Reviews van Webs (Netherlands)

Bijgewerkt op May 17, 2022

24 van meer dan 27 reviews gevonden

4.9
  1. 5.0

Een tweede familie

May 17, 2022 - Account Executive in Eindhoven

Pluspunten

Alles voelt enorm persoonlijk, het contact is goed en iedereen heeft een enorme drive om vooruit te gaan. Webs luistert naar de mensen en investeert in haar medewerkers!

Minpunten

Door de snelle groei is het af en toe een race tegen de klok

2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Webs = Groei. Secret ingredient? De ontwikkeling van de medewerkers.

Mar 9, 2022 - Business Growth Consultant in Tilburg

Pluspunten

Bij Webs word je omringd door mensen met dezelfde passie rondom het willen omarmen en inspelen van de snel veranderende digitale wereld. Mensen met een motivatie voor groei, zowel in hun eigen ontwikkeling als in de projecten waar ze aan werken. Zo leer je van elkaar en kun je hier vanuit je eigen expertise weer iets aan toevoegen. Webs faciliteert deze groei dan ook bewust vanuit allerlei perspectieven: van wekelijkse team sessies, begeleiding van ervaren teamgenoten, een uitgebreide onboarding, een persoonlijk coachingstraject op gebied van communicatie, gedragsvoorkeuren en soft skills, t/m een enorm aanbod van online trainingen in de HubSpot Academy. Heb je de mindset om jezelf te willen ontwikkelen, sta je open voor zelfreflectie en durf je fouten te maken? Dan is Webs de perfecte omgeving om de volgende stap te zetten als digital professional.

Minpunten

Groei betekent fouten maken en leren van je fouten, dus zelfreflectie is cruciaal. Je moet het waarderen als je een spiegel wordt voorgehouden en je uitgedaagd wordt om jezelf te verbeteren. Als dat is waar je behoefte aan hebt is Webs de perfecte fit, merk je dat dit niet bij je persoonlijkheid past dan is het waarschijnlijk niet de match voor je

3. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Kansen zien én grijpen

Mar 9, 2022 - Marketing in Eindhoven

Pluspunten

Soms wordt er gekscherend gezegd dat Webs één grote familie is. We zijn een hechte groep collega’s die regelmatig even bij elkaar checken hoe het gaat en vooral altijd klaarstaan om elkaar te helpen. Er is ruimte om je kwetsbaar op te stellen en om jezelf uit te spreken. Je mag hulp vragen en fouten maken. Dan helpen we elkaar verder. Dit is tekenend voor Webs en daarmee zorgen we ervoor dat we telkens een beetje beter worden. Wil je jezelf ontwikkelen binnen je functie of juist naar een andere functie binnen Webs groeien? Dan krijg je daar altijd de ruimte voor. Zelf heb ik de stap kunnen zetten van Jr. Inbound Marketeer naar een meer tactische rol binnen het marketing team en uiteindelijk naar de rol van specialist op gebied van account based marketing. Hiermee heb ik de propositie voor onze klanten verder uitgewerkt en zit ik nu in een rol die ik echt super vet vind. Kortom, als je kansen ziet, krijg je bij Webs zeker de ruimte om die verder te onderzoeken en als het past ook zelf uit te voeren. Zo gaat leren en groeien bij Webs eigenlijk vanzelf.

Minpunten

Webs is een snelgroeiende organisatie waar veel verandert en waar dus ook veel kansen liggen. Het moet bij je passen om in deze dynamiek te werken. Maar heb je de drive om jezelf te ontwikkelen en anderen verder te helpen, dan vind je hier meer dan genoeg uitdaging.

4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Vertrouwen, uitdaging en groei.

Mar 10, 2022 - HubSpot Engineer in Eindhoven

Pluspunten

Ruim een jaar geleden ben ik bij Webs begonnen als HubSpot Engineer. Voor mij persoonlijk een mooie kans om mijn commerciële achtergrond te combineren met mijn affiniteit met techniek. Maar buiten dat ook een kans om mezelf te ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als op persoonlijk vlak. Webs heeft heel veel vertrouwen in jou als professional. Zo word je vanaf het begin uitgedaagd en ga je als HubSpot Engineer ook direct aan de slag met moeilijke projecten. Fouten maken mag, als je er maar van leert. Dan kijken we samen hoe we het kunnen oplossen. Dit vertrouwen is de basis voor groei. Daarnaast word ik gesteund in mijn ambitie om binnen Webs door te groeien. Eerst binnen mijn huidige rol, met hulp van mijn team lead en een externe coach die me af en toe een spiegel voorhouden en de juiste handvatten geven om verder te komen. De volgende stap is groeien naar de rol van CRM Consultant binnen Webs. Ik vind het mooi dat die kans er is!

Minpunten

Jij bent als professional bij Webs zelf in de lead, dat is belangrijk om je te beseffen. Loop je ergens tegenaan? Geef het aan. Wil je de volgende stap zetten? Spreek het uit. Als je afwacht tot er vanzelf iets gebeurt, dan komt het niet. Voor mij persoonlijk is dit geen minpunt, maar het is wel belangrijk dat dit bij je past.

5. 5.0
    Huidige werknemer

Mooie kans voor mijn ontwikkeling

Mar 8, 2022 - CRM Consultant in Eindhoven

Pluspunten

Werken als CRM HubSpot Consultant bij Webs betekent voor mij de kans krijgen om een uitdaging aan te gaan. Elke keer opnieuw in het diepe springen en mezelf blijven uitdagen om nieuwe stappen te zetten. Je wordt niet beperkt maar wordt juist getriggerd om jezelf, Webs en onze klanten beter te maken. Met als resultaat: veel impact maken bij verschillende bedrijven tegelijkertijd. Ik werk nu ongeveer een jaar in de rol van CRM HubSpot Consultant en heb aan veel verschillende cases gewerkt. Omdat we Elite HubSpot Partner zijn komen we ook veel complexe projecten tegen. Het mooie daarvan is dat je je op een bepaald moment comfortabel gaat voelen bij het oncomfortabele. Daar leer je als professional heel veel van. Daarnaast werken we met een fantastisch team dat elkaar goed aanvult. Ik heb bij Webs even moeten zoeken voordat ik in een functie zat waarin ik mijn draai 100% heb gevonden. In plaats van mij af te rekenen op fouten die ik maakte hebben de mensen binnen Webs me geholpen om uit te zoeken hoe ik mijn skills het beste kan inzetten binnen de organisatie. Daardoor sta ik nu op een positie waar ik zelf blij van word en waar Webs ook blij van wordt. Dat maakt Webs voor mij uniek.

Minpunten

Je moet willen investeren in je eigen groei. De mogelijkheden bij Webs zijn eindeloos, maar je moet je kansen wel zelf grijpen. Momenteel wordt er hard gewerkt om de groei voor werknemers nog beter te faciliteren en daar plukken we vast snel de vruchten van.

6. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Aandacht voor de mens

Mar 9, 2022 - Senior Manager

Pluspunten

Webs groeit lekker door. Daarmee krijg je als professional ook kansen. Je moet die kansen wel zelf zien en oppakken. Ze komen het je niet aandragen. Wil en kun je dingen en ben je ondernemend en initiatiefrijk dan komt het goed. Zoek je zomaar een veilig en comfortabel baantje dan is Webs geen match voor jou. Je moet echt jezelf willen verbeteren/ontwikkelen. Daar is ook veel training/coaching op gericht. Er werken hele fijne mensen bij Webs en we opereren sterker in een team. Solisten, ratten, elleboog werkers, carriere tijgers, en geldwolven kunnen bij Webs beter wegblijven. Daar is geen ruimte voor. Je krijgt wat je verdiend. Goede werk/prive balans + hele leuke uitjes naar Spanje, Dublin, Boston en borrels, etentjes en feestjes. Gemiddelde leeftijd is 30 dus relatief jong team

Minpunten

Doordat Webs flink groeit is lang niet alles al uitgekristalliseerd. De basis diensten zijn allemaal beschreven in Confluence maar er wordt zeer zeker ook een beroep gedaan op het gezonde boerenverstand. Dat is leerzaam maar niet altijd comfortabel. Als je van rust, reinheid en regelmaat houdt dan kun je beter een baantje zoeken in een meer bureaucratische/corporate omgeving. Er is een steile leercurve bij Webs. En dat geldt voor zowel de HubSpot kennis (harde kant) alswel de meer gedragsmatige aspecten in het werk (de zachte kant).

7. 3.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Prima startersfunctie

Jan 29, 2021 - Web Developer in Eindhoven

Pluspunten

Uitdagende functie, veel verantwoordelijkheid bij opdrachten

Minpunten

De gebruikte technieken waren niet helemaal meer van deze tijd. Aangeboden salaris ver onder de markt.

8. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Stap op de rijdende trein

Feb 3, 2020 - Manager in Eindhoven

Pluspunten

Ik ben nu ruim 6 jaar werkzaam bij Webs en ik heb mij stevig kunnen ontwikkelen. Je moet wel zelf de koe bij de horens pakken, maar als jij kunt laten zien dat iets werkt dan krijg je alle ruimte. Er werken relatief veel jonge mensen die iets willen betekenen voor klanten en hun collega's.

Minpunten

Omdat Webs stevig groeit, zit er ook een stevige dynamiek in de organisatie. Dat is niet erg, maar als je van de gebaande paden houdt is Webs voor jou niet de place to be (to be).

9. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen

Jan 31, 2020 - Marketing

Pluspunten

Al vanaf dag één wordt je bij Webs uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. Daarbij wordt je regelmatig in het diepe gegooid (in de goede zin van het woord), maar altijd met zwembandjes aan. Fouten maken mag, want daar leer je juist van. Feel comfortable with the uncomfortable. De sfeer in het team is super, iedereen staat altijd voor elkaar klaar. Door de openheid en transparantie voel je het vertrouwen om ook wanneer het misschien niet lekker loopt dit vooral met elkaar te delen. "Werken kun je overal, groeien doe je bij Webs", is het motto en dat is ook écht zo.

Minpunten

Webs groeit hard en dat gaat met vallen en opstaan, daar moet je wel tegen kunnen.

10. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Uitdagend

Jan 27, 2020 - Consultant in Eindhoven

Pluspunten

Altijd ruimte voor ontwikkelen, nieuwe uitdagingen en dus groei. Raise the bar!

Minpunten

Je wilt nergens anders meer werken :)

Weergave: 1 - 10 van 24 Reviews

Werkt u bij Webs (Netherlands)? Deel uw ervaringen