Reviews van Webs (Netherlands)

Bijgewerkt op 3 feb 2020

4.9
  1. "Stap op de rijdende trein"

Huidige werknemer - Manager in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 5 jaar

Pluspunten

Ik ben nu ruim 6 jaar werkzaam bij Webs en ik heb mij stevig kunnen ontwikkelen. Je moet wel zelf de koe bij de horens pakken, maar als jij kunt laten zien dat iets werkt dan krijg je alle ruimte. Er werken relatief veel jonge mensen die iets willen betekenen voor klanten en hun collega's.

Minpunten

Omdat Webs stevig groeit, zit er ook een stevige dynamiek in de organisatie. Dat is niet erg, maar als je van de gebaande paden houdt is Webs voor jou niet de place to be (to be).

2. "Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen"

Huidige werknemer - HubSpot Marketeer

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 3 jaar

Pluspunten

Al vanaf dag één wordt je bij Webs uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. Daarbij wordt je regelmatig in het diepe gegooid (in de goede zin van het woord), maar altijd met zwembandjes aan. Fouten maken mag, want daar leer je juist van. Feel comfortable with the uncomfortable. De sfeer in het team is super, iedereen staat altijd voor elkaar klaar. Door de openheid en transparantie voel je het vertrouwen om ook wanneer het misschien niet lekker loopt dit vooral met elkaar te delen. "Werken kun je overal, groeien doe je bij Webs", is het motto en dat is ook écht zo.

Minpunten

Webs groeit hard en dat gaat met vallen en opstaan, daar moet je wel tegen kunnen.

3. "Samen keihard groeien en klanten laten groeien"

Huidige werknemer - Business Consultant in Eindhoven

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Webs (Netherlands)

Pluspunten

Vanaf het moment dat ik voor het eerst binnenstapte merkte ik een hele fijne, open sfeer. Er gebeurt op kantoor vanalles. Er wordt keihard gewerkt, gelachen en op allerlei gebieden samengewerkt. Je hebt als medewerker alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Zowel de leiding als je collega's helpen je daarmee. De wekelijkse Level10 meeting in ieder team is daarom ook heilig. Dan werken we aan maximaal van en met elkaar leren. En niet te vergeten; we werken met en voor onze klanten aan hele gave opdrachten. Daarin leggen we de lat hoog. We willen namelijk allemaal de beste zijn. Om alles samen te vatten: ik voelde me vanaf dag 1 al thuis!

Minpunten

Webs groeit hard. Dat gaat met horten en stoten. Ik noem het dynamiek die hoort bij een groeiend bedrijf. Bovendien word ik blij van uitdagingen. Dus voor mij absoluut geen minpunt. Maar... als je niet tegen deze dynamiek en de nodige leermomenten kunt, dan moet je jezelf afvragen of je wel bij Webs past.

4. "Bedrijfscultuur+"

Huidige werknemer - Inbound Marketeer in Eindhoven

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Webs (Netherlands)

Pluspunten

- Jong, fris team waarmee je graag even blijft hangen voor een borreltje - De bedrijfscultuur zorgt ervoor dat je je snel welkom voelt en je vrij voelt om dingen te delen. Anderen doen ook echt hun best om je te helpen. - "Naar de pijn toe" wordt je aangeleerd. Fouten maken is niet erg, maar juist goed! De vraag is: hoe deal je ermee en wat leer je ervan? - Centraal, mooi kantoor in Eindhoven.

Minpunten

- Projecten kunnen stressvol zijn - Afstemming tussen consultants en marketeers kan beter

5. "Jezelf ontwikkelen doe je bij Webs"

Huidige werknemer - Lead HubSpot Marketeer

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor meer dan een jaar

Pluspunten

Al vanaf het begin van je carrière bij Webs word je gemotiveerd om je te ontplooien en jouw toegevoegde waarde voor het bedrijf te laten zien. Dat gebeurt geheel vanuit vertrouwen, dus hoewel je soms een flinke sprong in het diepe maakt is er altijd een vangnet om je op te vangen. Hierdoor is niet een dag hetzelfde en maak je al snel grote stappen.

Minpunten

De gedeelde drive van de collega's zorgt dat we soms net te hard kunnen en willen gaan. Onszelf wat eerder afremmen is daarom soms nodig.

6. "Uitdagend"

Huidige werknemer - Consultant in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 10 jaar

Pluspunten

Altijd ruimte voor ontwikkelen, nieuwe uitdagingen en dus groei. Raise the bar!

Minpunten

Je wilt nergens anders meer werken :)

7. "Groeien doe je bij Webs"

Huidige werknemer - Managing Consultant

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor meer dan een jaar

Pluspunten

Bij Webs werken betekent dat je in een dynamisch en gedreven team en als partner van de klant werkt aan het succes van het commerciële resultaat van klanten. Er is sprake van een informele en saamhorige werksfeer. Je krijgt vrijheid om je doelen te behalen en er is veel ruimte om mee te denken aan verbeteringen voor de organisatie, processen, oplossingen en jezelf.

Minpunten

Om persoonlijk te kunnen groeien word je uitgedaagd en geconfronteerd met je eigen kunnen. Werken aan jezelf en de spiegel voorgehouden krijgen is dus zeker een bewuste keuze en uitdaging die je aan moet willen gaan. In een kleine organisatie is nog niet alles in kannen en kruiken, dus je kiest dan ook voor een werkgever waarin je zelf een rol wil pakken om dit aan te pakken.

8. "Persoonlijke aandacht voor je ontwikkeling"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 3 jaar

Pluspunten

- Webs neemt persoonlijke groei serieus, zo krijg ik zelf coaching van een van de oprichters. Hierdoor groei ik veel sneller dan met welke opleiding of cursus dan ook. - Hele open cultuur met veel humor - Voldoende mogelijkheden om vanuit huis te werken waar nodig - De klanten van Webs groeien als kool, en daarmee Webs ook. Dat brengt niet alleen leuke nieuwe projecten maar ook constante vernieuwing, never a dull moment.

Minpunten

- Werken voor een bureau kan hectisch zijn.

9. "Een prettige werkgever"

Huidige werknemer - Marketing in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 3 jaar

Pluspunten

Ik ervaar Webs als een fijne werkgever met een duidelijke visie en krachtige company culture.

Minpunten

Eigen verantwoordelijkheid nemen is een must.

10. "Volop ruimte om te groeien en jezelf te ontwikkelen"

Huidige werknemer - Inbound Marketeer in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor meer dan een jaar

Pluspunten

+ Volop ruimte om te groeien en jezelf te ontwikkelen + Fijn team dat elkaar stimuleert om alles eruit te halen + Prettige sfeer en goede mentaliteit: hard werken maar ook tijd voor elkaar en voor gezelligheid + Er gaat geen week voorbij dat je niets nieuws leert

Minpunten

- Als agency soms nog aan het zoeken naar de juiste weg / route

Er zijn 16 reviews gevonden