Reviews van SThree

1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

werken bij

May 18, 2017 - Recruiter in Amsterdam

Pluspunten

Zeer ambitieuze en professionale organisatie. Concrete (door)groeimogelijkheden en ruimte om te leren.

Minpunten

de primaire arbeidsvoorwaarden zijn aan de lage kant. parkeren is lastig en etc. etc.

2. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Prima start van je carrière, maar dit werk moet je niet te lang willen doen

Apr 28, 2022 - Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

Prima eerste werkgever waar je in korte tijd veel kan leren en snel veel geld kan verdienen.

Minpunten

Weinig afwisselend werk waarin je snel uitgeleerd bent. Weinig ruimte om je in de breedte te ontwikkelen. De beste recruiters die iets anders willen doen worden vaak leidinggevende, terwijl ze hier niet altijd de juiste skills voor hebben. Als je een goede manager hebt kan je een leuke tijd hebben, maar een onervaren manager kan het werk heel vervelend maken.

3. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Senior Recruiter

Mar 17, 2022 - Senior Technical Recruiter in Amsterdam

Pluspunten

Excellent training and career advancement opportunities

Minpunten

Middle management can be micro-managing

4. 4.0
    Voormalige werknemer

Had a great time!

Jan 10, 2022 - Senior Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

- Great as a first job: they train you fully and thoroughly. - Lots of guidance from manager. - Pay (including commission) was good.

Minpunten

- Very target & kpi driven.

5. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Geen gezonde werkomgeving

Nov 19, 2021 - Senior Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

- Doorgroeimogelijkheden (heb je zelf in de hand)

Minpunten

- Druk van management - Geen team spirit (iedereen wilt zijn eigen doelen behalen) - Zeer veel verloop - Verwachting om na werktijden door te werken

6. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Recruitment consultant

Oct 20, 2021 - Consultant in Amsterdam

Pluspunten

Veel trainingen en mogelijkheid om te sporten in de pauze

Minpunten

Stijl van leidinggeven, veel regels binnen het bedrijf

Employer Branding

Bedankt voor je recensie! Goed om te zien dat je de trainingen en de mogelijkheid om te kunnen sporten tijdens je werkdag als positief hebt ervaren. We vinden feedback enorm waardevol en zullen het delen binnen de organisatie. Groeten, SThree

7. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Jul 14, 2021 - Recruiter in Amsterdam

Pluspunten

Voldoende salaris mogelijkheden in verband met commissies

Minpunten

heel erg sales gericht, moet je maar passen natuurlijk.

Employer Branding

Bedankt voor de recensie! We geloven sterk in het belonen en erkennen van onze mensen voor de rol die ze spelen in het SThree succes, dus het is geweldig om te lezen dat u vindt dat wij het goed doen als organisatie. We stellen het zeer op prijs dat u uw feedback met ons deelt - het is nuttig om deze informatie te ontvangen, omdat het ons helpt om de manier waarop SThree onderneemt te blijven verbeteren.

8. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar

gaan verkeerde kant op

Jun 3, 2021 - Sales Manager in Amsterdam

Pluspunten

collega's, sfeer, doorgroei en loon

Minpunten

management is helaas kwijt waar het om draait

Employer Branding

Bedankt voor je review, dat waarderen we enorm! Het is goed om te horen dat je bij SThree omringd werd door geweldige mensen, want we weten hoe belangrijk dit is voor ieders welzijn en dat je het naar je zin hebt tijdens je werk. Wij geloven sterk in het belonen en erkennen van onze mensen voor de rol die ze spelen binnen ons succes, dus het is fantastisch dat u vindt dat we het goed doen als het gaat om salaris. We vinden het belangrijk om continue te kijken naar onze verbeterpunten, dus uw feedback over het management, hoe teleurstellend dan ook om te lezen, zal ons helpen om in de toekomst de manier waarop SThree onderneemt te blijven verbeteren.

9. 3.0
    Voormalige werknemer

Prima

Apr 12, 2021 - Recruiter in Amsterdam

Pluspunten

- Prima werksfeer - Doorgroeimogelijkheden (salaris en functie) - Hard aan de bak. Verwachting van je dat je buiten kantoortijden doorwerkt

Minpunten

- Weinig begeleiding - Onboarding training zou beter kunnen

Employer Branding

Bedankt voor je review! Goed om te zien dat je de werksfeer en mogelijkheden als positief hebt ervaren. We vinden feedback enorm waardevol en nemen jouw tips zeker mee in de optimalisaties van onze learning processen. Groeten, SThree

10. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

marketing functie SThree

Nov 22, 2019 - Marketing in Amsterdam

Pluspunten

Goede opleidings- en trainingsmogelijkheden. Goede doorgroeimogelijkheden prettige werksfeer

Minpunten

de focus ligt op sales

Weergave: 1 - 10 van 13 Reviews

Veelgestelde vragen over SThree-reviews

SThree heeft een algemene beoordeling van 3.6 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 655 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 76% van de werknemers zou werken bij SThree aanraden aan vrienden en 56% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 2% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van SThree hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3.3 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij SThree. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 6% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 76% van de werknemers van SThree vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden SThree met een waarde van 2.9 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3.3 voor cultuur en waarden en 4.4 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij SThree-werkzoekenden

Werkt u bij SThree? Deel uw ervaringen

SThree logo