Reviews voor Mollie | Glassdoor.nl

Reviews van Mollie

Bijgewerkt op 10 feb 2020

4.9
Mollie CEO Gaston Aussems (no image)
Gaston Aussems
  1. "Geweldige plek om te werken"

Huidige werknemer - Office Manager in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor meer dan een jaar

Pluspunten

- Geweldige bedrijfscultuur - Groeikansen - Ontwikkelingsmogelijkheden - Leuke collega's - Vrijheid

Minpunten

Organisaties met een snelle groei kunnen te maken krijgen met een aantal uitdagingen, die vergezeld komen met constante veranderingen.

Mollie2019-05-23
  2. "Geweldig snelgroeiend bedrijf met een leuke cultuur!"

Huidige werknemer - Specialist klantondersteuning in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk deeltijd bij Mollie voor meer dan een jaar

Pluspunten

- Klantenservicemedewerkers hebben de tijd en ruimte om diep te graven en klanten blij te maken - Vrijheid om te werken zoals jij dat graag wilt - Mogelijkheden om te groeien binnen het bedrijf

Minpunten

- Groeipijnen die bij opschalen komen kijken: Bepaalde processen kunnen wat meer professioneel zijn

Mollie2019-05-14
  3. "Van stagair tot professioneel software-ingenieur"

Huidige werknemer - Software Engineer in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor 3 jaar

Pluspunten

- Bij Mollie wordt er mentorschap en persoonlijke ontwikkeling gegeven - Vrijheid en eigenaarschap zijn ingebakken in de manier van werken - Loopbaanraamwerk biedt duidelijk groeipotentieel en doelen - Flexibele uren - De mensen zijn geweldig

Minpunten

- het aantal Mollies groeit sneller dan een paar jaar geleden, wat gepaard gaat met de nodige groeipijnen. Deze worden echter vrij goed aangepakt.

Mollie2019-05-13
  4. "Geweldig en snelbewegend bedrijf"

Huidige werknemer - Anonymous
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Mollie

Pluspunten

- Veel vrijheid - Ruimte voor groei in elke mogelijke richting - Neem verantwoordelijkheid en laat ze zien dat je het kan, dan kun je snel stappen maken

Minpunten

- snelle groei kan soms een beetje verlies van focus creëren - Productgedreven, dus soms kunnen het commerciële- en ontwikkelbelang met elkaar botsen

Mollie2019-05-06

Reactie van Mollie

February 10, 2020Head of People and Places

Thank you for your review and for your advice!

5. "Geweldig bedrijf"

Huidige werknemer - Anonymous

Ik werk voltijd bij Mollie

Pluspunten

Veel vrijheid en groeikansen, wat een ondernemende attitude voedt.

Minpunten

Niet echt iets in het bijzonder :)

Mollie2019-04-30
  6. "Geweldig bedrijf met voldoende ruimte om het verschil te maken"

Ik werk voltijd bij Mollie

Pluspunten

Mollie is een fascinerend bedrijf dat zich in een fase van extreme groei op de Europese markt bevindt. Als medewerker wordt je niet beperkt door je functietitel, iets dat je de kans geeft om uit te blinken in verschillende taken. Binnen Mollie krijg je de kans om groot en klein te denken. Aan de ene kant om strategisch te kunnen doen en een stapje terug te doen om de algehele doelstellingen van het bedrijf te kunnen zien, of van de branche in zijn geheel, en dit vervolgens toe te passen op je werk. Aan de andere kant om dieper in de details te duiken.

Minpunten

Het bedrijf zou baat kunnen hebben bij iets meer stabiliteit en striktere interne bedrijfsvoering en processen.

Mollie2019-05-09
  7. "Een geweldige 'scale-up' om voor te werken !"

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Mollie

Pluspunten

- Veel kansen binnen het bedrijf - Fantastische mensen die heel open zijn voor allerlei soorten situaties - Een bedrijf waar het product op de eerste plaats staat (wat min of meer een vereiste is voor mij) - Hoog niveau van verantwoordelijkheden en vertrouwen in werknemers - Werknemers van Mollie voelen zich als één grote familie waar iedereen zich geaccepteerd en gewaardeerd voelt

Minpunten

Mollie heeft, zoals veel 'scale-ups', kinderziektes. Je merkt dat Mollie behoefte heeft aan meer ervaren mensen die een uitdaging aankunnen en die het leuk vinden om de mouwen opstropen

Mollie2019-04-24
  8. "Geweldig product en een enorme impact"

Huidige werknemer - Product Engineer in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor 3 jaar

Pluspunten

- Geweldige sfeer en elke dag veel positieve energie. - Veel uitdagingen. Je kunt oprecht een impact maken in het betalingslandschap. - Snel evoluerend scaleup-bedrijf. Momenteel aan het uitbreiden naar de rest van Europa 🇪🇺. - Voortreffelijke apparatuur (de nieuwste MacBook, 34-inch monitor, ruisonderdrukkende koptelefoon). - Gesitueerd op een van de prachtigste plekken in Amsterdam. - Genoeg ruimte voor persoonlijke en professionele groei. Managers zijn erop gericht om jou in staat te stellen het hoogste te bereiken. - Successen worden gevierd met het gehele bedrijf.

Minpunten

- Groeipijnen. We groeien zo snel dat de processen soms achter kunnen lopen of nog niet klaar zijn. Dit is echter iets waar het management actief aan werkt en het is de laatste tijd al een stuk beter geworden.

Mollie2019-03-22
  9. "Persoonlijk, plezier& kritische benadering - gericht op het beste!"

Huidige werknemer - Hoofd recruiting in Amsterdam

Ik werk voltijd bij Mollie voor 3 jaar

Pluspunten

Werken bij Mollie is als werken met familieleden. We gaan letterlijk door het vuur voor elkaar.

Minpunten

Groeipijnen. Sinds 2015 groeit Mollie snell. Dit betekent soms dat we voor situaties worden gesteld die nieuw zijn voor ons als bedrijf. Het goede hiervan is dat we ernaar streven om het meeste uit iedere situatie te halen.

Mollie2019-03-05
  10. "Ik ben gek op de kansen die ik krijg!"

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Mollie

Pluspunten

Ik ben gek op de vibe van het kantoor, waar iedereen super enthousiast is over onze nieuwe uitdaging, namelijk internationale uitbreiding. Je kunt echt zien dat het personeel iets voelt voor het bedrijf en er oprecht graag werkt. Het voelt vaak meer als een familie aan dan als een bedrijf, en dat is een werksfeer waar ik het meest van houd. We gaan echt iets groots doen: we hebben besloten de rest van Europa te veroveren, en niet alleen de Benelux-markt. Ik voel echt dat ik mijn steentje bij kan dragen met mijn ideeën en dat ik een impact heb. Mensen luisteren naar me en ik kan al mijn creativiteit kwijt wanneer ik me een project eigen maak. De bedrijfsstructuur is erg vlak, dus ik kan zo naar de CEO of naar de oprichter stappen met al mijn ideeën. Bij Mollie is de technologie overal om je heen. We proberen binnen de hele organisatie te automatiseren en dat is heel boeiend. Ik ben ook blij dat ik de nieuwste Apple-apparatuur heb (en de geluidsonderdrukkende koptelefoons zijn ook top). Het kantoor ligt in het hart van Amsterdam en beschikt over een schitterend uitzicht over het kanaal. Ik vind vooral de zomerse vrijdagmiddagborrels op het balkon helemaal te gek.

Minpunten

Ik zie zelf (nog) geen grote minpunten, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen moeite kunnen hebben met de snelle scale-up-omgeving, waar dingen constant veranderen en besluiten snel worden genomen.

Mollie2019-03-04

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 42 reviews gevonden