TOPdesk Account Manager Reviews

Bijgewerkt op Feb 15, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4 van meer dan 261 reviews gevonden

5.0
100%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
10 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

    TOPwerkgever

    Dec 7, 2017 - Junior Account Manager in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Veel verantwoordelijkheid, waardoor je veel leert - Ruimte om eigen initiatieven uit te werken - Gezellige collega's waar je ook in het weekend een biertje mee doet

    Minpunten

    - Soms iets te veel vrijheid, niet iedereen vindt dit prettig. - Geen traineeprogramma voor starters

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

    Leuk bedrijf

    Feb 15, 2021 - Account Manager in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Erg leuk bedrijf Veel vrijheid en verantwoordelijkheid Leuk product Tevreden klanten

    Minpunten

    Salaris is aan de lage kant

    2 personen vonden deze review nuttig
  3. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Doorgroeimogelijkheden van een corporate bedrijf, voelt aan als een gezellige start-up

    Sep 6, 2017 - Junior Account Manager in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Je krijgt al het vertrouwen om je vrijheid te gebruiken zoals jij die het beste acht. In je contract staat niet exact omschreven wat je gaat doen, omdat TOPdesk er vanuit gaat dat je de goede dingen gaat doen (eenmaal aangenomen). Initiatieven op bestaande of nieuw bedachte concepten worden aangemoedigd. Iedereen wordt ondersteund in zijn kracht wat werken heel erg leuk maakt en de sfeer heel goed omdat iedereen floreert in zijn of haar ding.

    Minpunten

    De cultuur bij TOPdesk vereist dat mensen zelf de vrijheid de beste invulling geven. Voor sommigen is dit minder weggelegd.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    TOPbedrijf!

    Sep 13, 2017 - Junior Account Manager in Antwerpen, Antwerpen
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Werknemers krijgen alle verantwoordelijkheid om zaken uit te proberen en worden hier heel vrij in gelaten. De informele structuur zorgt ervoor dat we een heel hecht team hebben.

    Minpunten

    Geen minpunten bij TOPdesk!

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo
of