TOPdesk "veel vrijheid"-reviews | Glassdoor.nl

TOPdesk werknemer reviews over "veel vrijheid"

Bijgewerkt op 23 apr 2019

4.8
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit

Reviews over veel vrijheid

Terug naar alle reviews
  1. "Open, persoonlijk ambitieus"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

Minpunten

Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

Advies aan management

Keep up the good work! De cultuur en het bedrijf zijn echt uniek.

TOPdesk2019-04-23
  2. "Leuke werkgever"

Huidige werknemer - Software Developer in Delft

Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 5 jaar

Pluspunten

TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd. Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

Meer weergeven

Minpunten

Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.

TOPdesk2018-05-06
  3. "Fijne werkgever"

Huidige werknemer - Finance Specialist in Delft

Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor 10 jaar

Pluspunten

Veel vrijheid Leuke collega's Zelf bepalen hoe je werkdag eruit ziet

Minpunten

Soms is er geen parkeerplek

TOPdesk2018-02-21
  4. "Leuk, jong bedrijf om voor te werken"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

Minpunten

Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

Ga zo door!

TOPdesk2017-12-20
  5. "Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien"

Huidige werknemer - Cloud Engineer in Delft

Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 10 jaar

Pluspunten

Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

Minpunten

De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.

TOPdesk2017-12-12
  6. "TOPwerkgever"

Huidige werknemer - Junior Account Manager in Delft

Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor 3 jaar

Pluspunten

- Veel verantwoordelijkheid, waardoor je veel leert - Ruimte om eigen initiatieven uit te werken - Gezellige collega's waar je ook in het weekend een biertje mee doet

Minpunten

- Soms iets te veel vrijheid, niet iedereen vindt dit prettig. - Geen traineeprogramma voor starters

Advies aan management

Investeer in goede coaches. In Nederland zie je steeds meer klachten mbt overspannenheid. Dit is bij TOPdesk te voorkomen door mensen goed te begeleiden in hun (vaak eerste) baan.

TOPdesk2017-12-07
  7. "Fijne werksfeer"

Huidige stagiair(e) - Stagiair in Delft
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk bij TOPdesk voor meer dan een jaar

Pluspunten

Je krijgt veel vrijheid, er hangt een fijne sfeer en de collega's zijn erg behulpzaam.

Minpunten

De mate van vrijheid kan voor sommigen als onprofessioneel gezien worden.

TOPdesk2017-12-11
  8. "Een erg leuk, jong en dynamisch bedrijf"

Huidige werknemer - Sales Representative in Delft

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

- Een gezellige sfeer op de werkvloer - Veel vrijheid om eigen plannen uit te werken - Nieuwe collega's worden zeer goed in het bedrijf opgenomen - Heel flexibele bijbaan voor naast je studie - Veel ontwikkelingsmogelijkheden - Elke vrijdag borrel en veel leuke feesten!

Minpunten

- Voor mij is het niet om de hoek, maar we verhuizen naar een nieuw kantoor naast Station Delft.

Keep up the good work!

TOPdesk2017-10-16
  9. "Inspirerend leerzaam en leuk bedrijf"

Voormalige stagiair(e) - Stagiair in Delft
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als bij TOPdesk gewerkt

Pluspunten

Gedurende een zomer stage gelopen bij TOPdesk en een zeer goede ervaring gehad. Bij TOPdesk krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om projecten uit te werken. Dit zorgt ervoor dat de leercurve stijl is. Daarnaast is de sfeer binnen het bedrijf heel open, waardoor je geen moeite hebt om je aan te passen.

Minpunten

Sommige trainingen die werden gegeven door werknemers zelf, die soms wat ervaring qua het geven van trainingen.

TOPdesk2017-09-26
  10. "Een waardevolle bijbaan"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk deeltijd bij TOPdesk

Pluspunten

Zelfs binnen een bijbaan bij TOPdesk krijg je veel vrijheid bij het invullen van je werkzaamheden. Voor mij bevorderd dit alleen maar de motivatie om aan de slag te gaan doordat je een stuk meer 'ownership' voelt voor de projecten die je oppakt. Daarnaast heerst er een hele relaxte en open sfeer binnen TOPdesk waardoor je er direct op je plek voelt.

Minpunten

Als je als werknemer een strikt hiërarchische sfeer gewend bent of niet gewend bent om veel vrijheid te hebben op de werkvloer, kan werken bij TOPdesk in het begin even wennen zijn.

Ga zo door!

TOPdesk2017-09-12