OGD IT Helpdesk Reviews

Bijgewerkt op Aug 22, 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4 van meer dan 143 reviews gevonden

3.1
7%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
OGD CEO Roel Nikkessen
Roel Nikkessen
3 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Leuke sfeer, wel wat studentikoos

    Aug 29, 2017 - IT Helpdesk in Eindhoven
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Leuke, informele sfeer. Veel is mogelijk, gave extra's zoals wintersport, nieuwjaarsfeest en maandelijkse borrel met bier en pizza.

    Minpunten

    Soms wordt er verwacht dat je erg lang moet reizen voor een part-time klus, waardoor je langer onbetaald onderweg bent dan daadwerkelijk aanwezig.

    Verder lezen
    1 persoon vond deze review nuttig
  2. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Van warm bad naar ijskoude douche

    Aug 22, 2019 - IT Helpdesk in Eindhoven
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Fijne collega's Goede trainingen beschikbaar Veel werk beschikbaar

    Minpunten

    Geen tijdige waarschuwingen bij niet verlengen contract Geen reden gegeven niet verlengen contract Geen doorgroei mogelijkheden software development Relatief laag salaris

    Verder lezen
    2 personen vonden deze review nuttig
  3. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Jonge organisatie

    May 26, 2017 - IT Helpdesk in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Flexibel, hard groeiend, veel (doorgroei)mogelijkheden, gericht op persoonlijke en professionele ontwikkeling

    Minpunten

    Door de snelle groei soms wat chaotisch.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  4. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

    Fijne cultuur en opleidingsmogelijkheden

    Apr 6, 2016 - IT Helpdesk in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Wat ik mij vooral herinner aan al mijn jaren bij OGD is de gezellige cultuur. Ze zijn goed in feesten en dergelijke organiseren. Ik heb OGD door de jaren heen zien groeien, maar de cultuur heeft daar niet onder geleden denk ik. Waar ik OGD ook erg dankbaar voor ben zijn de opleidingsmogelijkheden. Bij OGD heb ik mijn ITIL en PRINCE2 certificeringen gehaald, daar ben ik ze erg dankbaar voor. OGD'ers zijn in het algemeen leuke mensen, met een paar oud-collega's heb ik nog steeds contact.

    Minpunten

    Zoals anderen hier ook zeggen was het salaris niet marktconform, maar dat maakt mij niet zoveel uit omdat ik de opleidingsmogelijkheden belangrijk vond. In mijn huidige functie bij een ander bedrijf heb ik namelijk een veel beter salaris, maar helemaal geen opleidingsmogelijkheden. Wat mij wel stoorde was hoe P&O omging met het beloningsbeleid: als je diploma's haalde kon je salarisverhoging krijgen, maar dat wist ik lange tijd niet. En zelfs nadat ik op die manier verhoging had gekregen kwam ik er achter dat een nieuwe collega die net als ik servicedeskmedewerker was en een WO-master had meer verdiende dan ik. Terwijl hij net nieuw was en ik al vier jaar meedraaide. Toen ik het aankaartte werd mijn salaris verhoogd naar het zijne, maar het illustreerde wel de willekeur. Een ander belangrijk probleem was het gebrek aan carrièremogelijkheden. Voor de technische richting is dat makkelijker, maar ik wil meer de managementkant op naar functies als service (level/delivery) manager. Vacatures voor deze functies waren beperkt, ik heb op ongeveer drie vacatures gesolliciteerd. Ik werd niet eens uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, dat voelde voor iemand die al zo lang meedraaide als een klap in het gezicht. Daarnaast werkte ik na mijn afstuderen in 2012 tot in 2015 voltijd voor OGD, maar P&O wilde mijn oproepcontract niet omzetten naar een jaarcontract voor een voltijd aanstelling. Deels lag dat aan mij omdat ik mijn eigen ruiten had ingegooid. Ik was niet zo inschikkelijk en onhandig in mijn communicatie met P&O. Een paar klanten waar ik gedetacheerd was waren ontevreden over mij. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat P&O het mij niet gunde en mij niet tegemoet wilde komen. Als het aan hen had gelegen had ik nooit via OGD die ITIL en PRINCE2 certificaten gehaald. Doe er dus alles aan om er voor te zorgen dat je P&O te vriend houdt!

    Verder lezen
    3 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij OGD-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij OGD? Deel uw ervaringen

OGD logo
of