Reviews van TOPdesk

Bijgewerkt op Jun 22, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

91 van meer dan 261 reviews gevonden

4.4
92%
Aanbevelen bij een kennis
94%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
182 Beoordelingen
  1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Geweldige werksfeer

    Oct 8, 2018 - Software Consultant in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    TOPdesk kent weinig hierarchie en is een open bedrijf.

    Minpunten

    Het is moeilijk om te binden met mensen van andere afdelingen, maar dat wordt nu beter.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Geweldige cultuur en veel vrijheid!

    Sep 18, 2018 - Ontwerper in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    De cultuur is heel erg sterk bij TOPdesk. Ik denk dat dit ook in de sollicitatieprocedure heel erg naar voren komt. Als je bij het bedrijf past en het goed kan vinden met veel van de mensen, dan vind je je plek wel binnen het bedrijf. Hierdoor is doorgroeien ook heel goed mogelijk en is er naar mijn mening heel veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

    Minpunten

    De mogelijkheid tot veel vrijheid is een grote USP, maar dit kan ook als downside hebben dat je soms het overzicht even kwijt raakt.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  3. 3.0
    Huidige werknemer

    Meer en meer bureaucratie

    Sep 17, 2018 - Anonymous 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    TOPdesk is echt gericht om zijn werknemers blij te maken. Iedereen heeft veel mogelijkheden om zichzelf te verbeteren.

    Minpunten

    Topdesk begint steeds meer een zakelijk bedrijf te worden met alle 'administratieve rompslomp' die daarbij hoort. Hoewel de kennis van servicemanagent-processen erg goed is, zie ik veel lagen om plekken in software-initatieven te doden als het gaat om het daadwerkelijk ondersteunen van collega's en klanten met eenvoudige instrumenten. Zodra een initiatief opduikt, zo snel wordt het weer afgekapt door PM of het wordt voor ongeveer een jaar op een achterstand gezet totdat het probleem enorm is of door iemand anders is oplost op een manier die PM en ontwikkeling afkeuren. Ze hebben de neiging om niet te zien dat ze hier de oorzaak van zijn. Daar is niets flexibel aan.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

    Reactie van TOPdesk

    TOPdesk Representative

    Hartelijk dank voor uw review en weloverwogen evaluatie van onze huidige werkcultuur. Het is geweldig om te lezen dat u onze wens erkent om de getalenteerde medewerkers die we over de hele wereld hebben te helpen ontwikkelen en dat we prioriteit geven aan het geluk en welzijn van het team. Het is waar dat TOPdesk als organisatie evolueert, we blijven groeien en genieten van groot succes binnen de markt. Deze ontwikkeling schept van nature de behoefte aan een meer 'bedrijfsstructuur' met een groter managementteam om ervoor te zorgen dat alle medewerkers de kans krijgen om gehoord en beschermd te worden als gewaardeerd personeel. TOPdesk zal een houding van 'platte hiërarchie' blijven aanhouden die haar mensen in staat stelt ideeën te hebben, deze te uiten en erkend te worden als geldige bijdragers aan het bedrijf. Ik zou u willen aanmoedigen om uw initiatieven / zorgen, als u dat nog niet heeft gedaan, bij uw lijnmanager aan de orde te stellen en vrijuit met het bredere bedrijf internationaal te spreken om te begrijpen of de softwareontwikkelingen waarnaar u wilt handelen, gewenst zijn in andere markten. Nogmaals bedankt voor het nemen van de tijd om te beoordelen en u kunt er zeker van zijn dat Wolter uw passie deelt om dit goed te doen en ons opwaartse traject voort te zetten.

    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
  4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

    Groeiend internationaal bedrijf dat nog altijd klein aanvoelt.

    Sep 12, 2018 - Anonymous Employee in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Er heerst een "wij" gevoel en sterke wil om met elkaar goed te doen. Er is ruimte voor het krijgen van een gezonde werk/privé balans en oog voor het persoon achter het individu. Veel, zo niet alles, wordt gedaan met eigen mensen en leunt het bedrijf sterk op de inzet en initiatieven van collega's.

    Minpunten

    Er is op sommige plekken veel veranderd de afgelopen tijd. Dit heeft zijn effect gehad en daarin was het niet duidelijk waar we heen gaan en wat daarin van je verwacht wordt.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  5. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

    Perfecte plek om je carrière te starten!

    Sep 11, 2018 - Consultancy in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Perfecte plek om je consultancycarrière te starten. Goede balans tussen begeleiding en zelfstandig werken als je net begint, zware maar leuke en zeer leerzame inwerkperiode met zowel softe als harde skill sessies. - Snel naar klanten, eerst onder begeleiding en je bepaalt in overleg met teamleiders hoe snel je alleen naar klanten gaat/wil. Iedereen bepaalt zijn of haar eigen snelheid. - Je bepaalt zelf je groeipad. Wisselen van of een extra rol oppakken is vaak mogelijk mits goed beargumenteerd en in overleg, zeker in de beginperiode. Eigen initiatief wordt ook als je er pas net werkt enorm gewaardeerd. Er is alle ruimte om zelf van alles op te pakken. - Geen overwerkcultuur, zeer goede privé/werkbalans. Daar kunnen veel bedrijven in deze branche wat van leren. Ook altijd mogelijkheden om minder te gaan werken of om je contract bij te stellen voor meer vakantiedagen. - Informele, hele leuke (!) en open bedrijfscultuur. In pak naar de klant en in t-shirt naar kantoor. En een babbeltje met de directie? Geen probleem. Of even stoom afblazen met een potje tafeltennis? Kan altijd. - De minpunten zijn vooral afhankelijk van je ambitie en komen dus pas na langere tijd (of misschien wel helemaal niet).

    Minpunten

    - Doorgroeimogelijkheden. Je kiest zelf je groeipad naar een bepaald specialisme of een bepaalde rol - bijvoorbeeld technisch specialist, processpecialist, projectmanagement of verandermanagement met daaraan verbonden je verantwoordelijkheden -, maar na een paar jaar ontstaat er - mits je ambitieus bent - gegarandeerd iets van verveling, bijvoorbeeld door het ontbreken van nieuwe, uitdagende projecten (veel hetzelfde). Teamleider worden, een andere interne rol aannemen binnen een team of een switch naar een andere afdeling, zoals sales en product management, is dan een optie, maar dat moet je wel willen. - Arbeidsvoorwaarden na enkele jaren. Je startsalaris is prima, secundair idem dito en de sociale kant (o.a. borrels, lunchvoorziening, werk privé/balans, sfeer tussen collega's) is meer dan uitstekend. Echter, zowel primaire als secundaire financiële voorwaarden (o.a. mobiliteit, winstdeling, vergoedingen) vallen vooral na verloop van tijd tegen. Er is secundair gezien geen onderscheid tussen starters en ervaren medewerkers (bijvoorbeeld iedereen dezelfde leaseauto en geen eigen keuze) en het salaris loopt met de jaren steeds verder uit de pas met de markt. - De enorme vrijheid werkt voor sommige mensen ook verstikkend. Daar moet je tegen kunnen. Er is niet altijd genoeg aandacht voor mensen die meer structuur nodig hebben, met als gevolg te veel overvolle hooivorken en mensen die daardoor onnodig omvallen.

    Verder lezen
    1 persoon vond deze review nuttig
  6. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Hier kom je iedere dag werken met plezier!

    Sep 11, 2018 - Presales in Berchem, Antwerpen, Antwerpen
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Platte structuur Veel vrijheid Heel leuke collega's

    Minpunten

    Voor mij persoonlijk geen minpunten

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  7. 2.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Simpel bedrijf

    Sep 8, 2018 - Programmeur in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    1. Lage werkdruk 2. Behulpzame collega's

    Minpunten

    1. Nauwelijks of geen mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling 2. Het duurt heel lang voordat incidenten opgelost worden 3. Laag salaris

    Verder lezen
    1 persoon vond deze review nuttig
  8. 3.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Fijn maar eenvoudig bedrijf

    Aug 28, 2018 - Accountmanager 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Behulpzame collega's - Fijne werksfeer - Enthousiasme in elke hoek - Bereikbaarheid van alle lagen van het bedrijf

    Minpunten

    - Practice what you preach: wat het bestuur voor ogen heeft qua cultuur en mogelijkheden raakt kwijt in de lagen eronder. - Niemand heeft een concreet verhaal. De een zegt het ene en de ander het andere en beide vinden ze dat je het meest naar hen moet luisteren. Zeker voor starters kan het erg verwarrend worden.

    Verder lezen
    3 personen vonden deze review nuttig
  9. 4.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Bedrijf met vertrouwen in de mensen

    Jul 19, 2018 - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Bij TOPdesk krijg je de mogelijkheid om je functie in te vullen zoals jij dat wil. Dat geeft heel veel vrijheid en de mogelijkheid om je bezig te houden met de aspecten waar jouw interesses en talenten liggen. Daarnaast is het een jong bedrijf met veel energie en behulpzame mensen. De scrumwerkmethode vind ik ook erg prettig: je weet wat er in de komende twee weken van je verwacht wordt. En laatste groot voordeel is dat ze erg scherp zijn op je werk/privé-balans.

    Minpunten

    De vrijheid gaat erg ver. Als je bij TOPdesk begint, kun je je wat verloren voelen. Dat is iets wat je moet liggen. Hou je van meer kaders? Dan is een andere werkgever voor jou wellicht beter. Daarnaast is het doel van je sprint (twee/drie werkweken) duidelijk, maar op langere termijn kan de visie wat beter gecommuniceerd worden (ik weet dat er genoeg over nagedacht wordt, maar dat spijpelt niet altijd helemaal door in de organisatie). Tot slot: je moet waarde hechten aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Als je alleen kijkt naar het salaris, ben je bij TOPdesk niet het beste uit.

    1 persoon vond deze review nuttig
  10. 5.0
    Huidige werknemer

    Integer, open en ambitieus

    Jul 17, 2018 - Sales in Delft
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking. Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd naar waar ik goed in ben en wat ik zou willen, en wordt geholpen om daar beter in te worden.

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Verder lezen
    1 persoon vond deze review nuttig
Weergave: 41 - 50 van 91 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo
of