Reviews voor Mollie | Glassdoor.nl

Reviews van Mollie

Bijgewerkt op 2 nov 2019

4.9
Mollie CEO  (no image)
  1. "Een geweldige 'scale-up' om voor te werken !"

Huidige werknemer - Anonymous in Amsterdam

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Mollie

Pluspunten

- Veel kansen binnen het bedrijf - Fantastische mensen die heel open zijn voor allerlei soorten situaties - Een bedrijf waar het product op de eerste plaats staat (wat min of meer een vereiste is voor mij) - Hoog niveau van verantwoordelijkheden en vertrouwen in werknemers - Werknemers van Mollie voelen zich als één grote familie waar iedereen zich geaccepteerd en gewaardeerd voelt

Minpunten

Mollie heeft, zoals veel 'scale-ups', kinderziektes. Je merkt dat Mollie behoefte heeft aan meer ervaren mensen die een uitdaging aankunnen en die het leuk vinden om de mouwen opstropen

Mollie2019-04-24
  2. "Geweldig product en een enorme impact"

Huidige werknemer - Product Engineer in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor 3 jaar

Pluspunten

- Geweldige sfeer en elke dag veel positieve energie. - Veel uitdagingen. Je kunt oprecht een impact maken in het betalingslandschap. - Snel evoluerend scaleup-bedrijf. Momenteel aan het uitbreiden naar de rest van Europa 🇪🇺. - Voortreffelijke apparatuur (de nieuwste MacBook, 34-inch monitor, ruisonderdrukkende koptelefoon). - Gesitueerd op een van de prachtigste plekken in Amsterdam. - Genoeg ruimte voor persoonlijke en professionele groei. Managers zijn erop gericht om jou in staat te stellen het hoogste te bereiken. - Successen worden gevierd met het gehele bedrijf.

Minpunten

- Groeipijnen. We groeien zo snel dat de processen soms achter kunnen lopen of nog niet klaar zijn. Dit is echter iets waar het management actief aan werkt en het is de laatste tijd al een stuk beter geworden.

Mollie2019-03-22
  3. "Persoonlijk, plezier& kritische benadering - gericht op het beste!"

Huidige werknemer - Hoofd recruiting in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor 3 jaar

Pluspunten

Werken bij Mollie is als werken met familieleden. We gaan letterlijk door het vuur voor elkaar.

Minpunten

Groeipijnen. Sinds 2015 groeit Mollie snell. Dit betekent soms dat we voor situaties worden gesteld die nieuw zijn voor ons als bedrijf. Het goede hiervan is dat we ernaar streven om het meeste uit iedere situatie te halen.

Mollie2019-03-05
  4. "Ik ben gek op de kansen die ik krijg!"

Huidige werknemer - Anonymous in Amsterdam

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Mollie

Pluspunten

Ik ben gek op de vibe van het kantoor, waar iedereen super enthousiast is over onze nieuwe uitdaging, namelijk internationale uitbreiding. Je kunt echt zien dat het personeel iets voelt voor het bedrijf en er oprecht graag werkt. Het voelt vaak meer als een familie aan dan als een bedrijf, en dat is een werksfeer waar ik het meest van houd. We gaan echt iets groots doen: we hebben besloten de rest van Europa te veroveren, en niet alleen de Benelux-markt. Ik voel echt dat ik mijn steentje bij kan dragen met mijn ideeën en dat ik een impact heb. Mensen luisteren naar me en ik kan al mijn creativiteit kwijt wanneer ik me een project eigen maak. De bedrijfsstructuur is erg vlak, dus ik kan zo naar de CEO of naar de oprichter stappen met al mijn ideeën. Bij Mollie is de technologie overal om je heen. We proberen binnen de hele organisatie te automatiseren en dat is heel boeiend. Ik ben ook blij dat ik de nieuwste Apple-apparatuur heb (en de geluidsonderdrukkende koptelefoons zijn ook top). Het kantoor ligt in het hart van Amsterdam en beschikt over een schitterend uitzicht over het kanaal. Ik vind vooral de zomerse vrijdagmiddagborrels op het balkon helemaal te gek.

Minpunten

Ik zie zelf (nog) geen grote minpunten, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen moeite kunnen hebben met de snelle scale-up-omgeving, waar dingen constant veranderen en besluiten snel worden genomen.

Mollie2019-03-04
  5. "Kwalitatief hoogwaardig product, fijne cultuur"

Huidige werknemer - Software ontwikkelaar in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor 3 jaar

Pluspunten

Productgericht bedrijf, veel focus op kwaliteit en alles goed doen. Er heerst geen druk om lange dagen te draaien, en een gezonde werk-/vrijetijdsbalans wordt aangemoedigd. Je werkt met vriendelijke, slimme mensen en er is weinig drama op het gebied van bedrijfspolitiek.

Minpunten

The codebasis is nogal uitgebreid en oude codes kunnen ervoor zorgen dat het ontwikkelingsproces langer duurt dan nodig zou moeten zijn. Om eerlijk te zijn wordt dit wel actief aangepakt.

Mollie2019-03-15
Er zijn 15 reviews gevonden