Jumbo Assistent Afdelingschef Reviews

Bijgewerkt op 4 okt 2017

4.8
Jumbo Algemeen directeur Frits van Eerd
Frits van Eerd
  1. "Goeie werkgever maar kan met sommige punten wel beter. zoals het eerst was."

Assistent Afdelingschef
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk bij Jumbo

Pluspunten

Altijd een gezellige sfeer, werken met z'n allen samen, en er zijn altijd doorgroei mogelijkheden en hiermee ondersteunt jumbo ook mee om door te kunnen groeien bij jumbo,

Minpunten

Doordat er door het hoofdkantoor steeds meer bezuinigd wordt worden wij als winkel de dupe van alle oorzaken, zoals late vracht, producten niet leverbaar, en overvolle magazijn doordat wij te weinig emballage momenten krijgen

2. "Voor Jumbo bij AH gewerkt. Jumbo kan heel wat leren van AH hoe om te gaan met personeel"

1.0
    Voormalige werknemer - Assistent Afdelingschef Vers in Eindhoven
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik voltijd gewerkt bij Jumbo voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Aardig salaris, je kan het leuk hebben met collega's en dan houd het wel op

Minpunten

Werkgever behandeld je als nummer, niet als mens. Klant is koning maar Jumbo gaat hierin veel te ver. Voor klanten is jumbo goed maar voor personeel verschrikkelijk.

3. "Goede werkgever, goede sfeer"

Huidige werknemer - Assistent Afdelingschef in Groningen
    Geen mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Jumbo

Pluspunten

goede sfeer, goede filiaalmanager(baas) waardoor iedereen gelijk is en collega's goed met elkaar omgaan. werkzaamheden zijn variërend en je kansen om door te groeien zijn er zeker. Je krijgt alle kansen en vaardigheden die je hebt mag je ook optimaal benutten en daar is ook ruimte voor.

Minpunten

qua rechten op vakantie, het erover hebben van vakantie of vrij of je contract willen ze het liefste op het laatste moment doen als je er toch nog op aandringt en er wat een gespannener sfeer komt te hangen.

4. "Gezellig en uitdagend bedrijf"

Huidige contractwerker - Assistent Afdelingschef in Venlo

Ik werk bij Jumbo

Pluspunten

Werken bij jumbo is erg leuk omdat je continue in contact bent met de klanten. Door de 7-zekerheden kun je klanten steeds opnieuw verassen en houd je zelf je werk uitdagend. Natuurlijk is de basis hiervan een leuk team, en daaraan bij Jumbo gelukkig geen gebrek!

Minpunten

Door de groeiende werkdruk blijft er steeds minder tijd over om een stapje extra te zetten voor de klant. Er moet steeds meer werk gebeuren in steeds minder tijd, en dat zorgt voor veel druk tijdens het werk.

5. "Fijne collega's"

4.0
    Huidige contractwerker - Assistent Afdelingschef in Meppel
    Niet aanbevolen

Ik werk bij Jumbo

Pluspunten

Het werken bij de jumbo is echt wel leuk! Wel komt dit meer door de collega's op de werkvloer dan door het werk zelf! Je bent in contact met klanten dus lekker sociaal bezig!

Minpunten

Als je er werkt! Kan je wel verwachten, dat je veel hooi op je vork krijgt! Ze willen graag veel met weinig!

Weergave: 1 - 4 van 5 reviews in het Nederlands

Werkt u bij Jumbo? Deel uw ervaringen