Reviews van Natuurhuisje.nl

Bijgewerkt op 8 jul 2020

4.9
  1. "Van stagiair naar fulltime werknemer"

Huidige werknemer - Junior Online Marketer in Breda

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Ik ben begonnen in september 20219 bij natuurhuisje als stagiair. Na een super leuke stage tijd doorgegaan met een 0-uren contract naast mijn studie. Hierna een baan aangeboden gekregen en volmondig JA gezegd. Natuurhuisje is een bedrijf waar je jezelf kan zijn. Jezelf kan ontwikkelen en een bedrijf vol uitdagingen. Ook heerst er een gezellige sfeer. Een potje tafeltennis of toch een potje mario kart. Niets is te gek bij dit bedrijf. Dit gepaard met hard werken en veel gemotiveerde medewerkers zorgt er dan ook voor dat er een goede sfeer hangt. Kort samengevat fijn bedrijf om voor te werken!

Minpunten

Je moet flexibel zijn en tegen veranderingen kunnen

2. COVID-19
    Nuttig (1)

"Innovatief, uitdagend en duurzaam"

Huidige werknemer - Senior Backend Developer in Breda

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Natuurhuisje.nl is een jong en flexibel bedrijf met een duidelijke en oplossingsgerichte werkwijze. De wijze waarop iedereen de schouders gezet heeft om de CoVid-19 situatie het hoofd te bieden is geweldig om te zien. Een open en transparante cultuur waar alles gedeeld wordt met elkaar. Dagelijkse zaken in je eigen team, wat er speelt in de andere teams, hoe het bedrijf er voor staat. Meedenken en meedoen is belangrijk en wordt ook actief gepromoot. Groei en ontwikkeling is belangrijk bij dit bedrijf, ook op persoonlijk vlak. Duurzaam is niet alleen een buzzword. Er wordt ook veel waarde aangehecht binnen Natuurhuisje.nl. Vanaf augustus ook goed bereikbaar met de trein!

Minpunten

Ik heb nog geen minpunten ervaren

3. "Gezellige collega's, een onwijs tof bedrijf met een geweldige missie, wat wil je nog meer?"

Huidige werknemer - Junior Content Marketeer in Breda

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Oef, dat zijn er nogal wat! Elke dag is het weer een feestje om te werken aan het nog succesvoller maken van dit platform. Nu denk je misschien, een feestje? Hoe is dat mogelijk? Maar het is écht zo. De sfeer binnen het bedrijf met collega's is heel goed, iedereen is heel gemotiveerd. En het leuke is dat je naast het werken aan het platform Natuurhuisje ook bijdraagt aan de missie van van het bedrijf, mensen dichterbij de natuur brengen. Dit doen we onder andere door bij te dragen aan de natuur. Op dit moment planten we voor iedere geboekte overnachting een boom en ik ben er zeker van dat we in de toekomst nog veel meer toffe natuurprojecten gaan oppakken. Het is ook heel fijn dat je veel vrijheid krijgt in je functie en je flexibel mag werken. De communicatie met collega's en het management is direct en transparant, wat zorgt voor nog meer betrokkenheid. Daarnaast zorgen ze ervoor dat je je ook echt gewaardeerd voelt voor wat je doet. Kortom, super blij met mijn baan bij Natuurhuisje :)

Minpunten

Heb ik niet! Ja dat het huidige kantoor niet zo bijzonder is, maar binnenkort gaan we verhuizen naar een hele leuke locatie in het centrum van Breda, dus dat is heel leuk.

4. COVID-19

"Leuk, flexibel en groeiend bedrijf"

Huidige werknemer - Senior Front End Developer in Breda

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl voor meer dan een jaar

Pluspunten

Werken bij Natuurhuisje is iedere dag een plezier. Het is een geweldig platform om als developer aan te mogen werken en te verbeteren. Het hele natuurhuisje team is geweldig en iedereen heeft een leuke band met elkaar. De cultuur binnen het bedrijf zit goed en past tevens bij het concept van het bedrijf. Het bedrijf stelt zich altijd flexibel in en denkt met je mee. Goede voorbeelden daarvan zijn de coronasituatie waarin vanaf dag 1 goed gehandeld is om direct thuis te gaan werken en het hele bedrijf daarbij goed te ondersteunen en iedereen te betrekken om dit succesvol te laten werken. Of als er in de privesituatie wat aan de hand is van iemand van een verlies tot aan een rotte nacht gehad dan denkt het bedrijf altijd mee over je personal well being. Tevens wordt alles altijd transparant gedeeld binnen het gehele bedrijf, je weet vrijwel altijd waar je collega's van andere teams mee bezig zijn, hoe het bedrijf het doet, wat de doelen van de/het week/maand/kwartaal/jaar zijn en hebt hierdoor een goed gevoel dat je bijdraagt aan wat anders dan dat kleine dingetje waar je je nu mee bezig houdt. Conclusie: Een topbedrijf!

Minpunten

Het enige nadeel wat ik kan verzinnen is dat de huidige locatie op moment van schrijven op een industrieterrein aan de rand van Breda is. Echter wordt dat probleem met de verhuizing later dit jaar opgelost. :)

5. "Vette werkplek!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Rotterdam

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl voor 8 jaar

Pluspunten

Jong, dynamisch team dat bezig is met een heel erg mooi product. Veel ruimte voor groei.

Minpunten

Jammer dat het kantoor niet in een natuurhuisje zit!

6. "Werken in een dynamische omgeving!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Uniek concept, informele werksfeer, veel aandacht voor duurzaamheid, verwachtingen overtreffen, teamspirit.

Minpunten

Het bedrijf voert relatief veel veranderingen door om te kunnen blijven groeien, dus hier dien je flexibel in te staan en rekening mee te houden.

7. "Werken bij Natuurhuisje"

Huidige werknemer - Teamlead in Breda

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Natuurhuisje is een bedrijf met een uniek concept en een jong, dynamisch, enthousiast en ambitieus team. Op de werkvloer heerst een fijne dynamiek tussen de verschillende teams en ruimte voor gezelligheid en ontspanning op gepaste momenten.

Minpunten

Locatie van het kantoor is op een industrieterrein. Zou beter bij het concept passen als de locatie in een meer natuurlijke omgeving zou zijn.

8. "Een jong, fris en groeiend bedrijf"

4.0
    Huidige werknemer - Senior Customer Care

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Natuurhuisje is een groeiend bedrijf waar je als medewerker je kennis en kwaliteiten kunt tonen om het bedrijf verder te laten ontwikkelen.

Minpunten

Als medewerker dien je flexibel te zijn en te kunnen omgaan met veel veranderingen.

9. "Fun and nature-loving working place!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Young, friendly, and dedicated team that is becoming more and more international. An environment where you can be flexible, share your ideas, and grow. And the best part is that Natuurhuisje is a truly sustainable company and you contribute to nature by being part of it!

Minpunten

I don't see a reason why you shouldn't join the team of Natuurhuisje!

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 9 reviews gevonden