeringen te halen. - Leuke unit uitjes en nieuwjaarsfeesten.

Minpunten

- Het hoofdkantoor in Veenendaal is geen inspirerende werkomgeving. De stoelen zitten echt oncomfortabel. - De verwachting is dat je presteert als de top 10% IT'ers van NL, maar dat zie je niet terug in je salaris of in je salarisgroei. - Oneindig budget vertaalt zich wel in een "studieschuld".

8. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Degelijk familiebedrijf met groeiambities

May 3, 2019 - IT-Consultant in Veenendaal

Pluspunten

Lerende bedrijfscultuur Laagdrempelige organisatie Alle managementlagen staan open voor kritiek en luisteren Goed salaris voor starters en seniors

Minpunten

Minder goed salaris voor mediors Afstand hoofdlocatie (Veenendaal) tot sommige klanten is groot Machocultuur ISKAs (presentatie elke woensdag) zijn niet effectief voor kennisdeling

9. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Sterk in kennisopbouw, technische focus

Feb 15, 2016 - Business Intelligence Developer in Veenendaal

Pluspunten

Info Support biedt veel mogelijkheden voor training en scholing en heeft een bijzonder sterke cultuur van "kennis delen". Collega's zijn behulpzaam, betrekken je graag. Veel betrokkenheid bij onderwijs. Mogelijkheden om naar conferenties te gaan, zowel als conferentieganger als spreker. Mogelijkheden om te bloggen en vloggen via de Info Support-platforms. Eigen kenniscentrum, waardoor de focus op goede training ook gehandhaafd blijft. Technisch gezien één van de meest vooraanstaande en vooroplopende bedrijven.

Minpunten

Vanuit het vakgebied Business Intelligence bezien waren de opdrachten erg technisch. Dit betekende dat weinig opdrachten met een sterke business-component (KPI's bepalen, meedenken in de zoektocht naar stuurinformatie). Ook werd het relatiebeding uiterst streng nageleefd, wat regelmatig ongemakkelijke situaties oplevert (in mijn tijd kende elke Info Supporter wel één of meer voorbeelden). Ten slotte was het functie- en salarishuis gebaseerd op software-ontwikkelaars, wat in de markt een stuk lager ligt dan dat voor BI. Grootste minpunt in het arbeidsvoorwaardenstuk was destijds de pensioenregeling.

2 personen vonden deze review nuttig
  10. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Fijne werkgever!

Jun 8, 2015 - Consultant

Pluspunten

Ik ben blij met het niveau en de kennis van mijn collega's! Ik hoor regelmatig van de klanten dat ze zo blij zijn met ons en dat is waar we het voor doen! Echt goede software bouwen met een team waar je op kunt vertrouwen vind ik super belangrijk. Fijn dat we kennisavonden hebben waar je net dat beetje extra op het gebied van nieuwe ontwikkelingen mee kunt krijgen.

Minpunten

Tja, de koffie... We wachten op echte bonen koffie. Maar aangezien ik niet zo vaak op de hoofdlocatie werk, is dat voor mij niet echt een groot issue.

Weergave: 1 - 10 van 17 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij Info Support-werkzoekenden