Reviews van TOPdesk

TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
  1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien

Dec 12, 2017 - Cloud Engineer in Delft

Pluspunten

Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

Minpunten

De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.

2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

TOPwerkgever

Dec 7, 2017 - Junior Account Manager in Delft

Pluspunten

- Veel verantwoordelijkheid, waardoor je veel leert - Ruimte om eigen initiatieven uit te werken - Gezellige collega's waar je ook in het weekend een biertje mee doet

Minpunten

- Soms iets te veel vrijheid, niet iedereen vindt dit prettig. - Geen traineeprogramma voor starters

3. 5.0
    Huidige werknemer

Open organisatie met veel mogelijkheden

Dec 6, 2017 - Anonieme werknemer

Pluspunten

TOPdesk biedt een open organisatie waarin initiatief nemen wordt gestimuleerd. Hierdoor liggen er veel kansen voor de medewerkers en wordt doorgroeien gestimuleerd. Tevens kent TOPdesk een cultuur van gezelligheid, geborgenheid en respect waardoor het de ideale plek is om te groeien.

Minpunten

Door de mogelijkheden binnen TOPdesk en het gebrek aan gebaande paden zal TOPdesk niet voor iedereen de ideale organisatie zijn.

4. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Een erg leuk, jong en dynamisch bedrijf

Oct 15, 2017 - Sales Representative in Delft

Pluspunten

- Een gezellige sfeer op de werkvloer - Veel vrijheid om eigen plannen uit te werken - Nieuwe collega's worden zeer goed in het bedrijf opgenomen - Heel flexibele bijbaan voor naast je studie - Veel ontwikkelingsmogelijkheden - Elke vrijdag borrel en veel leuke feesten!

Minpunten

- Voor mij is het niet om de hoek, maar we verhuizen naar een nieuw kantoor naast Station Delft.

5. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Elke dag met veel plezier naar mijn werk

Oct 12, 2017 - Online Marketeer in Delft

Pluspunten

Vrijheid om eigen projecten te starten, hierdoor weinig sleur. Je bent niet elke dag met hetzelfde bezig. Omdat ik veel ruimte en verantwoordelijkheid krijgt, ben ik extra gemotiveerd om het zo goed mogelijk te doen. Binnen de organisatie krijg je ook de mogelijkheid om door te groeien naar nieuwe functies.

Minpunten

Mijn verdieping ziet er wat ouderwets uit, maar gelukkig zitten we per januari 2018 in een gloednieuw pand!

1 persoon vond deze review nuttig
  6. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Prima werkgever, zeker voor starters

Oct 11, 2017 - Technical Product Consultant in Delft

Pluspunten

Leuke collega's Goede sfeer Veel kansen om te leren en jezelf te verbeteren

Minpunten

Het (start) salaris is lager dan bij vergelijkbare bedrijven. De afdeling verkoop heeft een eigen bonus systeem, terwijl de rest van het bedrijf een winstdeling krijgt. Dit geeft een oneerlijk gevoel, als sommige collega's, die niet persé harder werken, wel een bonus krijgen en de rest niet.

7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Fijne plek om te werken

Oct 11, 2017 - Technical Product Consultant in Delft

Pluspunten

Vrijheid maar wel de verantwoordelijkheid. Meedenken over belangrijke vraagstukken Ontspannen maar professioneel

Minpunten

Het is en blijft een standaard product wat naar wens kan worden ingesteld, men kan dus altijd tegen limitaties oplopen.

8. 5.0

Fijne en sociale werkgever

Oct 11, 2017 - Accountmanager in Utrecht

Pluspunten

- Hoge mate aan flexibiliteit - Veel mogelijkheden om door te ontwikkelen - Weinig tot geen hiërarchie - Fijne collega's, die altijd bereid zijn om te helpen

Minpunten

- Op dit moment zijn er geen minpunten. Hooguit zou ik iets meer behoefte hebben aan kaders in mijn dagelijks werk.

3 personen vonden deze review nuttig
  9. 5.0

Fijne werkgever

Sep 19, 2017 - Consultant in Delft

Pluspunten

Ruimte voor initiatief Sfeer Aandacht voor groei Bedrijf in ontwikkeling

Minpunten

Management mag soms strenger een lijn trekken, verandering zou dan minder lang onzekerheid meebrengen.

10. 5.0
    Huidige werknemer

Een waardevolle bijbaan

Sep 12, 2017 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Zelfs binnen een bijbaan bij TOPdesk krijg je veel vrijheid bij het invullen van je werkzaamheden. Voor mij bevorderd dit alleen maar de motivatie om aan de slag te gaan doordat je een stuk meer 'ownership' voelt voor de projecten die je oppakt. Daarnaast heerst er een hele relaxte en open sfeer binnen TOPdesk waardoor je er direct op je plek voelt.

Minpunten

Als je als werknemer een strikt hiërarchische sfeer gewend bent of niet gewend bent om veel vrijheid te hebben op de werkvloer, kan werken bij TOPdesk in het begin even wennen zijn.

Weergave: 31 - 40 van 95 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen