Reviews van TOPdesk

90 van meer dan 258 reviews gevonden

4,4
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
Pluspunten
  • "Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten(in 18 reviews)

• "Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen(in 12 reviews)

• Minpunten
  • "door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren(in 7 reviews)

• "Voor mij persoonlijk geen minpunten(in 7 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
    1. 4,0

Mooie mensen, slechte beloning

17 jun 2021 - IT Consultant in Delft

Pluspunten

Hele goede collega's met hoogopgeleide niveau. De sterkste kant van TOPdesk zit bij de mensen. Alle collega's zijn benaderbaar en iedereen probeert te helpen als je met iets zit.

Minpunten

Door de pandemie kan je de cultuur van het bedrijf niet proeven. Daardoor zijn er ook heel veel mensen anders gaan nadenken over hun werk. Aantal mensen hebben het bedrijf ook verlaten. De financiele waardering mist heel erg. Andere bedrijven betalen meer voor hoogopgeleiden

2 personen vonden deze review nuttig
    2. 4,0
      Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuk bedrijf, vooral aan te raden voor starters

16 jun 2021 - Consultant in Delft

Pluspunten

- Collega's - Veel vrijheid - Leuke feestjes - Als starter een goede plek om snel veel te leren - Veel vertrouwen

Minpunten

- Salaris: startsalaris is nog wel redelijk gemiddeld volgens mij, groei daarna is een stuk lastiger. - Groei: er zijn niet veel senior rollen om naar toe te groeien die écht interessant zijn

1 persoon vond deze review nuttig
    3. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

De werknemer staat voorop

7 jun 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

De werknemer staat voorop bij TOPdesk. Er is ruimte voor waar jij behoefte aan hebt: uitdaging wanneer je het opzoekt, rust wanneer je het nodig hebt. Fijne collega’s en prima arbeidsvoorwaarden.

Minpunten

De bedrijfscultuur is voornamelijk te merken tijdens het werken op kantoor. Tijdens remote werken wordt deze beleving iets minder.

4. 5,0

Fijne werkgever

1 jun 2021 - Technical Product Consultant in Delft

Pluspunten

Als starter heb ik ontzettend veel kunnen leren binnen de IT sector bij TOPdesk. Ik krijg veel ruimte om me te kunnen verdiepen in onderwerpen die mij interesseren (naar eigen keuze). Daarnaast is TOPdesk als werkgever ontzettend fijn, goede secundaire voorwaarden, een aanrader.

Minpunten

Weinig ruimte om naar kantoor te gaan tijdens de corona crisis.

5. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Fijne werkgever, ruimte voor ontwikkeling en veel vrijheid

31 mei 2021 - Recruiter in Delft

Pluspunten

Vrijheid, ontwikkeling, persoonlijk, jong, internationaal

Minpunten

De vrijheid zorgt ervoor dat je weinig kaders hebt. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan, omdat niemand je zal vertellen wat je moet doen.

6. 5,0
      Huidige werknemer

Fijne werkgever

18 mei 2021 - Corporate Recruiter in Delft

Pluspunten

Veel vrijheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven. Ruimte voor initiatief en creativiteit. Fijne sfeer, weinig hierarchie en leuke collega's.

Minpunten

Beslissingen worden soms wat traag genomen.

7. 1,0

Leuke collega's, slechte arbeidsvoorwaarden

29 apr 2021 - Product Consultant in Delft

Pluspunten

Leuke en behulpzame collega's, veel activiteiten.

Minpunten

Te laag salaris voor hoog opgeleide mensen en geen financiele extra's. Ook neemt TOPdesk in deze pandemie nog veel mensen aan. Dit heeft als keerzijde dat ze ook heel makkelijk zijn geworden in mensen ontslaan. Gaat het wat minder met je tijdens deze corona tijden, dan is ontslag makkelijker dan het bieden van (mentale) hulp. Door de hoge werkdruk zijn er veel collega's met burn-outs, angst aanvallen of andere mentale klachten. Horizontale structuur. Daardoor kun je niet echt doorgroeien, ook niet in salaris.

3 personen vonden deze review nuttig

Reactie van TOPdesk

HR-adviseur

Vervelend om te horen dat je dit zo bij TOPdesk ervaart. We staan altijd open voor jouw feedback en hopen dat je dit ook al eerder met je Talent Lead hebt kunnen bespreken.

8. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Fantastische werkgever

22 mrt 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Veel aandacht voor de werknemer d.m.v. coaching en groei binnen de organisatie.

Minpunten

Organisatie ontbreekt soms wat aan structuur.

9. 4,0
      Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Op zoek naar zichzelf

15 mrt 2021 - Business Unit Manager in Delft

Pluspunten

Alle collega's zijn ontzettend behulpzaam. Hele open vriendelijke cultuur. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn prima geregeld. Vrij platte organisatie Goede organisatie om je eerste stappen in het bedrijfsleven te zetten.

Minpunten

Bedrijf is zichzelf een beetje aan het kwijt raken. De mooie filosofie van de 3 V's wordt in de praktijk steeds minder. Steeds meer bureaucratie en mensen die toch behoefte hebben aan kaders waardoor steeds meer mensen hun plasje ergens over moeten doen. Dat is jammer want daardoor worden de 3 V's steeds minder sterk gevoeld. Het bedrijf is z'n nieuwsgierigheid kwijt. Primaire arbeidsvoorwaarden zijn matig. Doorgroei mogelijkheden is heel erg beperkt.

10. 5,0
      Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Veel vrijheid en vertrouwen, wordt gestimuleerd te ontwikkelen

11 mrt 2021 - Corporate Recruiter in Delft

Pluspunten

Cultuur, leuke mensen, focus op ontwikkeling, mensgerichte organisatie

Minpunten

Als je het lastig vind om zelf verantwoordelijkheid te pakken en initiatief te tonen past de organisatie net wat onder jou. Salaris is net wat onder gemiddeld

Weergave: 1 - 10 van 90 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen