TOPdesk werknemer reviews over "veel vrijheid"

Bijgewerkt op Sep 25, 2020

19 van meer dan 259 reviews gevonden

4.5
TOPdesk CEO & Founder Wolter Smit
Wolter Smit
Pluspunten
  • "Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten(in 18 reviews)

• "Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen(in 12 reviews)

• Minpunten
  • "door de vrijheid, lopen sommige mensen verloren(in 7 reviews)

• "Voor mij persoonlijk geen minpunten(in 7 reviews)

• Meer pluspunten en minpunten
    Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.

Reviews over veel vrijheid

Terug naar alle reviews
    1. 5.0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Fijne werken als junior developer bij TOPdesk

Jun 2, 2020 - Junior Software Developer in Delft

Pluspunten

Fijne werksfeer, goeie work-life balance, gemiddeld jonge werknemers, leuk kantoor, veel opties om te leren, woon-werkverkeer wordt vergoedt (OV), erg veel vrijheid en flexibiliteit. Ik ga emigreren naar Australie en vertrek daarom bij TOPdesk, anders had ik er nog jaren met plezier gezeten denk ik. Zeker aan te raden!

Minpunten

Kan geen minpunten verzinnen voor TOPdesk

2. 4.0
      Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk bedrijf, mooie startersbaan

Aug 28, 2020 - IT Consultant in Delft

Pluspunten

Mooi bedrijf waar je veel vrijheid krijgt voor eigen invulling van je baan of projecten. Gezellige bedrijfscultuur, vooral veel jonge mensen. TOPdesk biedt met de functie van IT Consultant een leuke startersbaan. Het bedrijf staat heel erg open voor ideeën en feedback, je krijgt veel ruimte om te bedenken wat je zou willen. Als jij van je laat horen, dan is er voor jou erg veel mogelijk. En logisch, maar bij TOPdesk zijn de ondersteunende afdeling super goed georganiseerd en op elkaar afgestemd.

Minpunten

De functie kan voor mensen met een universitaire master vrij snel minder uitdagend worden. Je kunt wel uitdaging halen uit nevenwerkzaamheden of (eigen) projecten. Die vrijheid krijg je en dat is mooi. Het startsalaris is niet hoog, maar hier wordt intern continu over geëvalueerd. Er zijn weinig doorgroeimogelijkheden binnen de functie, maar wel buiten de functie (andere werkzaamheden, andere functies). Er is weinig top-down beleidsvoering, waardoor enerzijds medewerkers veel ruimte krijgen voor eigen initiatief, maar anderzijds de organisatie ook wat stuurloos kan aanvoelen.

1 persoon vond deze review nuttig
    3. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Fijne werkgever

Feb 25, 2020 - Business Unit Director in Delft

Pluspunten

Prettige collega's, open cultuur, succesvol bedrijf, veel vrijheid

Minpunten

Het salaris is gemiddeld te noemen

4. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Open, persoonlijk ambitieus

Apr 23, 2019 - Anonieme werknemer in Delft

Pluspunten

TOPdesk geeft werknemers veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Als je een tof idee hebt, kun je ermee aan de slag. Daarnaast is de sfeer open, persoonlijk en gemoedelijk. Er is onderling veel respect en iedereen wordt als gelijke behandeld. TOPdesk denkt met je mee en biedt je de mogelijkheid je op veel verschillende fronten te ontwikkelen. Ook buiten je eigen vakgebied.

Minpunten

Niet iedereen kan goed omgaan met de vrijheid. Vrijheid kan namelijk heel fijn zijn, maar het betekent ook weinig sturing en veel zelfdiscipline. Niemand gaat je namelijk vertellen wat je moet doen. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou.

5. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuke werkgever

May 6, 2018 - Software Developer in Delft

Pluspunten

TOPdesk is een leuk bedrijf met fijne collega's, waar je veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief krijgt. Zelfs als je pas net bent begonnen, worden je mening en ideeën gewaardeerd. Een van de grootste pluspunten is de cultuur. De sfeer is informeel, maar toch professioneel. De organisatiestructuur is vrij plat, wat dus ook inhoudt dat er niemand is die jou vertelt wat je die dag moet gaan doen. Je bepaalt zelf je werktijden en agenda, overwerken wordt ontmoedigd.

Minpunten

Het salaris is wat aan de lage kant, zeker als je bedenkt dat TOPdesk in de Randstad is gevestigd en het aanbod van goede ervaren programmeurs een stuk lager ligt dan de vraag. Men zou daar mijns inziens wel wat serieuzer naar mogen kijken.

6. 5.0
      Huidige werknemer

Een waardevolle bijbaan

Sep 12, 2017 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Zelfs binnen een bijbaan bij TOPdesk krijg je veel vrijheid bij het invullen van je werkzaamheden. Voor mij bevorderd dit alleen maar de motivatie om aan de slag te gaan doordat je een stuk meer 'ownership' voelt voor de projecten die je oppakt. Daarnaast heerst er een hele relaxte en open sfeer binnen TOPdesk waardoor je er direct op je plek voelt.

Minpunten

Als je als werknemer een strikt hiërarchische sfeer gewend bent of niet gewend bent om veel vrijheid te hebben op de werkvloer, kan werken bij TOPdesk in het begin even wennen zijn.

7. 5.0
      Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk, jong bedrijf om voor te werken

Dec 19, 2017 - Anonieme werknemer in Delft

Pluspunten

TOPdesk collega's kun je omschrijven als gezellige, spontane mensen die erg behulpzaam zijn. Er hangt dan ook een erg aangename sfeer op kantoor. Harde functieomschrijvingen heb je niet. Dit geeft je enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Je kunt doen wat je leuk vind, waar je zelf je beste 'ik' laat zien en wat goed is voor het bedrijf.

Minpunten

Je moet met vrijheid om kunnen gaan. Blijkt het toch moeilijk te zijn? Dan zijn er gelukkig genoeg collega's die je hierin willen begeleiden/helpen.

8. 5.0
      Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Open cultuur, fijne collega's

Jul 6, 2017 - Accountmanager in Delft

Pluspunten

Veel vrijheid om nieuwe initiatieven op te pakken. Open en gezellige werksfeer, waarin collega's als vrienden met elkaar omgaan en samenwerking en hulpvaardigheid de standaard is. Bij TOPdesk werken alleen leuke mensen :)

Minpunten

De open sfeer werkt stimulerend, maar er schuilt wel een gevaar dat een professionele werkhouding soms kan vervagen.

9. 5.0
      Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Dynamisch software bedrijf wat al jaren flink aanbhet groeien is. Leuk bedrijf om met mee te groeien

Dec 12, 2017 - Cloud Engineer in Delft

Pluspunten

Gezellige collega's en veel vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen. Ik heb al jarenlang in verschillende functies voor dit bedrijf gewerkt. Ze doen niet moeilijk als je je certificeringen wil halen of op andere manieren wilt bijleren.

Minpunten

De werkdruk kan met vlagen wat hoog zijn. Dit wordt echter erkend en er worden over het algemeen maatregelen genomen als dit uit de hand loopt.

10. 5.0
      Voormalige stagiair(e), minder dan 1 jaar

Inspirerend leerzaam en leuk bedrijf

Sep 26, 2017 - Stagiair in Delft

Pluspunten

Gedurende een zomer stage gelopen bij TOPdesk en een zeer goede ervaring gehad. Bij TOPdesk krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om projecten uit te werken. Dit zorgt ervoor dat de leercurve stijl is. Daarnaast is de sfeer binnen het bedrijf heel open, waardoor je geen moeite hebt om je aan te passen.

Minpunten

Sommige trainingen die werden gegeven door werknemers zelf, die soms wat ervaring qua het geven van trainingen.

Weergave: 1 - 10 van 19 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij TOPdesk-werkzoekenden

IT-Consultant

Werkt u bij TOPdesk? Deel uw ervaringen