TOPdesk Accountmanager Reviews

5 van meer dan 270 reviews gevonden

4.3
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Fijne en sociale werkgever

Oct 11, 2017 - Accountmanager in Utrecht

Pluspunten

- Hoge mate aan flexibiliteit - Veel mogelijkheden om door te ontwikkelen - Weinig tot geen hiërarchie - Fijne collega's, die altijd bereid zijn om te helpen

Minpunten

- Op dit moment zijn er geen minpunten. Hooguit zou ik iets meer behoefte hebben aan kaders in mijn dagelijks werk.

3 personen vonden deze review nuttig
  2. 3.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijn maar eenvoudig bedrijf

Aug 28, 2018 - Accountmanager

Pluspunten

- Behulpzame collega's - Fijne werksfeer - Enthousiasme in elke hoek - Bereikbaarheid van alle lagen van het bedrijf

Minpunten

- Practice what you preach: wat het bestuur voor ogen heeft qua cultuur en mogelijkheden raakt kwijt in de lagen eronder. - Niemand heeft een concreet verhaal. De een zegt het ene en de ander het andere en beide vinden ze dat je het meest naar hen moet luisteren. Zeker voor starters kan het erg verwarrend worden.

3 personen vonden deze review nuttig
  3. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Fijne dynamische organisatie, veel vrijheid, leuke collega's en een mooi product!

Aug 31, 2017 - Accountmanager in Delft

Pluspunten

Vrijheid om naast je werk te ontspannen en eigen tijd innte delen. Als Sales nauwelijks druk vanwege geen target. Afwisselend en omgeven door veel jonge ambitieuze maar nuchtere collega's.

Minpunten

Door ontspannen en open sfeer kan het soms moeilijk zijn om te concentren. Daarnaast vrij platte organisatie waardoor doorgroeien moeilijker is.

4. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Open cultuur, fijne collega's

Jul 6, 2017 - Accountmanager in Delft

Pluspunten

Veel vrijheid om nieuwe initiatieven op te pakken. Open en gezellige werksfeer, waarin collega's als vrienden met elkaar omgaan en samenwerking en hulpvaardigheid de standaard is. Bij TOPdesk werken alleen leuke mensen :)

Minpunten

De open sfeer werkt stimulerend, maar er schuilt wel een gevaar dat een professionele werkhouding soms kan vervagen.

5. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Aangename en flexibele werkgever

Feb 15, 2018 - Accountmanager in Antwerpen, Antwerpen

Pluspunten

- Jong en dynamisch team - Opleidingsmogelijkheden om te leren - Voldoende vrijheid en flexibiliteit - Goede work/life balance - Voldoende mogelijkheden voor afwisselende taken

Minpunten

- Financiële vergoedingen kunnen beter richting marktconformiteit - Volwassenheid en expertise naar de markt toe, aanzien worden als 'though leader' kunnen in België nog zeker voldoende stappen gezet worden

Weergave: 1 - 5 van 5 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen