Oracle "salary increase"-reviews | Glassdoor.nl

Oracle werknemer reviews over "salary increase"

Bijgewerkt op 6 okt 2019

3.5
Oracle CEO Safra A. Catz
Safra A. Catz

Reviews over salary increase

Terug naar alle reviews

"geweldig bedrijf met een hoop mitsen en maren.."

SterSterSterSterSter
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij Oracle voor meer dan 10 jaar

Pluspunten

fijne collega's, relatieve vrijheid, internationaal georiënteerde omgeving

Minpunten

De werklast blijft maar groeien geen salarisverhoging weinig bonussen micromanagement, 'zolang je je maar aan de excel-sheet houdt' om het hogere management tevreden te houden. Politiek geneuzel, alle gunsten gaan naar degenen die het beste kunnen slijmen. veel mensen zijn bang hun baan kwijt te raken, dit staat innovatie en vooruitgang in de weg. Nauwelijks groeikansen als je onder de ondersteunende staf valt strategie en management veranderen bijna ieder jaar Begonnen in een team van 9, toen ik vertrok waren er nog maar 2 werknemers en een externe over. Het gaat niet heel goed met het bedrijf, er is nauwelijks sprake van visie of innovatie, de veiligste optie is om de ondersteunende staf te halveren en veel uit te besteden. Dit, in combinatie met vijandelijke overnames, kan het laten lijken alsof er ieder jaar sprake is van groeiende cijfers. Sinds MH in dienst kwam werden er veel mensen ontslagen (26k dit fiscaal jaar alleen al). Nu heeft Larry nog weer eens een nieuwe visie en de enige 'innovatie' bij open world was een geüpgraded database. De combinatie met de NetSuite-zaak voorspel ik een overname door MSFT. Of is dat wishful thinking? :)

Oracle2019-10-06

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er is 1 review gevonden