Nederlandse Spoorwegen werknemer reviews over "nl"

Bijgewerkt op Jan 9, 2021

3 van meer dan 127 reviews gevonden

4.1
Nederlandse Spoorwegen CEO Roger van Boxtel
Roger van Boxtel
Pluspunten
  • "Bijdragen aan een maatschappelijk relevante en opbouwende dienst(in 10 reviews)

• "Bij NS is de kans groot dat je een goede werk-privé-balans hebt(in 8 reviews)

• Minpunten
  • "Incompetente managers die zelf niet gekwalificeerd zijn en intussen de medewerkers tegen zich in het harnas jagen en ontslaan met ver gezochte redenen(in 5 reviews)

• "Men is niet erg kritisch op elkaar, vooral gericht op NL(in 3 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
      Huidige werknemer

Top werkgever

Dec 21, 2015 - Anonieme werknemer in Utrecht

Pluspunten

NS is een goede werkgever, met veel doorgroeimogelijkheden. NS kent zoveel bedrijfsonderdelen, van NS Stations, tot aan NedTrain en NS Reizigers, er zijn dus zoveel horizontale als verticale doorgroeimogelijkheden. De NS collega's zijn een hecht team met ieder 'hart voor de zaak', prettige en fijne werkomgeving. Door een werkweek van (max) 36 uur een zeer goede werk/privé balans, wat ook door mijn collega's als zeer prettig wordt ervaren.

Minpunten

Een minpunt zou kunnen zijn dat NS altijd onder het vergrootglas van NL en de media ligt, echter is dit voor mij géén minpunt.

2. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

NS IT

Jan 9, 2021 - IT-medewerker

Pluspunten

Werk privé balans, veel mogelijkheden als je zelf actie onderneemt.

Minpunten

Men is niet erg kritisch op elkaar, vooral gericht op NL.

3. 4.0
      Huidige werknemer

Complex, klantgericht , vitale functie

May 5, 2020 - Head Data & Analytics in Utrecht

Pluspunten

Klant staat op 1,2,3. Openbaar vervoer doet er maatschappelijk toe. Sociale collega's. Bereidheid om te investeren in digitalisering/data driven/fact based maken van de organisatie.

Minpunten

Zeer complex bedrijf met grote verscheidenheid aan werkprocessen om een totaal product te leveren. Van stations als overstap plek als verblijf plek (top 3 horeca retailer van NL), van vastgoed rondom stations, tm inkoop/onderhoud/verkoop van treinen tot het laten rijden van de treinen en verkopen van diensten en leveren van aanvullende services zoals OV fiets als ketenpartners zoals Greenwheels (Pon). Het afstemmen met infrastructùur (prorail) en overige nationale ov vervoeders en internationale vervoerders (Eurostar Brussel, London), IC Berlijn). Hoe meer afstemming, hoe groter de impact op besluitvorming en hoe intensiever het is om totaal overzicht en analytische inzichten te creeëren. Werken bij NS vraagt om een lange adem/geduld.

Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Nederlandse Spoorwegen-werkzoekenden