TOPdesk werknemer reviews over "veel vrijheid"

Bijgewerkt op Jun 16, 2021

20 van meer dan 305 reviews gevonden

4.4
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
Pluspunten
  • "Veel vrijheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven(in 21 reviews)

• "leuke collega's(in 11 reviews)

• Minpunten
  • "door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren(in 8 reviews)

• "De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is(in 8 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Reviews over veel vrijheid

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Huidige werknemer

May 18, 2021 - Corporate Recruiter in Delft

Pluspunten

Veel vrijheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven. Ruimte voor initiatief en creativiteit. Fijne sfeer, weinig hierarchie en leuke collega's.

Minpunten

Beslissingen worden soms wat traag genomen.

2. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuk bedrijf, vooral aan te raden voor starters

Jun 16, 2021 - Consultant in Delft

Pluspunten

- Collega's - Veel vrijheid - Leuke feestjes - Als starter een goede plek om snel veel te leren - Veel vertrouwen

Minpunten

- Salaris: startsalaris is nog wel redelijk gemiddeld volgens mij, groei daarna is een stuk lastiger. - Groei: er zijn niet veel senior rollen om naar toe te groeien die écht interessant zijn

2 personen vonden deze review nuttig
    3. 4.0
      Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuk bedrijf

Feb 15, 2021 - Account Manager in Delft

Pluspunten

Erg leuk bedrijf Veel vrijheid en verantwoordelijkheid Leuk product Tevreden klanten

Minpunten

Salaris is aan de lage kant

2 personen vonden deze review nuttig
    4. 5.0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijne werken als junior developer bij TOPdesk

Jun 2, 2020 - Junior Software Developer in Delft

Pluspunten

Fijne werksfeer, goeie work-life balance, gemiddeld jonge werknemers, leuk kantoor, veel opties om te leren, woon-werkverkeer wordt vergoedt (OV), erg veel vrijheid en flexibiliteit. Ik ga emigreren naar Australie en vertrek daarom bij TOPdesk, anders had ik er nog jaren met plezier gezeten denk ik. Zeker aan te raden!

Minpunten

Kan geen minpunten verzinnen voor TOPdesk

5. 5.0

Feb 25, 2020 - Business Unit Director in Delft

Pluspunten

Prettige collega's, open cultuur, succesvol bedrijf, veel vrijheid

Minpunten

Het salaris is gemiddeld te noemen

6. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Open, persoonlijk ambitieus

Apr 23, 2019 - Anonieme werknemer in Delft

Pluspunten

TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

Minpunten

Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

7. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuke werkgever

May 6, 2018 - Software Developer in Delft

Pluspunten

TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd. Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

Minpunten

Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.

8. 5.0

Feb 21, 2018 - Finance Specialist in Delft

Pluspunten

Veel vrijheid Leuke collega's Zelf bepalen hoe je werkdag eruit ziet

Minpunten

Soms is er geen parkeerplek

9. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk, jong bedrijf om voor te werken

Dec 19, 2017 - Anonieme werknemer in Delft

Pluspunten

TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

Minpunten

Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

10. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien

Dec 12, 2017 - Cloud Engineer in Delft

Pluspunten

Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

Minpunten

De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.

Weergave: 1 - 10 van 20 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk logo