TOPdesk Consultant Reviews

Wolter Smit
  1. 5.0

Fijne werkgever

Jun 1, 2021 - Technical Product Consultant in Delft

Pluspunten

Als starter heb ik ontzettend veel kunnen leren binnen de IT sector bij TOPdesk. Ik krijg veel ruimte om me te kunnen verdiepen in onderwerpen die mij interesseren (naar eigen keuze). Daarnaast is TOPdesk als werkgever ontzettend fijn, goede secundaire voorwaarden, een aanrader.

Minpunten

Weinig ruimte om naar kantoor te gaan tijdens de corona crisis.

2. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuk bedrijf, vooral aan te raden voor starters

Jun 16, 2021 - Consultant in Delft

Pluspunten

- Collega's - Veel vrijheid - Leuke feestjes - Als starter een goede plek om snel veel te leren - Veel vertrouwen

Minpunten

- Salaris: startsalaris is nog wel redelijk gemiddeld volgens mij, groei daarna is een stuk lastiger. - Groei: er zijn niet veel senior rollen om naar toe te groeien die écht interessant zijn

2 personen vonden deze review nuttig
  3. 4.0

Mooie mensen, slechte beloning

Jun 17, 2021 - IT Consultant in Delft

Pluspunten

Hele goede collega's met hoogopgeleide niveau. De sterkste kant van TOPdesk zit bij de mensen. Alle collega's zijn benaderbaar en iedereen probeert te helpen als je met iets zit.

Minpunten

Door de pandemie kan je de cultuur van het bedrijf niet proeven. Daardoor zijn er ook heel veel mensen anders gaan nadenken over hun werk. Aantal mensen hebben het bedrijf ook verlaten. De financiele waardering mist heel erg. Andere bedrijven betalen meer voor hoogopgeleiden

2 personen vonden deze review nuttig
  4. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Zeer fijn startersbedrijf

Jun 22, 2021 - Consultant in Delft

Pluspunten

Vrijheid Verantwoordelijkheid Informele sfeer Snelle leercurve Leerzame projecten De lunch Bescherming van werktijden

Minpunten

Ontwikkeling stokt na een aantal jaar Salaris ontwikkeling beperkt Beoordeling op intern werk lijkt zwaarder te wegen dan klantwerk

5. 1.0

Leuke collega's, slechte arbeidsvoorwaarden

Apr 29, 2021 - Product Consultant in Delft

Pluspunten

Leuke en behulpzame collega's, veel activiteiten.

Minpunten

Te laag salaris voor hoog opgeleide mensen en geen financiele extra's. Ook neemt TOPdesk in deze pandemie nog veel mensen aan. Dit heeft als keerzijde dat ze ook heel makkelijk zijn geworden in mensen ontslaan. Gaat het wat minder met je tijdens deze corona tijden, dan is ontslag makkelijker dan het bieden van (mentale) hulp. Door de hoge werkdruk zijn er veel collega's met burn-outs, angst aanvallen of andere mentale klachten. Horizontale structuur. Daardoor kun je niet echt doorgroeien, ook niet in salaris.

3 personen vonden deze review nuttig

Reactie van TOPdesk

HR-adviseur

Vervelend om te horen dat je dit zo bij TOPdesk ervaart. We staan altijd open voor jouw feedback en hopen dat je dit ook al eerder met je Talent Lead hebt kunnen bespreken.

6. 4.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk bedrijf, mooie startersbaan

Aug 28, 2020 - IT Consultant in Delft

Pluspunten

Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten. Gezellige bedrijfscultuur, vooral veel jonge mensen. TOPdesk biedt met de functie van IT Consultant een leuke startersbaan. Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen. Als jij van je laat horen, dan is er voor jou erg veel mogelijk. En logisch, maar bij TOPdesk zijn de ondersteunende afdeling super goed georganiseerd en op elkaar afgestemd.

Minpunten

De functie kan voor mensen met een universitaire master vrij snel minder uitdagend worden. Je kunt wel uitdaging halen uit nevenwerkzaamheden of (eigen) projecten. Die vrijheid krijg je en dat is mooi. Het startsalaris is niet hoog, maar hier wordt intern continu over geëvalueerd. Er zijn weinig doorgroeimogelijkheden binnen de functie, maar wel buiten de functie (andere werkzaamheden, andere functies). Er is weinig top-down beleidsvoering, waardoor enerzijds medewerkers veel ruimte krijgen voor eigen initiatief, maar anderzijds de organisatie ook wat stuurloos kan aanvoelen.

1 persoon vond deze review nuttig
  7. 5.0

Vrijheid en vertrouwen voorop

Nov 14, 2019 - Consultant in Delft

Pluspunten

Binnen TOPdesk staat vrijheid in werken centraal. Hier vanuit kan je je eigen keuzes maken die leiden tot jouw werkplezier en werksucces. Vertrouwen in elkaar is hierbij een pijler waar veel waarde aan gehecht wordt.

Minpunten

Te weinig parkeerruimte op het parkeerdek.

8. 4.0

Goed voor eerste ervaringsjaren

Apr 4, 2019 - IT Business Consultant in Delft

Pluspunten

Open, vrije cultuur, leuke collega's

Minpunten

Ontwikkeling is voornamelijk horizontaal, weinig verticaal. Hoge werkdruk door te weinig FTE.

9. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Prima werkgever, zeker voor starters

Oct 11, 2017 - Technical Product Consultant in Delft

Pluspunten

Leuke collega's Goede sfeer Veel kansen om te leren en jezelf te verbeteren

Minpunten

Het (start) salaris is lager dan bij vergelijkbare bedrijven. De afdeling verkoop heeft een eigen bonus systeem, terwijl de rest van het bedrijf een winstdeling krijgt. Dit geeft een oneerlijk gevoel, als sommige collega's, die niet persé harder werken, wel een bonus krijgen en de rest niet.

10. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Plezier om te werken met een fijne groep mensen

Jul 16, 2018 - Consultant in Delft

Pluspunten

Autonomie, een fijne werksfeer waarin je prima ondersteund wordt en bijzonder fijne mensen als collega

Minpunten

De uitdaging is om vakinhoudelijk interessant te blijven voor jong talent

Weergave: 1 - 10 van 15 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen