TOPdesk "veel vrijheid"-reviews | Glassdoor.nl

TOPdesk werknemer reviews over "veel vrijheid"

Bijgewerkt op 23 apr 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.8
96%
Aanbevelen bij een kennis
95%
Waardeert directeur
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
139 Beoordelingen

Reviews over veel vrijheid

Terug naar alle reviews
  1. "Open, persoonlijk ambitieus"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

    Minpunten

    Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

    Advies aan management

    Keep up the good work! De cultuur en het bedrijf zijn echt uniek.

    TOPdesk2019-04-23
  2. "Leuke werkgever"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software Developer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 5 jaar

    Pluspunten

    TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd. Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

    Meer weergeven

    Minpunten

    Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.

    TOPdesk2018-05-06
  3. "Fijne werkgever"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Finance Specialist in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor 10 jaar

    Pluspunten

    Veel vrijheid Leuke collega's Zelf bepalen hoe je werkdag eruit ziet

    Minpunten

    Soms is er geen parkeerplek

    TOPdesk2018-02-21
  4. "Leuk, jong bedrijf om voor te werken"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

    Minpunten

    Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

    Advies aan management

    Ga zo door!

    TOPdesk2017-12-20
  5. "Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Cloud Engineer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk voor 10 jaar

    Pluspunten

    Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

    Minpunten

    De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.

    TOPdesk2017-12-12
  6. "TOPwerkgever"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Junior Account Manager in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk voor 3 jaar

    Pluspunten

    - Veel verantwoordelijkheid, waardoor je veel leert - Ruimte om eigen initiatieven uit te werken - Gezellige collega's waar je ook in het weekend een biertje mee doet

    Minpunten

    - Soms iets te veel vrijheid, niet iedereen vindt dit prettig. - Geen traineeprogramma voor starters

    Advies aan management

    Investeer in goede coaches. In Nederland zie je steeds meer klachten mbt overspannenheid. Dit is bij TOPdesk te voorkomen door mensen goed te begeleiden in hun (vaak eerste) baan.

    TOPdesk2017-12-07
  7. "Fijne werksfeer"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige stagiair(e) - Stagiair in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij TOPdesk voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Je krijgt veel vrijheid, er hangt een fijne sfeer en de collega's zijn erg behulpzaam.

    Minpunten

    De mate van vrijheid kan voor sommigen als onprofessioneel gezien worden.

    TOPdesk2017-12-11
  8. "Een erg leuk, jong en dynamisch bedrijf"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales Representative in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    - Een gezellige sfeer op de werkvloer - Veel vrijheid om eigen plannen uit te werken - Nieuwe collega's worden zeer goed in het bedrijf opgenomen - Heel flexibele bijbaan voor naast je studie - Veel ontwikkelingsmogelijkheden - Elke vrijdag borrel en veel leuke feesten!

    Minpunten

    - Voor mij is het niet om de hoek, maar we verhuizen naar een nieuw kantoor naast Station Delft.

    Advies aan management

    Keep up the good work!

    TOPdesk2017-10-16
  9. "Inspirerend leerzaam en leuk bedrijf"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige stagiair(e) - Stagiair in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als bij TOPdesk gewerkt

    Pluspunten

    Gedurende een zomer stage gelopen bij TOPdesk en een zeer goede ervaring gehad. Bij TOPdesk krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om projecten uit te werken. Dit zorgt ervoor dat de leercurve stijl is. Daarnaast is de sfeer binnen het bedrijf heel open, waardoor je geen moeite hebt om je aan te passen.

    Minpunten

    Sommige trainingen die werden gegeven door werknemers zelf, die soms wat ervaring qua het geven van trainingen.

    TOPdesk2017-09-26
  10. "Een waardevolle bijbaan"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik werk deeltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    Zelfs binnen een bijbaan bij TOPdesk krijg je veel vrijheid bij het invullen van je werkzaamheden. Voor mij bevorderd dit alleen maar de motivatie om aan de slag te gaan doordat je een stuk meer 'ownership' voelt voor de projecten die je oppakt. Daarnaast heerst er een hele relaxte en open sfeer binnen TOPdesk waardoor je er direct op je plek voelt.

    Minpunten

    Als je als werknemer een strikt hiërarchische sfeer gewend bent of niet gewend bent om veel vrijheid te hebben op de werkvloer, kan werken bij TOPdesk in het begin even wennen zijn.

    Advies aan management

    Ga zo door!

    TOPdesk2017-09-12
Er zijn 17 reviews gevonden