Reviews voor SDL | Glassdoor.nl

Reviews van SDL

Bijgewerkt op 26 jul 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3.2
50%
Aanbevelen bij een kennis
67%
Waardeert directeur
SDL CEO Adolfo Hernandez
Adolfo Hernandez
191 Beoordelingen
  1. "Good teams to be part of"

    SterSterSterSterSter
     

    Ik heb gewerkt bij SDL

    Pluspunten

    Teams of very good professionals.

    Minpunten

    none that I can think of

    SDL2017-07-21
  2. "Innovatief bedrijf met een goede toekomst"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Architect in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij SDL

    Pluspunten

    Innovatief, internationaal, fijne collega's, veel vrijheid

    Minpunten

    veel verandering en daar moet je tegen kunnen

    Advies aan management

    Ga niet te snel

    SDL2017-09-13
  3. "Travailler chez SDL en tant que chef de projet"

    SterSterSterSterSter
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 

    Ik werk voltijd bij SDL

    Pluspunten

    - possibilité de suivre d'innombrables formations - implication dans la gestion de projets dès le début

    Minpunten

    - charge de travail importante - esprit d’équipe manquant

    SDL2019-04-01
  4. "Leuk bedrijf en leuk management"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software ontwikkelaar in Amsterdam
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij SDL voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    - Management doet hun best om jou blij te maken met het werken voor het bedrijf

    Minpunten

    - Salaris is enigszins gemiddeld - Veel werknemers blijven niet lang bij het bedrijf (1-2 jaar op z'n hoogst)

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2019-07-26
  5. Nuttig (3)

    "Geweldige collega's. Veranderende prioriteiten."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonymous 
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij SDL voor 3 jaar

    Pluspunten

    - Toegewijde collega's - Aanzienlijk toegenomen focus - Uitdagend werk

    Minpunten

    - De prioriteiten zijn verlegd de afgelopen paar jaar (er lijkt nu echter meer focus te zijn). - Een kader voor loopbaanbeleid door HR blijft uit, er zijn wel updates maar er wordt geen echte actie ondernomen - Wantrouwen door het team van leidinggevenden

    Advies aan management

    Meer transparantie en betrokkenheid bij medewerkers. Gebrek aan inzicht bij management in het werk dat moet gebeuren, betrokken bij initiatieven die van bovenaf werden aangestuurd. Weinig ruggespraak bij medewerkers over de daadwerkelijke impact en pijn van een uitrol.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2019-02-25
  6. "Business Operational Analyst"

    SterSterSterSterSter
    Huidige werknemer - Anonymous 

    Ik werk voltijd bij SDL

    Pluspunten

    De collega's zijn erg aardig

    Minpunten

    Teveel reorganisatie niet erg comfortabel

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2018-11-16
  7. Nuttig (8)

    "Loop weg, hoe sneller, hoe beter!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Vertaler 
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij SDL voor meer dan 8 jaar

    Pluspunten

    Je kunt hier best veel bijleren en de 'lagere' werknemers zijn erg aardig en toegewijd. Regelmatige uitstapjes.

    Minpunten

    Het moreel heeft een nieuw laagtepunt bereikt. Mensen met verschillende functies werken helemaal niet samen. De meeste mensen zijn te druk met het behalen van hun persoonlijke targets en hebben volledig het zicht op het groter plaatje verloren. Dit leidt naar enorm groot verlies van geld. Ik geloof dat SDL met al het geld dat dagelijks verspild wordt, het salaris van iedereen gemakkelijk met 50 pond zou kunnen verhogen in plaats van de beloofde bonussen niet uit te betalen. Verder heb je, om ergens te geraken of zelfs je dagelijkse taken op een bevredigende manier te vervullen, vrienden nodig op de juiste plaatsen, het is weerzinwekkend. Het plaatselijke management is een grap, niets meer dan mensen met de juiste vrienden in plaats van de juiste vaardigheden.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Mijn advies? Wees eerlijk en open over je race naar de afgrond in plaats van de wereld te beloven. Mensen op C-niveau, verkoop dit bedrijf gewoon, de mensen die hier werken zijn eender waar beter af.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2018-10-15
  8. Nuttig (14)

    "Hard werken baat hier niet!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonymous in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij SDL voor 3 jaar

    Pluspunten

    - Goede vertrouwensband en communicatie met mijn manager (voor zover zijn beperkingen hem dat toelaten). - Voornamelijk goede collega's.

    Minpunten

    - Persoonlijke ontwikkeling, daar kijken ze niet eens naar om. - Het leiderschap doet nu enkel hun best omdat ze veel goede werknemers verloren hebben (niet van mijn afdeling). - Ze tonen werknemers nauwelijks waardering (financieel of anders).

    Advies aan management

    Stop met te beloven dat er ‘betere tijden’ komen terwijl je de wereld eist, zonder dat er tastbare waardering voor tegemoet komt.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2014-11-17
  9. Nuttig (11)

    "Incompetente managers & micro management, vertrouwensproblemen en communicatieproblemen!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Software-ontwikkelaar in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij SDL voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    * Fijne collega's, erg informele werkcultuur.

    Minpunten

    * De people management vaardigheden van de weinige (incompetente) lijnmanagers zijn meer dan twijfelachtig. Ze hebben het milieu heel demotiverend gemaakt met hun micro management, vertrouwenskwesties en communicatieproblemen. * Heel adhoc w.r.t. met het in dienst nemen op senior niveau in de organisatie en hangt geheel af van je lijn manager en jouw relatie met hem; ondanks je fantastische prestaties, heeft het weinig impact. Veel ontwikkelaars hebben senior / lead in hun functieomschrijving en dat is de enige plek waar deze titels terug te vinden zijn. * Proces van aannemen is nagenoeg kapot. * Team playing/building wordt binnen de organisatie niet bevorderd. Het enige doel is leveren, ongeacht hoeveel kortere wegen je moet nemen. Deze soort aanpak resulteert altijd in ernstige inspanningen in bug fixing in een latere fase (na de levering)... vandaar dat we intern na dit proces verwijzen als *bug-gestuurd* ontwikkelen. * Agile wordt alleen als een mechanisme gebruikt om software te leveren. In de praktijk is bug gedreven ontwikkeling van kracht.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    * Leer de lijnmanagers vaardigheden om mensen te managen * Laat de medewerkers de vaardigheden van hun manager beoordelen. Op deze manier zal er een betere feedback systeem in werking treden. * Neem mensen aan die beter zijn dan jij bent. Neem niet alleen aan om de lege posities op te vullen die je hebt in het team. Bekijk de sollicitatie reviews op glassdoor.com om een beeld te krijgen van hoe software ingenieurs je wervingsproces waarnemen.. * Train mensen. Denk niet als ze het bedrijf verlaten, denk als ze niet weggaan en net zo analfabetisch blijven als vandaag.

    Meer weergeven
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2014-11-25
  10. Nuttig (3)

    "Probeer het management te verbeteren"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software-ontwikkelaar in Amsterdam
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij SDL voor 3 jaar

    Pluspunten

    * Veel uitdagende, technische problemen om in te duiken * Liever kleine teams die eenvoudiger ondersteunen

    Minpunten

    * Onduidelijkheid van senior management naar de middelste laag * Gebrek aan gepaste communicatie * Verticaal gepositioneerde teams hoewel ze flexibele technieken proberen toe te passen

    Advies aan management

    * Vul het kennis gat van technische personeel niet via het hoger management * Communiceer eenvoudiger * Ken de pluspunten van je mensen beter

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    SDL2014-09-27
Er zijn 672 reviews gevonden
</>Embed