TOPdesk Accountmanager Reviews

Bijgewerkt op Aug 28, 2018

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

5 van meer dan 270 reviews gevonden

4.3
64%
Aanbevelen bij een kennis
100%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
6 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

    Fijne en sociale werkgever

    Oct 11, 2017 - Accountmanager in Utrecht
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Hoge mate aan flexibiliteit - Veel mogelijkheden om door te ontwikkelen - Weinig tot geen hiërarchie - Fijne collega's, die altijd bereid zijn om te helpen

    Minpunten

    - Op dit moment zijn er geen minpunten. Hooguit zou ik iets meer behoefte hebben aan kaders in mijn dagelijks werk.

    3 personen vonden deze review nuttig
  2. 3.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Fijn maar eenvoudig bedrijf

    Aug 28, 2018 - Accountmanager 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Behulpzame collega's - Fijne werksfeer - Enthousiasme in elke hoek - Bereikbaarheid van alle lagen van het bedrijf

    Minpunten

    - Practice what you preach: wat het bestuur voor ogen heeft qua cultuur en mogelijkheden raakt kwijt in de lagen eronder. - Niemand heeft een concreet verhaal. De een zegt het ene en de ander het andere en beide vinden ze dat je het meest naar hen moet luisteren. Zeker voor starters kan het erg verwarrend worden.

    Verder lezen
    3 personen vonden deze review nuttig
  3. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

    Fijne dynamische organisatie, veel vrijheid, leuke collega's en een mooi product!

    Aug 31, 2017 - Accountmanager in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Vrijheid om naast je werk te ontspannen en eigen tijd innte delen. Als Sales nauwelijks druk vanwege geen target. Afwisselend en omgeven door veel jonge ambitieuze maar nuchtere collega's.

    Minpunten

    Door ontspannen en open sfeer kan het soms moeilijk zijn om te concentren. Daarnaast vrij platte organisatie waardoor doorgroeien moeilijker is.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  4. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

    Open cultuur, fijne collega's

    Jul 6, 2017 - Accountmanager in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Veel vrijheid om nieuwe initiatieven op te pakken. Open en gezellige werksfeer, waarin collega's als vrienden met elkaar omgaan en samenwerking en hulpvaardigheid de standaard is. Bij TOPdesk werken alleen leuke mensen :)

    Minpunten

    De open sfeer werkt stimulerend, maar er schuilt wel een gevaar dat een professionele werkhouding soms kan vervagen.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  5. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

    Aangename en flexibele werkgever

    Feb 15, 2018 - Accountmanager in Antwerpen, Antwerpen
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Jong en dynamisch team - Opleidingsmogelijkheden om te leren - Voldoende vrijheid en flexibiliteit - Goede work/life balance - Voldoende mogelijkheden voor afwisselende taken

    Minpunten

    - Financiële vergoedingen kunnen beter richting marktconformiteit - Volwassenheid en expertise naar de markt toe, aanzien worden als 'though leader' kunnen in België nog zeker voldoende stappen gezet worden

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 1 - 5 van 5 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo
of