TOPdesk werknemer reviews over "bij topdesk"

Bijgewerkt op Jun 7, 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

15 van meer dan 305 reviews gevonden

4.4
88%
Aanbevelen bij een kennis
92%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
232 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Veel vrijheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven(in 21 reviews)

  • "leuke collega's(in 11 reviews)

  • Minpunten
  • "door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren(in 8 reviews)

  • "De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is(in 8 reviews)

  • Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

    Reviews over bij topdesk

    Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

      De werknemer staat voorop

      Jun 7, 2021 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      De werknemer staat voorop bij TOPdesk. Er is ruimte voor waar jij behoefte aan hebt: uitdaging wanneer je het opzoekt, rust wanneer je het nodig hebt. Fijne collega’s en prima arbeidsvoorwaarden.

      Minpunten

      De bedrijfscultuur is voornamelijk te merken tijdens het werken op kantoor. Tijdens remote werken wordt deze beleving iets minder.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    2. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

      Fijne werkgever

      Jun 1, 2021 - Technical Product Consultant in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Als starter heb ik ontzettend veel kunnen leren binnen de IT sector bij TOPdesk. Ik krijg veel ruimte om me te kunnen verdiepen in onderwerpen die mij interesseren (naar eigen keuze). Daarnaast is TOPdesk als werkgever ontzettend fijn, goede secundaire voorwaarden, een aanrader.

      Minpunten

      Weinig ruimte om naar kantoor te gaan tijdens de corona crisis.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    3. 5.0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

      Fijne werken als junior developer bij TOPdesk

      Jun 2, 2020 - Junior Software Developer in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Fijne werksfeer, goeie work-life balance, gemiddeld jonge werknemers, leuk kantoor, veel opties om te leren, woon-werkverkeer wordt vergoedt (OV), erg veel vrijheid en flexibiliteit. Ik ga emigreren naar Australie en vertrek daarom bij TOPdesk, anders had ik er nog jaren met plezier gezeten denk ik. Zeker aan te raden!

      Minpunten

      Kan geen minpunten verzinnen voor TOPdesk

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    4. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

      TOPdesk is een prima werkgever.

      Jun 18, 2019 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      TOPdesk is een mooi bedrijf om voor te werken. Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen zijn hier niet alleen kernwaarden die ergens in een mooie whitepaper staan, maar écht de manier waarop gewerkt wordt. De sfeer tussen collega's is goed en je krijgt in het dagelijks werk genoeg kansen + de vrijheid deze goed in te vullen. Ik ben als starter bij TOPdesk (support) begonnen en heb er ruim 6 jaar gewerkt, in die tijd ben ik doorgegroeid naar product owner en heb ik enorm veel kunnen leren, waar ik nu nog steeds profijt van heb.

      Minpunten

      De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is. Tevens merk je dat met de groei van het bedrijf politiek/onderlinge verhoudingen een rol spelen.

      Verder lezen
      1 persoon vond deze review nuttig
    5. 5.0
      Voormalige stagiair(e)

      Leerzame stage

      Nov 1, 2017 - SummerSales in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      - Veel trainingen gericht die niet alleen gericht zijn op het verbeteren van sales competenties maar ook inzicht geven in je eigen drijfveren, sterke punten en eventuele pitfalls. - Het meewerken in een team waardoor je je meteen deel voelt van het bedrijf in plaats van een stagiair. - Goede begeleiding die helpt je persoonlijke doelen te bereiken en jezelf zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen. - Een fijne werksfeer en leuke collega's.

      Minpunten

      - Ik heb geen minpunten ervaren tijdens mijn stage bij TOPdesk

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    6. 5.0
      Voormalige stagiair(e), minder dan 1 jaar

      Inspirerend leerzaam en leuk bedrijf

      Sep 26, 2017 - Stagiair in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Gedurende een zomer stage gelopen bij TOPdesk en een zeer goede ervaring gehad. Bij TOPdesk krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om projecten uit te werken. Dit zorgt ervoor dat de leercurve stijl is. Daarnaast is de sfeer binnen het bedrijf heel open, waardoor je geen moeite hebt om je aan te passen.

      Minpunten

      Sommige trainingen die werden gegeven door werknemers zelf, die soms wat ervaring qua het geven van trainingen.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    7. 5.0
      Huidige werknemer

      Een waardevolle bijbaan

      Sep 12, 2017 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Zelfs binnen een bijbaan bij TOPdesk krijg je veel vrijheid bij het invullen van je werkzaamheden. Voor mij bevorderd dit alleen maar de motivatie om aan de slag te gaan doordat je een stuk meer 'ownership' voelt voor de projecten die je oppakt. Daarnaast heerst er een hele relaxte en open sfeer binnen TOPdesk waardoor je er direct op je plek voelt.

      Minpunten

      Als je als werknemer een strikt hiërarchische sfeer gewend bent of niet gewend bent om veel vrijheid te hebben op de werkvloer, kan werken bij TOPdesk in het begin even wennen zijn.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    8. 5.0
      Huidige werknemer

      Uitdaging, enthousiasme en een top sfeer!

      Sep 8, 2017 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Het hele bedrijf is zeer open en geïnteresseerd in de werknemers. Je wordt uitgedaagd het beste uit jezelf te halen en je krijgt daar ook ruim de mogelijkheden voor! De borrels en feestjes maken het een gezellig bedrijf om te werken.

      Minpunten

      Na een paar dagen kan je verslaafd raken aan potjes Mario Kart in de pauze ;). Na een baan bij TOPdesk zal het wennen worden om ergens anders weer aan de slag te gaan!

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    9. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

      Doorgroeimogelijkheden van een corporate bedrijf, voelt aan als een gezellige start-up

      Sep 6, 2017 - Junior Account Manager in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Je krijgt al het vertrouwen om je vrijheid te gebruiken zoals jij die het beste acht. In je contract staat niet exact omschreven wat je gaat doen, omdat TOPdesk er vanuit gaat dat je de goede dingen gaat doen (eenmaal aangenomen). Initiatieven op bestaande of nieuw bedachte concepten worden aangemoedigd. Iedereen wordt ondersteund in zijn kracht wat werken heel erg leuk maakt en de sfeer heel goed omdat iedereen floreert in zijn of haar ding.

      Minpunten

      De cultuur bij TOPdesk vereist dat mensen zelf de vrijheid de beste invulling geven. Voor sommigen is dit minder weggelegd.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    10. 5.0
      Huidige werknemer

      Fijne werksfeer, veel verantwoordelijkheid en vrijheid!

      Sep 5, 2017 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Flexibiliteit in werktijden. Ik werk bij TOPdesk naast mijn studie en krijg de mogelijkheid om mijn werktijden zelf in te delen. TOPdesk speelt daarnaast goed in op jouw behoeftes. Je leert ontzettend veel en iedereen wil je graag helpen. Ten slotte heerst er een fijne werksfeer en is er veel aandacht voor het welzijn van de werknemer.

      Minpunten

      Niet iedereen vindt de vrijheid die je krijgt fijn. Mensen die veel sturing nodig hebben, zullen zich hier niet op hun plek voelen.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    Weergave: 1 - 10 van 15 Reviews

    Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

    VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

    Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

    TOPdesk logo
    of