Ordina IT Business Consultant Reviews

3.6
Ordina CEO Jo Maes
Jo Maes
1 beoordeling

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Business Consultant

Sep 7, 2021 - IT Business Consultant in Utrecht

Pluspunten

Prettige collega's Veel opleidingsmogelijkheden Mogelijkheden om verschillende carrierepaden te kiezen

Minpunten

Detacheringscultuur, wat inhoudt dat je wek druk voelt om declarabel te zijn. Zelf een inzet regelen. Je wordt niet door Ordina ergens geplaatst.

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Je bent een nummertje in een zee van medewerkers

Mar 25, 2021 - IT Business Consultant in Nieuwegein

Pluspunten

Er is geld zat en je kunt alles krijgen wat je wil. Macbook, iphone, mooie auto, dure trainingen etc.

Minpunten

Het is onpersoonlijk. Iedereen lijkt een marketing masker op te hebben en zegt dingen als 'Joh, even op de bank zitten (beschikbaar zijn) gebeurt iedereen. voor je het weet heb je een top klus!' en als je dan vervolgens 3 maanden geen klus hebt omdat de sales afdeling je niet weet te plaatsen om onduidelijke reden, wordt je subtiel gepusht om iets te doen wat buiten je kennis veld, expertise en ervaring ligt. Denk bijvoorbeeld aan service desk, terwijl je webdesigner bent. Voor mij is het bedrijf veel te groot om je thuis te kunnen voelen. Om na 2 jaar mijzelf overal te hebben voorgesteld om maar ergens binnen te komen om een toffe klus te vinden die aansluit bij mijn wensen, nog steeds te horen 'goh ben jij nieuw hier? en wat doe jij eigenlijk? oh ik wist niet dat Ordina die service aanbood!' Ik moet wel ook zeggen dat als je nou een programmeur bent, dat je dan wel een heleboel aan Ordina kan hebben en carriere kan maken. Laat je gewoon niet verleiden om aan te sluiten zodat ze een beetje tof kunnen lopen doen met 'we hebben een nieuwe designer!' als ze uiteindelijk weinig voor je kunnen betekenen.

2 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 2 van 2 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Ordina-werkzoekenden

Business Consultant
Sales Business Development Director