OGD werknemer reviews over "fijne"

Bijgewerkt op Oct 26, 2020

8 van meer dan 124 reviews gevonden

4.2
OGD CEO Roel Nikkessen
Roel Nikkessen
Pluspunten
  • "flexibel dus goed voor studenten(in 9 reviews)

• "Fijne sfeer en collega's, goede arbeidsvoorwaarden, professioneel en gedreven(in 8 reviews)

• Minpunten
  • "Hierdoor soms een mismatch met (potentiële) klanten(in 7 reviews)

• "Het P&O beleid laat naar mijn idee de wensen over en is te weinig bezig met de ontwikkeling van hun werknemers(in 7 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over fijne

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar

Super werkgever

Feb 5, 2020 - Accountmanager in Delft

Pluspunten

Fijne sfeer en collega's, goede arbeidsvoorwaarden, professioneel en gedreven

Minpunten

Eigenlijk niks maar omdat je wat moet noemen dan toch meer electrische leaseauto's :)

1 persoon vond deze review nuttig
    2. 4.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Goed bedrijf

Oct 26, 2020 - beheerder

Pluspunten

Dit bedrijf heeft een fijne cultuur, goede opleidingsmogelijkheden, veel vrijheid en snel verantwoordelijkheid.

Minpunten

Salaris en pensioenopbouw zijn laag.

3. 4.0
      Huidige contractwerker, meer dan 1 jaar

Goede werkgever

Sep 8, 2020 - IT Servicedeskmedewerker in Utrecht

Pluspunten

Flexibel, veel ontwikkelmogelijkheden, fijne werkomgeving, veel activiteiten

Minpunten

Voor fulltimers ligt het salaris aan de lagere kant

4. 4.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

inspirerend

Oct 15, 2019 - Project Manager in Delft

Pluspunten

energieke en actieve werksfeer, fijne slimme collega's die je altijd willen helpen, of een praatje met je maken. iedereen kent elkaar zo'n beetje. er wordt veel georganiseerd, fijne secundaire arbeidsvoorwaarden. platte organisatie, iedereen eenvoudig bereikbaar en benaderbaar. OGD werkt serieus aan haar ontwikkeling, zonder de "work hard, play hard" filosofie uit het oog te verleizen. Goede gezonde lunch voor weinig geld.

Minpunten

heb ik nog niet gevonden.

5. 3.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Van warm bad naar ijskoude douche

Aug 22, 2019 - IT Helpdesk in Eindhoven

Pluspunten

Fijne collega's Goede trainingen beschikbaar Veel werk beschikbaar

Minpunten

Geen tijdige waarschuwingen bij niet verlengen contract Geen reden gegeven niet verlengen contract Geen doorgroei mogelijkheden software development Relatief laag salaris

6. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Fijne 1e werkgever

Feb 18, 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Hele informele en fijne sfeer. Collega's zijn echte vrienden geworden. Er is veel ruimte om te groeien in je kennis en kunde.

Minpunten

Startsalaris is vrij laag, hoewel je 'snel' stappen kan maken. De laatste jaren zijn er ontzettend veel (noodgedwongen) veranderingen doorgevoerd. Dit maakt dat heel veel zaken intern nog niet goed op elkaar zijn aangesloten. Verder heb ik het gevoel dat er ontzettend veel (onnodige) overhead is.

7. 2.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Van jonge honden club naar old boys netwerk

Jan 29, 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Goede start als het je eerste baan is Veel leren mits je daar zelf actie voor onderneemt Fijne collega's

Minpunten

Niet mogelijk om duidelijke afspraken te krijgen over groeipaden, vaak worden functies alleen voor de vorm een vacature maar hebben ze allang besloten wie het moet worden, een 'old boys netwerk' waar je niet zomaar tussenkomt. Geen duidelijk salarishuis, waardoor salarissen ontzettend scheef groeien en je vooral de strijd constant aan moet gaan om geld erbij te krijgen Doen zelfs niet aan inflatiecorrectie, terwijl indexeren ze niet vreemd is. Slechte begeleiding door HR, die zitten er niet voor de werknemer; wanneer je tegen een burn-out zit word je geadviseerd om eerst al je vakantiedagen op te nemen. Wanneer je aan het re-integreren bent wordt dit zonder pardon verrekent met je wettelijke vakantiedagen. Beneden marktconform, en vinden het abnormaal als je daar wat van zegt. Want je krijgt toch gratis bier en frisdrank?

4 personen vonden deze review nuttig
    8. 5.0
      Voormalige werknemer

Review telefonisch marketeer

Feb 3, 2016 - Telefonisch marketeer

Pluspunten

OGD hanteert een platte en informele structuur, wat een hoop voordelen met zich mee brengt. Je hebt namelijk daardoor altijd het gevoel dat je je eigen inbreng kan doen en je eigen visie kan geven op bepaalde zaken. OGD staat open voor nieuwe ideeën en eigen initiatief. Ook krijg je snel inzicht in hoe OGD in elkaar zit omdat je vrijwel overal naar binnen kunt lopen om vragen te stellen en te leren. Je voelt je mede daardoor gewaardeerd. De werksfeer is ook zeer prettig, de collega's zijn vriendelijk, open en zeer behulpzaam. OGD zorgt uitermate goed voor zijn werknemers. Zeker als je net begint als beller wordt je goed begeleid, en mag je al snel aan de slag met het echte werk. Erg fijne plek om te werken!

Minpunten

Ik kan me voor zover niet echt minpunten bedenken, behalve dat af en toe wat meer afwisseling wel gewenst zou zijn. Je moet vrijwel de hele dag op scherp staan, en snel kunnen handelen en reageren omdat er gescoord moet worden. Dit kan soms vermoeiend zijn.

Weergave: 1 - 8 van 8 reviews in het Nederlands
    </>Embed

Loopbanen die populair zijn bij OGD-werkzoekenden

IT Helpdesk

Werkt u bij OGD? Deel uw ervaringen