Reviews voor SDL | Glassdoor.nl

Bijgewerkt op 1 apr 2019

3.3
SDL CEO Adolfo Hernandez
Adolfo Hernandez
  1. "Good teams to be part of"

Ik heb gewerkt bij SDL

Pluspunten

Teams of very good professionals.

Minpunten

none that I can think of

SDL2017-07-21

Reactie van SDL

December 7, 2017Global Head of HR and Employee Experience

Thanks for this review. It’s great to see that you enjoyed working at SDL. I see you have now left the company but I wish you well in the future. Regards, Roddy.

2. "Innovatief bedrijf met een goede toekomst"

Huidige werknemer - Architect in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij SDL

Pluspunten

Innovatief, internationaal, fijne collega's, veel vrijheid

Minpunten

veel verandering en daar moet je tegen kunnen

SDL2017-09-13

"Hard werken baat hier niet!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij SDL voor 3 jaar

Pluspunten

- Goede vertrouwensband en communicatie met mijn manager (voor zover zijn beperkingen hem dat toelaten). - Voornamelijk goede collega's.

Minpunten

- Persoonlijke ontwikkeling, daar kijken ze niet eens naar om. - Het leiderschap doet nu enkel hun best omdat ze veel goede werknemers verloren hebben (niet van mijn afdeling). - Ze tonen werknemers nauwelijks waardering (financieel of anders).

SDL2014-11-17

"Incompetente managers & micro management, vertrouwensproblemen en communicatieproblemen!"

Voormalige werknemer - Software-ontwikkelaar in Amsterdam
    Negatief vooruitzicht

Ik heb voltijdgewerkt bij SDL voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

* Fijne collega's, erg informele werkcultuur.

Minpunten

* De people management vaardigheden van de weinige (incompetente) lijnmanagers zijn meer dan twijfelachtig. Ze hebben het milieu heel demotiverend gemaakt met hun micro management, vertrouwenskwesties en communicatieproblemen. * Heel adhoc w.r.t. met het in dienst nemen op senior niveau in de organisatie en hangt geheel af van je lijn manager en jouw relatie met hem; ondanks je fantastische prestaties, heeft het weinig impact. Veel ontwikkelaars hebben "senior" / "lead" in hun functieomschrijving en dat is de enige plek waar deze titels terug te vinden zijn. * Proces van aannemen is nagenoeg kapot. * Team playing/building wordt binnen de organisatie niet bevorderd. Het enige doel is leveren, ongeacht hoeveel kortere wegen je moet nemen. Deze soort aanpak resulteert altijd in ernstige inspanningen in bug fixing in een latere fase (na de levering)... vandaar dat we intern na dit proces verwijzen als *bug-gestuurd* ontwikkelen. * Agile wordt alleen als een mechanisme gebruikt om software te leveren. In de praktijk is bug gedreven ontwikkeling van kracht.

SDL2014-11-25

"Probeer het management te verbeteren"

Huidige werknemer - Software-ontwikkelaar in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk voltijd bij SDL voor 3 jaar

Pluspunten

* Veel uitdagende, technische problemen om in te duiken * Liever kleine teams die eenvoudiger ondersteunen

Minpunten

* Onduidelijkheid van senior management naar de middelste laag * Gebrek aan gepaste communicatie * Verticaal gepositioneerde teams hoewel ze flexibele technieken proberen toe te passen

SDL2014-09-27
  6. "De tevredenheid van het bedrijf hangt af van bij welk team je werkt"

Voormalig contractwerker - Anonieme contractwerker in Amsterdam

Ik heb korter dan een jaar als bij SDL gewerkt

Pluspunten

Ik had het geluk om bij een geweldig team te werken wiens de betrokkenheid nodig was om bepaalde doelen te bereiken. Ik had de beste manager uit mijn carrière tot nu toe, een echte inspirerende leider die veel nuttige kennis deelde die ik in mijn toekomstige banen kan gebruiken.

Minpunten

Gebrek aan sterke en inspirerende leider(s) in het senior management

SDL2014-03-05
  7. "Travailler chez SDL en tant que chef de projet"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij SDL

Pluspunten

- possibilité de suivre d'innombrables formations - implication dans la gestion de projets dès le début

Minpunten

- charge de travail importante - esprit d’équipe manquant

SDL2019-04-01

"Geweldige collega's. Veranderende prioriteiten."

Huidige werknemer - Anonymous

Ik werk voltijd bij SDL voor 3 jaar

Pluspunten

- Toegewijde collega's - Aanzienlijk toegenomen focus - Uitdagend werk

Minpunten

- De prioriteiten zijn verlegd de afgelopen paar jaar (er lijkt nu echter meer focus te zijn). - Een kader voor loopbaanbeleid door HR blijft uit, er zijn wel updates maar er wordt geen echte actie ondernomen - Wantrouwen door het team van leidinggevenden

SDL2019-02-25
  9. "Business Operational Analyst"

Huidige werknemer - Anonymous

Ik werk voltijd bij SDL

Pluspunten

De collega's zijn erg aardig

Minpunten

Teveel reorganisatie niet erg comfortabel

SDL2018-11-16

"Loop weg, hoe sneller, hoe beter!"

Voormalige werknemer - Vertaler
    Negatief vooruitzicht

Ik heb voltijdgewerkt bij SDL voor meer dan 8 jaar

Pluspunten

Je kunt hier best veel bijleren en de 'lagere' werknemers zijn erg aardig en toegewijd. Regelmatige uitstapjes.

Minpunten

Het moreel heeft een nieuw laagtepunt bereikt. Mensen met verschillende functies werken helemaal niet samen. De meeste mensen zijn te druk met het behalen van hun persoonlijke targets en hebben volledig het zicht op het groter plaatje verloren. Dit leidt naar enorm groot verlies van geld. Ik geloof dat SDL met al het geld dat dagelijks verspild wordt, het salaris van iedereen gemakkelijk met 50 pond zou kunnen verhogen in plaats van de beloofde bonussen niet uit te betalen. Verder heb je, om ergens te geraken of zelfs je dagelijkse taken op een bevredigende manier te vervullen, vrienden nodig op de juiste plaatsen, het is weerzinwekkend. Het plaatselijke management is een grap, niets meer dan mensen met de juiste vrienden in plaats van de juiste vaardigheden.

SDL2018-10-15

Reactie van SDL

October 24, 2018Executive Team

Thank you for taking the time to write this review. We're keen to find out what people think, and we want to continuously improve, so employee reviews are important to us. We believe our people make SDL and it's those people that deliver against outstanding experiences for our customers which is great. We are currently benchmarking our benefits so we can understand how we compare to the external market. Thank you once again for your review and we are sorry to hear that your experience after 8 years of employment hasn’t been a good one. We wish you well in your next career choice

Er zijn 10 reviews gevonden
</>Embed