Salesforce Manager Reviews

Bijgewerkt op Feb 10, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

17 van meer dan 9,791 reviews gevonden

4.5
93%
Aanbevelen bij een kennis
95%
Waardeert directeur
Salesforce CEO Marc Benioff
Marc Benioff
485 Beoordelingen
  1. 5.0
    Voormalige werknemer

    Fijn bedrijf

    Feb 10, 2021 - Customer Success Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Goede voorwaarden Leuke collega's Work life balance

    Minpunten

    Groeimogelijkheden als starter in CSG

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    10% is succesvol, 90% niet

    Jun 8, 2015 - Customer Success Manager in Utrecht
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Sterke technologie, sluit goed aan bij wat klanten willen - Goed voor je CV - Kan goed betalen (commissie) mits je maar de juiste klanten hebt

    Minpunten

    - Harde, egocentrische salescultuur - Interne strijd tussen salesmensen om hun omzet / klanten en bonussen te claimen - Bureaucratisch salesproces - 28 sales executives weggegaan in 2014 (van de 35) - Te kleine vijver van klanten voor te veel salesmensen - Kopie van de 'alpha dog' salescultuur van Oracle/Siebel

    Verder lezen
    13 personen vonden deze review nuttig
  3. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Excellent

    Dec 18, 2019 - Exploration Manager in Frankfurt am Main
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Based on core values and transparancy

    Minpunten

    Equality is taken to the max

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  4. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Een fijne plek om te werken, een bedrijf dat je elke dag op een goede manier uitdaagt

    Jun 30, 2020 - Field Chief Technology Officer in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Waarden. Salesforce leeft echt van vertrouwen, innovatie, klantsucces, gelijkheid. Het bedrijf geeft echt om hun mensen. Salesforce heeft me geleerd om echt te zoeken naar kansen in een crisis als Covid-19.

    Minpunten

    Je moet je weg vinden in het bedrijf, het is soms niet overzichtelijk. Denk aan een start-up met 50.000 mensen :) Salesforce heeft een perfect instapprogramma en mensen zijn bereid om je te helpen, maar je moet contact opnemen om die hulp te krijgen. Je moet dus initiatief nemen.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

    Reactie van Salesforce

    Linda Aiello, EVP, Employee Success Business Partners

    Bedankt voor het delen van uw feedback met ons! Het is geweldig om te zien dat je het leuk vindt om bij Salesforce te werken en ik hoop dat je met ons mee blijft groeien.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  5. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Evaluatieperiode van 6 maanden in Salesforce

    Jun 29, 2020 - Strategisch accountmanager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Topbedrijf, beste plek om voor te werken,

    Minpunten

    hoge verwachtingen, maandelijks en per kwartaal gedreven, seniorenmentaliteit,

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  6. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Trots om voor Salesforce te werken

    May 29, 2019 - Klantmanager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Het is fantastisch om voor Salesforce te werken. Als je dol bent op de producten van Salesforce, is dit de plek waar het allemaal gebeurt. Goede cultuur (transparant, open, samenwerkend) en veel deskundigen om je heen. Je krijgt veel zelfstandigheid zolang je goed werk levert.

    Minpunten

    Het is een groot bedrijf met veel mensen. Soms is het lastig de weg te vinden door alle informatie en mensen heen.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

    Reactie van Salesforce

    Linda Aiello, SVP International Employee Success

    Bedankt voor je review. Ik ben blij te horen dat je geniet van je tijd bij Salesforce! Wat betreft de nadelen die u noemt, raad ik u aan om altijd contact op te nemen met uw manager of uw ESBP voor advies. Ik hoop dat je met ons blijft groeien!

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

    Echt een geweldige werkgever

    Aug 13, 2019 - Strategisch Account Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    7 dagen vrij voor vrijwilligerswerk, uitstekende compensatie, goede arbeidsvoorwaarden

    Minpunten

    Organisatie waar het tempo hoog ligt en de groei enorm is

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  8. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Zo trots om voor dit geweldige inspirerende en zorgzame bedrijf te werken!

    Aug 13, 2018 - Strategisch Account Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldig technologieplatform om te veranderen hoe we contact maken met elkaar en met onze klanten. Ze willen deze wereld echt een betere plek maken. Geen neppe marketing praatjes en geweldige klanten, partners, mensen houden echt van dit merk!

    Minpunten

    Aangezien Salesforce snel groeit en nu meer dan 30.000 mensen hebben, zal je interne politiek tegenkomen en moeten navigeren om zaken voor je klanten af te handelen. In vergelijking met andere grote zakelijke IT-bedrijven is dit echter nog steeds een koud kunstje voor mij.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig

    Reactie van Salesforce

    Linda Aiello, SVP International Employee Success

    Heel erg bedankt voor zulke geweldige feedback! Blij dat je geniet van het leven bij Salesforce Nederland - het is mijn thuis weg van huis, en ik vind het hier ook geweldig!

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  9. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Droombaan!

    May 9, 2016 - Projectleider in Amersfoort
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Eigen verantwoordelijkheid om uw werkdag in te plannen. Werk wanneer je het beste bent. Op de plek waar je wilt. Maar wees wel productief en lever resultaten

    Minpunten

    Creëer je eigen motivatie. Je moet elke dag scherp zijn om de beste kwaliteit te leveren. Er valt veel te ontdekken. Doen!

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  10. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Alles wat ik hoopte dat het zou zijn

    Jul 29, 2020 - Strategisch accountmanager in New York, NY
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Grondig onboarding-proces, het bedrijf doet er alles aan om ELKE medewerker (en hun gezinnen) te ondersteunen, volop kansen voor doorlopend leren en carrièregroei, en ondanks deze uitdagende tijden waarin iedereen vanuit huis werkt, heeft Salesforce een manier gevonden om plezier te hebben en blijven verbonden met hun medewerkers.

    Minpunten

    Tot nu toe absoluut geen nadelen!

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
Weergave: 1 - 10 van 17 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij Salesforce-werkzoekenden

Account Executive
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken
Business Development Representative
Sales Development Representative

Werkt u bij Salesforce? Deel uw ervaringen

Salesforce logo
of