Nederlandse Spoorwegen werknemer reviews over "nl"

Bijgewerkt op Jan 9, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3 van meer dan 127 reviews gevonden

4.1
80%
Aanbevelen bij een kennis
96%
Waardeert directeur
Nederlandse Spoorwegen CEO Roger van Boxtel
Roger van Boxtel
19 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Bijdragen aan een maatschappelijk relevante en opbouwende dienst(in 10 reviews)

  • "Bij NS is de kans groot dat je een goede werk-privé-balans hebt(in 8 reviews)

  • Minpunten
  • "Incompetente managers die zelf niet gekwalificeerd zijn en intussen de medewerkers tegen zich in het harnas jagen en ontslaan met ver gezochte redenen(in 5 reviews)

  • "Men is niet erg kritisch op elkaar, vooral gericht op NL(in 3 reviews)

  • Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

    Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

    1. 5.0
      Huidige werknemer

      Top werkgever

      Dec 21, 2015 - Anonieme werknemer in Utrecht
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      NS is een goede werkgever, met veel doorgroeimogelijkheden. NS kent zoveel bedrijfsonderdelen, van NS Stations, tot aan NedTrain en NS Reizigers, er zijn dus zoveel horizontale als verticale doorgroeimogelijkheden. De NS collega's zijn een hecht team met ieder 'hart voor de zaak', prettige en fijne werkomgeving. Door een werkweek van (max) 36 uur een zeer goede werk/privé balans, wat ook door mijn collega's als zeer prettig wordt ervaren.

      Minpunten

      Een minpunt zou kunnen zijn dat NS altijd onder het vergrootglas van NL en de media ligt, echter is dit voor mij géén minpunt.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    2. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

      NS IT

      Jan 9, 2021 - IT-medewerker 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Werk privé balans, veel mogelijkheden als je zelf actie onderneemt.

      Minpunten

      Men is niet erg kritisch op elkaar, vooral gericht op NL.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    3. 4.0
      Huidige werknemer

      Complex, klantgericht , vitale functie

      May 5, 2020 - Head Data & Analytics in Utrecht
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Klant staat op 1,2,3. Openbaar vervoer doet er maatschappelijk toe. Sociale collega's. Bereidheid om te investeren in digitalisering/data driven/fact based maken van de organisatie.

      Minpunten

      Zeer complex bedrijf met grote verscheidenheid aan werkprocessen om een totaal product te leveren. Van stations als overstap plek als verblijf plek (top 3 horeca retailer van NL), van vastgoed rondom stations, tm inkoop/onderhoud/verkoop van treinen tot het laten rijden van de treinen en verkopen van diensten en leveren van aanvullende services zoals OV fiets als ketenpartners zoals Greenwheels (Pon). Het afstemmen met infrastructùur (prorail) en overige nationale ov vervoeders en internationale vervoerders (Eurostar Brussel, London), IC Berlijn). Hoe meer afstemming, hoe groter de impact op besluitvorming en hoe intensiever het is om totaal overzicht en analytische inzichten te creeëren. Werken bij NS vraagt om een lange adem/geduld.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

    Loopbanen die populair zijn bij Nederlandse Spoorwegen-werkzoekenden

    Senior Data Engineer
    VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

    Werkt u bij Nederlandse Spoorwegen? Deel uw ervaringen

    Nederlandse Spoorwegen logo
    of