Reviews van Ordina

190 van meer dan 247 reviews gevonden

4.1
Ordina CEO Jo Maes
Jo Maes
Pluspunten
  • "Geeft verschillende opleidingen voor door te groeien(in 15 reviews)

• "leuke collega's(in 12 reviews)

• Minpunten
  • "verlies affiniteit met bedrijf (Ordina) door lange termijn opdrachten(in 17 reviews)

• "Voor mij is het bedrijf veel te groot om je thuis te kunnen voelen(in 8 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
    1. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Lots of attention for personal growth

Aug 15, 2022 - Software Developer

Pluspunten

Lots of opportunities to develop and grow.

Minpunten

None that I can think of right now

2. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Prima bedrijf

Sep 3, 2022 - Senior Software Architect in Nieuwegein

Pluspunten

Platte organisatie: indien nodig heb ik toegang tot alle niveau's, tot aan de CEO

Minpunten

beperkte groeimogelijkheden, onderbezetting: als je eenmaal op een project zit, blijf je daar

3. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Leuk voor een groot bedrijf

Sep 1, 2022 - Software Tester

Pluspunten

Leuke managers, veel vrijheid om je te ontwikkelen, kansen voor starters om je om te scholen

Minpunten

Groot bedrijf waardoor meetings groot en onpersoonlijk voelen, je moet net geluk hebben met je manager, managers mogen weinig zonder toestemming van hun manager

4. 3.0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Salarisgroei

Jul 21, 2022 - BI Consultant in Nieuwegein

Pluspunten

Fijne werkomgeving, leuke collega's en leuke projecten.

Minpunten

Je moet vaak achter je salaris aangaan, vooral wanneer de loonronde bekend is praten managers daar niet over. Ze hopen dat je niet over je salaris begint. Je wordt uitgesloten van de loonronde als je al bijv. salarisverhoging hebt gekregen.

2 personen vonden deze review nuttig
    5. 1.0
      Voormalige werknemer, meer dan 10 jaar

Vriendelijk tot aan de drempel

Aug 12, 2022 - Software Engineer in Nieuwegein

Pluspunten

Salaris wordt op tijd betaald

Minpunten

- Het urenbriefje is belangrijker als de persoon - Bij vertrek hoef je niet op een passend afscheid te rekenen - Arbeidsvoorwaarden zijn vooral gericht op het bedrijf - Voldoet aan minimale wettelijke eisen maar meer ook niet - Denkt met het opsturen van reclame rommel de werknemers tevreden kunnen te houden. (spiegeltjes en kraaltjes)

1 persoon vond deze review nuttig
    6. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Goede werkgever

Jun 30, 2022 - Consultant in Nieuwegein

Pluspunten

focus op de mens, flexibel

Minpunten

geen grote minpunten bij Ordina

7. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Goede starters plaats voor een instap in Consultancy

Jul 7, 2022 - Business Consultant II

Pluspunten

Cultuur is open en vriendelijk. Management, Sales is benaderbaar en behulpzaam. Commitment bij contractaanbod, je moet het heel fout doen om je proeftijd niet door te komen. Eist een proactieve houding (wat ik prettig vind)

Minpunten

Salaris. Interne groei beperkt, na een paar jaar GAAN >> ZZP of concurrentie. Management loopt achter op de markt qua inzicht en salarisschalen. High performers beware, geen programma of incentives naast een bonus.

1 persoon vond deze review nuttig
    8. 3.0
      Voormalige werknemer

Good employer

Jun 14, 2022 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Competent and efficient admin staff.

Minpunten

Low salary compared to other companies

9. 2.0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Werkervaring als junior bij Ordina

May 31, 2022 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Fijne, open sfeer, vriendelijke collega's.

Minpunten

Slechte communicatie tussen managers onderling. Medewerkers worden niet serieus genomen als er niet gedreigd wordt met ontslag. Heb ontslag moeten nemen met een burn out, omdat het management niet luisterde naar wat ik zei, werd op opdrachten gezet die ik niet wilde en wat ik ook uitsprak. Hele communicatie was erg slecht, en ik werd afgekapt als ik een gesprek wilde aangaan.

3 personen vonden deze review nuttig
    10. 1.0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Uitzendbureau pursang

Jun 15, 2022 - Web Developer

Pluspunten

- auto vd zaak - leuke laptop

Minpunten

- slecht salaris, amper vooruitgang. En dat terwijl jouw uurtarief wel ieder jaar flink oploopt. Ik ging van 70 naar 95 per uur in een paar jaar. Mijn salaris ging slechts met 8% omhoog. - puur wegzetten van mensen, het boeit niet wat voor project je doet, zolang je maar geld binnen haalt. - amper oog voor ontwikkeling. Het vertrek van senioren is enorm, en worden puur en alleen junioren (lees: net afgestuurde) aangetrokken. - veel oude saaie projecten

2 personen vonden deze review nuttig
    Weergave: 1 - 10 van 190 Reviews

Veelgestelde vragen over Ordina-reviews

Ordina heeft een algemene beoordeling van 4.1 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 247 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 84% van de werknemers zou werken bij Ordina aanraden aan vrienden en 73% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 7% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Ordina hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3.6 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Ordina. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 4% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 84% van de werknemers van Ordina vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Ordina met een waarde van 4.1 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4.1 voor cultuur en waarden en 3.9 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Ordina-werkzoekenden

Werkt u bij Ordina? Deel uw ervaringen

Ordina logo