Nederlandse Spoorwegen werknemer reviews over "een goede"

Bijgewerkt op 1 nov 2018

8 van meer dan 116 reviews gevonden

4,1
Nederlandse Spoorwegen CEO Roger van Boxtel
Roger van Boxtel
Pluspunten
  • "Bijdragen aan een maatschappelijk relevante en opbouwende dienst(in 10 reviews)

• "Bij NS is de kans groot dat je een goede werk-privé-balans hebt(in 8 reviews)

• Minpunten
  • "Incompetente managers die zelf niet gekwalificeerd zijn en intussen de medewerkers tegen zich in het harnas jagen en ontslaan met ver gezochte redenen(in 5 reviews)

• "Men is niet erg kritisch op elkaar, vooral gericht op NL(in 3 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over een goede

Terug naar alle reviews
    1. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Super bedrijf

1 jun 2016 - Anonieme werknemer

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden, goed salaris, leuke collega's, goede begeleiding en een bedrijf waar je gewaardeerd wordt. Bij NS ben je verzekerd van een goede werkgever.

Minpunten

Het is jammer dat NS in Limburg weinig tot geen werknemers meer werft. Hiervoor moet je minimaal naar Eindhoven, dit is wel minder.

2. 4,0
      Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

Goede voorwaarden, fijne collega's, betuttelende managementstijl

1 nov 2018 - senior adviseur in Utrecht

Pluspunten

Bij NS is de kans groot dat je een goede werk-privé-balans hebt. De secundaire voorwaarden zijn meer dan prima, het salaris is goed. NS werkt met resultaatafspraken, met voldoende assertiviteit kun je zelf kiezen hoe je die resultaten haalt. Bij NS houdt zowat iedereen van het spoor: je hebt veel betrokken collega's! NS is groot met veel kansen op een andere job: als je functie niet bevalt kun je vrij makkelijk een nieuwe functie vinden binnen hetzelfde bedrijf.

Minpunten

Een grote mond en veel bluf worden bij NS meer beloond dan inhoudelijke kennis en een professionele onderbouwing van je keuzes. Er lopen te veel externe adviseurs rond; zij weten eigenlijk te weinig van de werkinhoud en willen te veel beslissen over je werk. Daarvoor krijgen zij van de top erg veel ruimte en invloed. Als vaste medewerker is dat niet leuk.

3. 5,0

Top werkgever

21 dec 2015 - Anonieme werknemer in Utrecht

Pluspunten

NS is een goede werkgever, met veel doorgroeimogelijkheden. NS kent zoveel bedrijfsonderdelen, van NS Stations, tot aan NedTrain en NS Reizigers, er zijn dus zoveel horizontale als verticale doorgroeimogelijkheden. De NS collega's zijn een hecht team met ieder 'hart voor de zaak', prettige en fijne werkomgeving. Door een werkweek van (max) 36 uur een zeer goede werk/privé balans, wat ook door mijn collega's als zeer prettig wordt ervaren.

Minpunten

Een minpunt zou kunnen zijn dat NS altijd onder het vergrootglas van NL en de media ligt, echter is dit voor mij géén minpunt.

4. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Pracht bedrijf!

30 mei 2015 - Medewerker in Amsterdam

Pluspunten

We hebben een goede werkgever vanwege goede sociale maatstaven en afspraken in de CAO,j De beloning van het werk goed is te noemen. Tevens geeft het bedrijf vele kansen voor jonge goed opgeleide mensen.

Minpunten

Onregelmatig werken met name in de uitvoerende taken. Reorganisatie op reorganisatie.

5. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

De baan van je leven

5 jun 2015 - Analist en verbeteraar in Utrecht

Pluspunten

Een goede CAO, veel mogelijkheden, diverse bedrijfstakken en dus ook geschikt voor iedere opleiding, het is leuk als je weet voor wie je het doet.

Minpunten

Je bent altijd in het nieuws en dan vaak negatief...

6. 4,0

NS

19 mei 2015 - Machinist in Utrecht

Pluspunten

De arbeidsvoorwaarde zijn zeer goed. Het contact met de reizigers en collega's is fantastisch en een goede drijfveer om elke dag met een lach naar het werk te gaan.

Minpunten

Het krijgen van verlof of zo maar een dagje vrij is soms wel wat moeilijk.

7. 4,0

top !!

2 aug 2015 - Hoofdconducteur in Rotterdam

Pluspunten

een werk plek waar werknemers worden gehoord. waar je met alles terecht kan. flexibele werk tijden. en natuurlojk een goede salaris .

Minpunten

vaak over werken. agressie

8. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Werken Bij Railcatering

26 sep 2017 - Steward Railcatering

Pluspunten

Werken bij de Railcatering is goed omdat het erg flexibel is. Ik kan per week mijn beschikbaarheid aangeven. Tevens werk ik er met veel plezier omdat er veel jonge collega's zijn, waarbij er een goede, informele sfeer is.

Minpunten

Werken op basis van realistische verkooptargets. Dit vind ik zelf fijn werken, maar ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt.

Weergave: 1 - 8 van 8 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Nederlandse Spoorwegen-werkzoekenden