TOPdesk werknemer reviews over "de vrijheid"

Bijgewerkt op Sep 25, 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

7 van meer dan 274 reviews gevonden

4.5
93%
Aanbevelen bij een kennis
96%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
207 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten(in 18 reviews)

  • "Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen(in 12 reviews)

  • Minpunten
  • "door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren(in 7 reviews)

  • "Voor mij persoonlijk geen minpunten(in 7 reviews)

  • Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

    Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

    Reviews over de vrijheid

    Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

      Open, persoonlijk ambitieus

      Apr 23, 2019 - Anonieme werknemer in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

      Minpunten

      Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    2. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

      Doorgroeimogelijkheden van een corporate bedrijf, voelt aan als een gezellige start-up

      Sep 6, 2017 - Junior Account Manager in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Je krijgt al het vertrouwen om je vrijheid te gebruiken zoals jij die het beste acht. In je contract staat niet exact omschreven wat je gaat doen, omdat TOPdesk er vanuit gaat dat je de goede dingen gaat doen (eenmaal aangenomen). Initiatieven op bestaande of nieuw bedachte concepten worden aangemoedigd. Iedereen wordt ondersteund in zijn kracht wat werken heel erg leuk maakt en de sfeer heel goed omdat iedereen floreert in zijn of haar ding.

      Minpunten

      De cultuur bij TOPdesk vereist dat mensen zelf de vrijheid de beste invulling geven. Voor sommigen is dit minder weggelegd.

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    3. 5.0
      Huidige werknemer

      Fijne werksfeer, veel verantwoordelijkheid en vrijheid!

      Sep 5, 2017 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Flexibiliteit in werktijden. Ik werk bij TOPdesk naast mijn studie en krijg de mogelijkheid om mijn werktijden zelf in te delen. TOPdesk speelt daarnaast goed in op jouw behoeftes. Je leert ontzettend veel en iedereen wil je graag helpen. Ten slotte heerst er een fijne werksfeer en is er veel aandacht voor het welzijn van de werknemer.

      Minpunten

      Niet iedereen vindt de vrijheid die je krijgt fijn. Mensen die veel sturing nodig hebben, zullen zich hier niet op hun plek voelen.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    4. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

      Flexibele, open en stimulerende werkomgeving

      Sep 14, 2017 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      - Je kan met iedereen in gesprek ongeacht de functie. - Veel interessante trainingen om jezelf te ontwikkelen. - Vrijheid om je eigen creativiteit te gebruiken voor projecten. - Informele sfeer bij een professioneel bedrijf. - Wanneer je vragen hebt word het snel opgelost.

      Minpunten

      - De vrijheid kan als vervelend ervaren worden als je niet weet wat je ermee moet.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    5. 4.0
      Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

      Goede werkgever, zeker voor starters

      Sep 14, 2017 - Product Specialist in Delft
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Veel vrijheid om zelf je sterke punten te ontdekken, gezellige collega's

      Minpunten

      De vrijheid kan soms omslaan in vrijblijvendheid zonder dat er voldoende verantwoordelijkheid word genomen.

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    6. 5.0
      Huidige stagiair(e), minder dan 1 jaar

      summer internship

      Sep 25, 2020 - Anonieme stagiair(e) 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      open cultuur veel vrijheid veel ruimte voor ontwikkeling

      Minpunten

      door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren

      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    7. 4.0
      Voormalige werknemer

      junior accountmanager

      Dec 27, 2018 - Anonieme werknemer 
      Aanbevelen
      Directeur-goedkeuring
      Zakelijk vooruitzicht

      Pluspunten

      Er is ruimte voor zelfontplooing en creativiteit

      Minpunten

      Door de vrijheid kan je zich als nieuwe werkgever overdonderd voelen

      Verder lezen
      Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
    Weergave: 1 - 7 van 7 reviews in het Nederlands

    Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

    Account Manager
    VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken
    Business Development Executive
    Professional Services Consultant
    Senior Software Ontwikkelaar

    Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

    TOPdesk logo
    of