Reviews van TOPdesk

Bijgewerkt op Jun 22, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

91 van meer dan 261 reviews gevonden

4.4
92%
Aanbevelen bij een kennis
94%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
182 Beoordelingen
  1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Geweldige werksfeer

    Oct 8, 2018 - Software Consultant in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    TOPdesk kent weinig hierarchie en is een open bedrijf.

    Minpunten

    Het is moeilijk om te binden met mensen van andere afdelingen, maar dat wordt nu beter.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    Groeiend internationaal bedrijf dat nog altijd klein aanvoelt.

    Sep 12, 2018 - Anonymous Employee in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Er heerst een "wij" gevoel en sterke wil om met elkaar goed te doen. Er is ruimte voor het krijgen van een gezonde werk/privé balans en oog voor het persoon achter het individu. Veel, zo niet alles, wordt gedaan met eigen mensen en leunt het bedrijf sterk op de inzet en initiatieven van collega's.

    Minpunten

    Er is op sommige plekken veel veranderd de afgelopen tijd. Dit heeft zijn effect gehad en daarin was het niet duidelijk waar we heen gaan en wat daarin van je verwacht wordt.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  3. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    Perfecte plek om je carrière te starten!

    Sep 11, 2018 - Consultancy in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Perfecte plek om je consultancycarrière te starten. Goede balans tussen begeleiding en zelfstandig werken als je net begint, zware maar leuke en zeer leerzame inwerkperiode met zowel softe als harde skill sessies. - Snel naar klanten, eerst onder begeleiding en je bepaalt in overleg met teamleiders hoe snel je alleen naar klanten gaat/wil. Iedereen bepaalt zijn of haar eigen snelheid. - Je bepaalt zelf je groeipad. Wisselen van of een extra rol oppakken is vaak mogelijk mits goed beargumenteerd en in overleg, zeker in de beginperiode. Eigen initiatief wordt ook als je er pas net werkt enorm gewaardeerd. Er is alle ruimte om zelf van alles op te pakken. - Geen overwerkcultuur, zeer goede privé/werkbalans. Daar kunnen veel bedrijven in deze branche wat van leren. Ook altijd mogelijkheden om minder te gaan werken of om je contract bij te stellen voor meer vakantiedagen. - Informele, hele leuke (!) en open bedrijfscultuur. In pak naar de klant en in t-shirt naar kantoor. En een babbeltje met de directie? Geen probleem. Of even stoom afblazen met een potje tafeltennis? Kan altijd. - De minpunten zijn vooral afhankelijk van je ambitie en komen dus pas na langere tijd (of misschien wel helemaal niet).

    Minpunten

    - Doorgroeimogelijkheden. Je kiest zelf je groeipad naar een bepaald specialisme of een bepaalde rol - bijvoorbeeld technisch specialist, processpecialist, projectmanagement of verandermanagement met daaraan verbonden je verantwoordelijkheden -, maar na een paar jaar ontstaat er - mits je ambitieus bent - gegarandeerd iets van verveling, bijvoorbeeld door het ontbreken van nieuwe, uitdagende projecten (veel hetzelfde). Teamleider worden, een andere interne rol aannemen binnen een team of een switch naar een andere afdeling, zoals sales en product management, is dan een optie, maar dat moet je wel willen. - Arbeidsvoorwaarden na enkele jaren. Je startsalaris is prima, secundair idem dito en de sociale kant (o.a. borrels, lunchvoorziening, werk privé/balans, sfeer tussen collega's) is meer dan uitstekend. Echter, zowel primaire als secundaire financiële voorwaarden (o.a. mobiliteit, winstdeling, vergoedingen) vallen vooral na verloop van tijd tegen. Er is secundair gezien geen onderscheid tussen starters en ervaren medewerkers (bijvoorbeeld iedereen dezelfde leaseauto en geen eigen keuze) en het salaris loopt met de jaren steeds verder uit de pas met de markt. - De enorme vrijheid werkt voor sommige mensen ook verstikkend. Daar moet je tegen kunnen. Er is niet altijd genoeg aandacht voor mensen die meer structuur nodig hebben, met als gevolg te veel overvolle hooivorken en mensen die daardoor onnodig omvallen.

    Verder lezen
    1 persoon vond deze review nuttig
  4. 5.0
    Huidige werknemer

    Integer, open en ambitieus

    Jul 17, 2018 - Sales in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking. Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd naar waar ik goed in ben en wat ik zou willen, en wordt geholpen om daar beter in te worden.

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Verder lezen
    1 persoon vond deze review nuttig
  5. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Plezier om te werken met een fijne groep mensen

    Jul 16, 2018 - Consultant in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Autonomie, een fijne werksfeer waarin je prima ondersteund wordt en bijzonder fijne mensen als collega

    Minpunten

    De uitdaging is om vakinhoudelijk interessant te blijven voor jong talent

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  6. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

    Leuke werkgever

    May 6, 2018 - Software Developer in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd. Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

    Minpunten

    Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    Fijne werkgever

    Feb 21, 2018 - Finance Specialist in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Veel vrijheid Leuke collega's Zelf bepalen hoe je werkdag eruit ziet

    Minpunten

    Soms is er geen parkeerplek

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  8. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Leuk, jong bedrijf om voor te werken

    Dec 19, 2017 - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

    Minpunten

    Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  9. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Ultieme stimulans van het creatieve process

    Dec 19, 2017 - Software Developer in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Ruimte om je creatieve zijde te ontdekken Flexibele uren Zelf de controle over wanneer je werkt Veel opleidingsmogelijkheden Leuke werksfeer Informeel, maar professioneel

    Minpunten

    Na 5 jaar is management de enige manier om door te groeien

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  10. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien

    Dec 12, 2017 - Cloud Engineer in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

    Minpunten

    De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 21 - 30 van 91 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo
of