KLM werknemer reviews over "het bedrijf"

Bijgewerkt op Jan 8, 2021

19 van meer dan 364 reviews gevonden

4.2
Pluspunten
  • "Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden tot goedkoop vliegen(in 12 reviews)

• "Goed salaris, veel mogelijkheden binnen het bedrijf, je ziet de hele wereld(in 9 reviews)

• Minpunten
  • "000 medewerkers is het bedrijf, voor mij te groot en onpersoonlijk geworden(in 13 reviews)

• "Soms wat bureaucratisch en werken met AIRFRANCE is niet altijd leuk(in 7 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Reviews over het bedrijf

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

KLM cabin crew

Jan 8, 2021 - Cabin Crew in Schiphol-Rijk

Pluspunten

Goed salaris, veel mogelijkheden binnen het bedrijf, je ziet de hele wereld.

Minpunten

Enorm bedrijf, jetlags en vertragingen maar daar krijg je zoveel leuke dingen voor terug

2. 4.0

KLM

Oct 30, 2020 - Contentmanager in Amstelveen

Pluspunten

Een sociaal bedrijf met tal van doorgroeimogelijkheden. Helaas verkeerd het bedrijf momenteel als gevolg van Covid-19 in zwaar weer :(

Minpunten

Soms een wat traditionele bedrijfsvoering. Afhankelijk van de divisie of afdeling waar je werkt.

3. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

Het blauwe gevoel van de KLM

Nov 13, 2019 - Management Assistant in Schiphol

Pluspunten

Grote verscheidenheid aan divisies, culturen en werkprocessen

Minpunten

Met meer dan 30.000 medewerkers is het bedrijf, voor mij te groot en onpersoonlijk geworden

4. 3.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Leuk werk, maar je bent er maar een nummertje

Jul 2, 2019 - Service Agent airside in Schiphol

Pluspunten

Mooie en dynamische werkomgeving en ook leuk werk

Minpunten

Het bedrijf, maar ook de afdelingen zijn zo groot waardoor je maar een nummertje bent, ook is de organisatie niet altijd georganiseerd waardoor er veel fouten worden gemaakt en er worden niet altijd verantwoordelijkheden genomen.

5. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Fijn bedrijf

Aug 24, 2018 - Software Developer in Schiphol

Pluspunten

Fijn om voor KLM te werken. Menselijke sfeer. Redelijk wat flexibiliteit om zelf je werkdag te mogen bepalen. Soms moet je even flink aan de bak, maar achteraf krijg je altijd de tijd om even bij te komen (zoals een ochtend vrij na een late dienst). Alle middelen die je nodig hebt om je werk te doen worden ter beschikking gesteld. Als je een keer met Franse collega's iets wil ondernemen, is het geen probleem als je daarvoor naar Parijs gaat.

Minpunten

Veel mensen blijven zitten waar ze zitten, ik zie weinig doorstroming en vernieuwing. Daardoor veel ouderwetse zaken binnen het bedrijf. De kantoren mogen wel eens een likje verf krijgen! Bij sommige gebouwen, zoals Cargo, is het net alsof je in de jaren 80 stapt.

3 personen vonden deze review nuttig
    6. 5.0

Heel tevreden

Apr 10, 2016 - First Officer in Amsterdam

Pluspunten

Mooi begin salaris, redelijk wat vrije tijd, boeiende job, dure opleidingen die betaald worden door het bedrijf, doorgroeien gebeurt gestaag aan de hand ban een senioriteitslijst

Minpunten

Je bent vaak lang weg van huis. Het is geen 9 to 5 job, maar je werkt dag/nacht/weekend/feestdagen/...mDe i itiele opleiding die je zelf betaald is duur.

7. 1.0
      Huidige werknemer

Repairdministrator

Mar 26, 2016 - Repairadministrator in Schiphol

Pluspunten

Secondaire arbeidsvoorwaarde zijn goed. Groeimogelijkheden. Veel soorten banen indien te wil veranderen van richting binnen het bedrijf.

Minpunten

Veranderingen duren lang in een groot bedrijf. IT is langzaamdoor teveel programma's en te kleine server. Vergrijzing.

8. 2.0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Tijd voor opruiming

Nov 19, 2015 - Transition Manager in Bergen, Noord-Holland

Pluspunten

Goede business opportunities, een goede markt, een sterke naam en tevens een goed ontwikkeld E-commerce systeem. Voldoende mogelijkheden voor positieve samenwerking.

Minpunten

Stroperige organisatie met veel dead weight en overbodige medewerkers, procedures en processen. Het bedrijf zou dit moeten doen met maximaal de helft van de medewerkers.

1 persoon vond deze review nuttig
    9. 5.0
      Huidige werknemer

25 jaar in dienst!

Aug 7, 2015 - Captain B777 in Amsterdam

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden Goed salaris Goede verhouding werk/vrije tijd Mooi bedrijf om voor te werken! In 25 jaar nog nooit met tegen zin naar mijn werk gegaan!

Minpunten

Misschien is het bedrijf iets te groot en te log...... Kans dat je een nummer wordt is aanwezig.....

10. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Topbedrijf waar ik al vele jaren met veel plezier werk

Aug 2, 2015 - Anonieme werknemer in Schiphol

Pluspunten

Dynamisch bedrijf, zeer veel verschillende functies in heel veel verschillende disciplines, voor (bijna) elk wat wils. Goede werkomstandigheden. Groot bedrijf maar waar ik me toch altijd deel vind maken van een gezellige familie.

Minpunten

Helaas ligt het bedrijf, en met het bedrijf de hele bedrijfstak, onder grote druk. Dit is ook voelbaar binnen de KLM. Maar met zijn allen gaan we er voor, zo voel ik dat ook bij het merendeel van mij collega's.

Weergave: 1 - 10 van 19 Reviews
    </>Embed

Loopbanen die populair zijn bij KLM-werkzoekenden

Intern

Werkt u bij KLM? Deel uw ervaringen