2Contact - De beste in telemarketing! | Glassdoor.nl
  1. "De beste in telemarketing!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Contact Agent in Haarlem
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik deeltijd gewerkt bij 2Contact voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Leuke collega's Goede werk sfeer Elke drie maanden een feestje Training worden er echt gegeven om je beter te maken Doorgroei mogelijkheden Als je geen ervaring hebt, krijg je echt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen Verlof en vakantie makkelijk geregeld

    Minpunten

    Het salaris is niet super hoog Het werk moet je wel liggen Je zit vaak de hele dag in dezelfde stoel

    Advies aan management

    Blijf investeren in je agents en in het team verband. Zo blijf je mensen langer aan je binden. Dit was overigens al goed, toen ik er werkte.

    2Contact2017-06-08
  1. "agent"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Haarlem

    Ik heb deeltijd gewerkt bij 2Contact

    Pluspunten

    flexible tijden die je kan inplannen

    Minpunten

    weinig persoonlijke aandacht voor groei

    2Contact2017-12-13
  2. "Goede studentenbaan"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb deeltijd gewerkt bij 2Contact

    Pluspunten

    Goede en duidelijke structuur. Goed contact met de contact managers. Het is mogelijk je eigen uren in te delen, waardoor het een goede deeltijd baan is.

    Minpunten

    Salaris was matig. Het nadeel van een te gestructureerde organisatie is dat er soms het gevoel heerst dat werknemers als melkkoe worden gebruikt.

    Advies aan management

    Om de kwalitatief exceptionele agents te behouden zou het een idee zijn om bijzondere arbeidsvoorwaarden met betreffende agents af te spreken.

    2Contact2016-05-29

Ontdek meer reviews over 2Contact.