Reviews van ServiceNow

Bijgewerkt op Jul 7, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

27 van meer dan 1,805 reviews gevonden

4.4
89%
Aanbevelen bij een kennis
97%
Waardeert directeur
ServiceNow President and CEO Bill McDermott
Bill McDermott
572 Beoordelingen
  1. 5.0
    Huidige werknemer

    sterk groeiend bedrijf met wat groeipijnen

    Aug 1, 2019 - Anonieme werknemer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    zeer dynamisch, goede verloning, sterk team

    Minpunten

    hoge werkdruk, groeipijnen, management is soms te XLS focussed

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

    Reactie van ServiceNow

    ServiceNow Representative

    dank je :)

  2. 2.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

    Do something, anything about the nepotism- it looks pathetic.

    Jan 1, 2017 - Sales 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldige cloud oplossing. Het bedrijf verkoopt een geweldig product. Ze hebben een goede reputatie ivm het product en een aantal zeer tevreden klanten in de US.

    Minpunten

    Heel erg onaangename en koude sfeer met een sterk politieke Hire/Fire cultuur. Lokaal kleinzielig micro-management, als iemand niet voldoet aan de “persoonlijke” verwachtingen van de manager zal je simpelweg op een willekeurige manier eruit gegooid worden, behaalde quota’s en kwaliteit telt niet meer.Interne strijd tussen sales om hun omzet / klanten en bonussen te claimen. 3 Country Managers op 3 jaar tijd in BeLux, dit zegt veel over de mentaliteit van het bedrijf. Ze maken veel beloftes die ze niet waar kunnen maken, of misschien zelfs niet waar willen maken (cfr RSU’s).

    Verder lezen
    12 personen vonden deze review nuttig
  3. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    Geweldig bedrijf, Amerikaanse cultuur

    Aug 1, 2019 - Anonieme werknemer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldig product en marktkansen. Geweldige mensen bij de niet-VS kantoren die allemaal hard werken en plezier maken.

    Minpunten

    De Amerikaanse cultuur is overheersend. Het hoofdkantoor staat niet-VS onderdelen van het bedrijf niet toe onafhankelijk te werken. Micromanagement vanuit het hoofdkantoor in de VS is voor veel mensen die daar niet vandaan komen frustrerend. Veel silo's dus het duurt lang voordat beslissingen worden genomen.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

    Reactie van ServiceNow

    ServiceNow Representative

    We zijn blij dat je over het algemeen hebt genoten van je ervaring bij ServiceNow. We waarderen al onze medewerkers en kantoren over de hele wereld en we zijn van mening dat de ongelooflijke diversiteit aan achtergronden, ervaringen en locaties ons helpt onze klanten beter van dienst te zijn. We wensen je het allerbeste in je volgende fase!

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  4. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    PSm

    Mar 1, 2019 - CSM in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Competitief salaris. Jong, sexy bedrijf. Fijne kantoorfaciliteiten

    Minpunten

    Managers worden op managers gestapeld. Weinig tijd om echt werk uit te voeren omdat je overal constant verslagen over moet schrijven zodat de managers beter uit de bus komen wanneer zij moeten vergaderen met het hogere management.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  5. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    Cultuur wordt door mensen gemaakt en is geen marketingslogan

    Jan 16, 2019 - verkoopdirecteur 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldige beloning, goede en relevante klantgesprekken.

    Minpunten

    Te veel ouderwets sales (management) van uitstervende bedrijven zoals EMC en Oracle worden aangenomen. Ze vernietigen cultuur en bijna nulwaarde, maar ontvangen graag credits voor werk van anderen die ServiceNow al uit frustratie hebben verlaten.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    9 personen vonden deze review nuttig
  6. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Zeer goed product en bedrijf

    Jul 3, 2019 - Senior Technical Support Engineer in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    ServiceNow heeft een fantastisch platform en zeer professionele werknemers

    Minpunten

    Micromanagement werkt niet, en het is een reden waarom mensen hier niet willen werken.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig
  7. 5.0
    Huidige werknemer

    Werknemer.

    Feb 21, 2019 - Anonymous 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Goed plan omtrent de voordelen Goed betaald Leuke omgeving Sfeer is erg goed

    Minpunten

    Tot dusver goed, en geen verder commentaar nodig.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  8. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Meest innovatieve bedrijf / product gebouwd door Fred Luddy/ Frank Slootman

    Dec 7, 2018 - Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Leuke collega's tot en met het niveau van directeur

    Minpunten

    Teveel managers / leidinggevenden zonder daadwerkelijke toegevoegde waarde, vriendjespolitiek, directie speelt zich op, niet meer bescheiden. Loopbaanontwikkeling moet duidelijker worden. Werk - privé balans

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    5 personen vonden deze review nuttig
  9. 1.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

    Verkoop en vooruitzichten

    Mar 27, 2019 - Account Executive 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - voorloper in technologie - geweldige klanten - 'start-up'-cultuur

    Minpunten

    - 3/10 halen de doelstellingen - micromanagement - politiek - snel aannemen, snel ontslaan (hire/fire) - intern beleid

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    6 personen vonden deze review nuttig
  10. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Geweldige plek om te werken

    Nov 17, 2018 - Data Scientist in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Het was leuk om daar te werken, ik hield echt van al mijn collega's

    Minpunten

    Het product was klaar voor het hebben van een full-time data-wetenschapper

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 11 - 20 van 27 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij ServiceNow-werkzoekenden

Senior Solution Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken
Account Development Representative
Enterprise Account Executive
Senior Technical Support Engineer

Werkt u bij ServiceNow? Deel uw ervaringen

ServiceNow logo
of